205 CTi "Gutek"
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: 205 CTi "Gutek"
Pięknie, pięknie, wóz wrócił do właściwego wyglądu po bezczelnej kradzieży felg jest git pzdr
205 XS rulez
205 XS rulez
Ostatnio zmieniony 30 kwie ndz, 2017 2:49 pm przez szasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 CTi "Gutek"
Skoro 60mm to może takie:
http://allegro.pl/peugeot-3d-emblematy- ... 08016.html
http://allegro.pl/naklejka-na-dekielki- ... 40393.html
No i czy to nie są takie dekle?
http://allegro.pl/dekiel-dekielek-peuge ... 30041.html
Wiem, że słaby stan i w ogóle, ale tak z ciekawości pytam
http://allegro.pl/peugeot-3d-emblematy- ... 08016.html
http://allegro.pl/naklejka-na-dekielki- ... 40393.html
No i czy to nie są takie dekle?
http://allegro.pl/dekiel-dekielek-peuge ... 30041.html
Wiem, że słaby stan i w ogóle, ale tak z ciekawości pytam
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: 205 CTi "Gutek"
Tak dekle takie same i chyba bardziej pasują jakieś srebrne naklejki niż czarne
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 CTi "Gutek"
Przede wszystkim, żeby nie zepsuć efektu i nie pogrzebać pracy przy odnawianiu felg, Czarek potrzebuje naklejek ze starym logo Peugeota (jak na deklu, który pokazał DJ Prezes).
Myślę, że każdy lokalny zakład produkujący nalepki 3D jest w stanie ogarnąć temat. To nie musi być duży koszt. Ja bym zamówił od razu dwa komplety. Może będą tak mili i zrobią czarne + srebrne.
Gratuluję dobrej roboty. Gutek znów wygląda świetnie
Myślę, że każdy lokalny zakład produkujący nalepki 3D jest w stanie ogarnąć temat. To nie musi być duży koszt. Ja bym zamówił od razu dwa komplety. Może będą tak mili i zrobią czarne + srebrne.
Gratuluję dobrej roboty. Gutek znów wygląda świetnie
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: 205 CTi "Gutek"
Od dzisiaj Gutek jest autem zabytkowym.
Zdjecia jeszcze na "białych blachach".
Zabytkowe blaszki to N 035. Niestety numeru 205 nie było.
Zdjecia jeszcze na "białych blachach".
Zabytkowe blaszki to N 035. Niestety numeru 205 nie było.
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 CTi "Gutek"
Jeśli Czarku możesz, to opisz jak do tego doszło? Ile było trudności po drodze, itd
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: 205 CTi "Gutek"
Opiszę opiszę, jutro znajdę chwilę.
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: 205 CTi "Gutek"
Zacznę od początku. A właściwie jak to się stało że "poszedłem w żółte tablice". Po kradzieży kół z Gutka chciałem wykupić ubezpieczenie AC lub tz mini casco. W przypadku obu ubezpieczeń potrzebne były wyceny rzeczoznawcy. W Olsztynie jest klub "piękne klasyki na warmi" http://www.piekneklasyki.pl/ gdzie dostałem namiary na rzeczoznawcę, który zajmuje się wycenami jak i opisami i przygotowaniem dokumentacji do rejestracji na klasyki. Koszt wyceny do ubezpieczalni (300zł) i dokumentacji wraz z wpisem do rejestrów zabytków (600zł) za całość 900zł. Po spotkaniu z Panem rzeczoznawca zdecydowałem się na kompleksową "usługę".
Po tygodniu otrzymałem pełną dokumentację techniczną samochodu jak i decyzję o wpisie do rejestru zabytków.
Ogólnie dokumentację dla konserwatora zabytków można wykonać samemu. NIE TRZEBA za to płacić. Grunt to dobry opis historyczny, dowiedzenie autentyczność w 70 czy 75% co daje podstawy do wpisu do ewidencji zabytków.
