Zacząłbym od czujnika temperatury płynu, tego w chłodnicy, od załączania wiatraków. To cholerstwo wali się co krok, u nas dopiero zakupienie ory Boscha (a drogi był skubaniec... ) załatwiło problem, ale obejście z heblem zostało na wszelki wypadek...andi_kamachi pisze:Wskazówka temperatury prawie weszła na czerwone pole, zapaliła się kontrolka STOP, (wiatrak milczy). Czeka mnie powrót do mechanika?!
Roland Garros by andi_kamachi
Re: Roland Garros by andi_kamachi
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Ja bym proponował najpierw sprawdzić jeszcze wtyczkę przy tym czujniku. Takiemu jednemu pacjentowi z Warszawy zdarzyło się kilka razy, że wiatrak nie ruszył. Wystarczyło wtyczką poruszać i wicher szalał.
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Roland Garros by andi_kamachi
dodatkowo możesz kawałkiem kabla spiąć styki w kostce żeby wykluczyć usterkę reszty układucejot pisze:Ja bym proponował najpierw sprawdzić jeszcze wtyczkę przy tym czujniku. Takiemu jednemu pacjentowi z Warszawy zdarzyło się kilka razy, że wiatrak nie ruszył. Wystarczyło wtyczką poruszać i wicher szalał.
GTI_Efekt Masy
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
W weekend miałem już czas, żeby zdiagnozować usterkę w układzie chłodzenia.
Zrobiłem tak:
Odłączyłem wtyczkę od czujnika i spiąłem styki- wichru nie ma.
Podpiąłem wiatrak bezpośrednio do akumulatora- wicher jest.
Wymieniłem skrzyneczkę z bezpiecznikami (tą małą pod maską ), (zrobiłem to, bo stara była połamana), potem spiąłem styki we wtyczce czujnika- wicher jest.
Jednak po podłączeniu wtyczki do czujnika i rozgrzaniu silnika wiatrak dalej się nie załącza.
Czy to oznacza, że walnięty jest czujnik?
Ma ktoś z Was takowy na zbyciu w rozsądnej cenie?
Zrobiłem tak:
Odłączyłem wtyczkę od czujnika i spiąłem styki- wichru nie ma.
Podpiąłem wiatrak bezpośrednio do akumulatora- wicher jest.
Wymieniłem skrzyneczkę z bezpiecznikami (tą małą pod maską ), (zrobiłem to, bo stara była połamana), potem spiąłem styki we wtyczce czujnika- wicher jest.
Jednak po podłączeniu wtyczki do czujnika i rozgrzaniu silnika wiatrak dalej się nie załącza.
Czy to oznacza, że walnięty jest czujnik?
Ma ktoś z Was takowy na zbyciu w rozsądnej cenie?
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Wczoraj w drodze do Kazimierza Dolnego odwiedziłem pozostałości po moście:
894 metry, 4 metry szeroki, 16ton nośności, 2 dni roboty i jazda na Berlin!..- można?- można!
894 metry, 4 metry szeroki, 16ton nośności, 2 dni roboty i jazda na Berlin!..- można?- można!
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Kolejne zmiany.
Wywalane będą tylne "spowalniacze", w zamian wchodzi belka GTI+ tarcze + zaciski z 206stki+ korektor.
Oprócz tego wymieniony będzie kompletny wydech.
Zmieniam też łożyska w przednich kołach (pracują głośniej niż TU3M )
Odbiór w poniedziałek.
Wywalane będą tylne "spowalniacze", w zamian wchodzi belka GTI+ tarcze + zaciski z 206stki+ korektor.
Oprócz tego wymieniony będzie kompletny wydech.
Zmieniam też łożyska w przednich kołach (pracują głośniej niż TU3M )
Odbiór w poniedziałek.
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Prace się nieco wydłużyły i samochód odbieram w środę, a z dobrych wiadomości- chłopaki z warsztatu w oczekiwaniu na części (łożyska tylnych kół) wyczyścili podwozie i położyli baranek pod całą podłogą..
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Roland Garros by andi_kamachi
to uczynnych masz mechaników bo mój na widok gti dostaje palpitacji serca
GTI_Efekt Masy
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Plan wykonany w 100%
Dwa dowody są na zdjęciu :
Dwa dowody są na zdjęciu :
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Coś skromne te dowody
Ale tarcze "som" i wydech omalowany srebrzanką też
God job
Ale tarcze "som" i wydech omalowany srebrzanką też
God job
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Dodałem ostatnie zmiany do statystyk kosztów i wychodzi na to, Raf, że wydech nie jest pomalowany srebrzanką, tylko jest ze srebra...
A nowe przewody hamulcowe, to nie może być zwykła miedź... A baranek pod podłogą ma sporą domieszkę kevlaru... No k..a, nie może być inaczej...
(koszty z dwóch lat posiadania garrosa) Aż się boję pomyśleć jak wyglądałoby podobne zestawienie kosztów GTI Yogurta...
A nowe przewody hamulcowe, to nie może być zwykła miedź... A baranek pod podłogą ma sporą domieszkę kevlaru... No k..a, nie może być inaczej...
(koszty z dwóch lat posiadania garrosa) Aż się boję pomyśleć jak wyglądałoby podobne zestawienie kosztów GTI Yogurta...
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Hehe moj drogi jak bys sobie policzyl koszty mojego CTI to by pol forum padlo na kolana ale ok.
Kazda morda pasuje do Forda!
- yogurt
- Uzalezniony
- Posty: 527
- Rejestracja: 21 lis pn, 2005 7:47 pm
- Posiadany PUG: THP
- Numer Gadu-gadu: 3691207
- Lokalizacja: krosno
Re: Roland Garros by andi_kamachi
od razu byś chciał na kolana nie wystarcza Ci, ze sie masturbują na samą myśl o Tobie ))Munne pisze:Hehe moj drogi jak bys sobie policzyl koszty mojego CTI to by pol forum padlo na kolana ale ok.
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros by andi_kamachi
Stare bendixy potrafiły nie odpuszczać, więc ja odpuściłem je sobie... Wczoraj zamonowałem takie:
Podmieniłem też cały wtrysk kupiony jakiś czas temu wraz z silnikiem. Auto odzyskało żwawość, ale nie wiem czy to zasługa zacisków, któe nie grzeją mi już tarcz do czerwoności , czy sprawniejszego (?) wtrysku..
Podmieniłem też cały wtrysk kupiony jakiś czas temu wraz z silnikiem. Auto odzyskało żwawość, ale nie wiem czy to zasługa zacisków, któe nie grzeją mi już tarcz do czerwoności , czy sprawniejszego (?) wtrysku..