Kolejnym krokiem było wypełnienie WNIOSEK O PRZEPROWADZENIE BADANIA ZGODNOŚCI POJAZDU ZABYTKOWEGO Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI. Tu z pomocą przyszedł kolega Łukasz i niektóre dane przekopiowałem udostępnionego przez niego dokumentu.
Z wypełnionym wnioskiem o przeprowadzenie badania zgodności i 4 zdjęciami samochodu i resztą dokumentacji udałem się na stację kontroli pojazdów. I tu też paradoks - o ile standardowe badanie okresowe (przegląd) kosztuje 100zł i cena jest stała, to w przypadku tego badania tz na zabytek cena jest całkiem dowolna. W Olsztynie znalazłem stacje kontroli co chciały za te badanie od 100zł do nawet 350zł. Oczywiście wybrałem tą stację diagnostyczną gdzie było najtaniej. Badanie całkiem standardowe jak przy zwykłym przeglądzie. Podczas wypełniania papierów przez diagnostę pytał mnie czy chcę jakieś wykluczenia np: zakaz jazdy po zmroku, zakaz jazdy po autostradach, zakaz jazdy z prędkością powyżej 90 czy 120km/h. Oczywiście nie chciałem żadnych wykluczeń bo i po co lamp karbidowych nie ma więc w nocy jeździć można.
Mając już cztery dokumenty:
- opis techniczny i opinię o oryginalności
- wpis do rejestru zabytków
- badanie zgodności
- dokumentu z przeglądu bezterminowego
można było się udać do wydziału komunikacji po żółte tablice. Opłata za tablice i nowy dowód rej to 202,5zł.
Ważne: trzeba pamiętać ze podczas rejestracji na zytek zabierają kartę pojazdu. Karta zostaje w wydziale komunikacji i więcej jej nie oddadzą. Nie wiem dlaczego ale jak pytałem to usłyszałem tylko, że od tej chwili karta pojazdu nie jest już potrzebna.
Czyli wydałem na 1202,50zł.
Po tygodniu otrzymałem pełną dokumentację techniczną samochodu jak i decyzję o wpisie do rejestru zabytków.
Ogólnie dokumentację dla konserwatora zabytków można wykonać samemu. NIE TRZEBA za to płacić. Grunt to dobry opis historyczny, dowiedzenie autentyczność w 70 czy 75% co daje podstawy do wpisu do ewidencji zabytków.
Kolejnym krokiem było wypełnienie WNIOSEK O PRZEPROWADZENIE BADANIA ZGODNOŚCI POJAZDU ZABYTKOWEGO Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI. Tu z pomocą przyszedł kolega Łukasz i niektóre dane przekopiowałem udostępnionego przez niego dokumentu.
Z wypełnionym wnioskiem o przeprowadzenie badania zgodności i 4 zdjęciami samochodu i resztą dokumentacji udałem się na stację kontroli pojazdów. I tu też paradoks - o ile standardowe badanie okresowe (przegląd) kosztuje 100zł i cena jest stała, to w przypadku tego badania tz na zabytek cena jest całkiem dowolna. W Olsztynie znalazłem stacje kontroli co chciały za te badanie od 100zł do nawet 350zł. Oczywiście wybrałem tą stację diagnostyczną gdzie było najtaniej. Badanie całkiem standardowe jak przy zwykłym przeglądzie. Podczas wypełniania papierów przez diagnostę pytał mnie czy chcę jakieś wykluczenia np: zakaz jazdy po zmroku, zakaz jazdy po autostradach, zakaz jazdy z prędkością powyżej 90 czy 120km/h. Oczywiście nie chciałem żadnych wykluczeń bo i po co lamp karbidowych nie ma więc w nocy jeździć można.
Mając już cztery dokumenty:
- opis techniczny i opinię o oryginalności
- wpis do rejestru zabytków
- badanie zgodności
- dokumentu z przeglądu bezterminowego
można było się udać do wydziału komunikacji po żółte tablice. Opłata za tablice i nowy dowód rej to 202,5zł.
Ważne: trzeba pamiętać ze podczas rejestracji na zytek zabierają kartę pojazdu. Karta zostaje w wydziale komunikacji i więcej jej nie oddadzą. Nie wiem dlaczego ale jak pytałem to usłyszałem tylko, że od tej chwili karta pojazdu nie jest już potrzebna.
Czyli wydałem na 1202,50zł.
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 CTi "Gutek"
brawo brawo!
teraz będzie lawina bo w sumie warto. szczególnie że licho nie śpi, a części coraz mniej.
jeszcze raz gratuluję decyzji i determinacji.
ja tylko dodam od siebie, że jak to zwykle bywa w tym kartonowym kraju dobrej zmiany - decydujące jest widzimisie urzędasów - w niektórych urzędach konserwator wymaga stworzenia dokumentacji przez rzeczoznawcę, w niektórych można ją wykonać samodzielnie - nie ma reguły, trzeba się dowiadywać przed całą akcją. Poza tym nieraz "rzeczoznawca" zrobi to jednak gorzej niż właściciel, który zna samochód....
i jeszcze - jak już ma się 3 samochody na żółtych, to już jest kolekcja, wtedy można rejestrować na żółte "co popadnie" np. 206 gti, 207, i co tam przyjdzie do głowy, wszak to już kolekcja muzealna a ty jesteś kustoszem i decydujesz o zamyśle , wiek samochodów nie gra wtedy roli, i tak robi kilku znanych mi "kolekcjonerów".
teraz będzie lawina bo w sumie warto. szczególnie że licho nie śpi, a części coraz mniej.
jeszcze raz gratuluję decyzji i determinacji.
ja tylko dodam od siebie, że jak to zwykle bywa w tym kartonowym kraju dobrej zmiany - decydujące jest widzimisie urzędasów - w niektórych urzędach konserwator wymaga stworzenia dokumentacji przez rzeczoznawcę, w niektórych można ją wykonać samodzielnie - nie ma reguły, trzeba się dowiadywać przed całą akcją. Poza tym nieraz "rzeczoznawca" zrobi to jednak gorzej niż właściciel, który zna samochód....
i jeszcze - jak już ma się 3 samochody na żółtych, to już jest kolekcja, wtedy można rejestrować na żółte "co popadnie" np. 206 gti, 207, i co tam przyjdzie do głowy, wszak to już kolekcja muzealna a ty jesteś kustoszem i decydujesz o zamyśle , wiek samochodów nie gra wtedy roli, i tak robi kilku znanych mi "kolekcjonerów".
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 CTi "Gutek"
Łukasz ale jeśli chodzi o tą kolekcję to warunkiem jest chyba to że pojazdy muszą być z tej samej serii prawda??
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 CTi "Gutek"
Nie bardzo - wszystko zależy od zamysłu "kustosza" i w ten sposób jeździ Lupo i chyba Prosie Cayenne na żółtych po naszych okolicach.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 205 CTi "Gutek"
Dzięki za szczegóły. Sam będę niedługo to robił, na pewno się przyda
Wrzuć zdjęcie jak wygląda z żółtymi
Wrzuć zdjęcie jak wygląda z żółtymi
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: 205 CTi "Gutek"
Gutek za niedługo czas dostanie nowe felunki. Jakiś czas temu zakupiłem dzięki pomocy Rafałowi felgi INTRA z pakietu Gutmann-a. Felgi takie same jak ukradziono mi rok temu. Oryginalne felgi są z rantem. Rant już został ścięty.
Obecnie są u Grzegorza w Białymstoku gdzie będą wyszkiełkowane i pomalowane.
Podczas zakupu wyglądały tak.
Obecnie są u Grzegorza w Białymstoku gdzie będą wyszkiełkowane i pomalowane.
Podczas zakupu wyglądały tak.
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: 205 CTi "Gutek"
Wymagają lekkiej pielęgnacji
Wysłane z mojego Venue 7 HSPA+ przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Venue 7 HSPA+ przy użyciu Tapatalka
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..