205 Lodołamacz
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 Lodołamacz
Ładnie ale mój wewnętrzny purysta krzyczy, że środek powinien być toczony
GTI_Efekt Masy
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Mój też, ale jak masz tydzień do wyjazdu na tripa, a terminy w renowacji felg są na sierpień, to trzeba purystę zakneblować i zrobić tak, żeby kółko z dwóch metrów wyglądało OK...krzyska pisze:Ładnie ale mój wewnętrzny purysta krzyczy, że środek powinien być toczony
Niestety nie mamy jeszcze w żadnym krakowskim garażu tokarki CNC...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 Lodołamacz
Pięknie uciekłeś z narożnika.
Z toczeniem tych felg powinien poradzić sobie jakiś fachowiec starej daty.
Z toczeniem tych felg powinien poradzić sobie jakiś fachowiec starej daty.
GTI_Efekt Masy
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
No i jest. Oklepana, nudna, nie wnosząca żadnego powiewu świeżości, ale za to klasyczna SL201 siadła na dizelku
Opony to Nokian iLine 165/65. Poprzednie pomyślnie przeszły testy na Sycylii, więc tym razem kupiłem też ten sam model.
Problem był jak zwykle z wyważeniem bezprzelotówek. Ceny w Krakowie są chore. Wulkanizatorzy krzyczą sobie od 140 do 200 złotych! Na szczęście znalazłem przyjaznego Francuzom fachowca, który zrobił mi rabat i za wszystko zapłaciłem 6 dyszek. Tak trzeba żyć! Po przekładce odstawiłem auto do Filipczaka, który zajął się detailingiem. Chyba stwierdził, że jak już jechać na tripa dizlem, to chociaż czystym...
Opony to Nokian iLine 165/65. Poprzednie pomyślnie przeszły testy na Sycylii, więc tym razem kupiłem też ten sam model.
Problem był jak zwykle z wyważeniem bezprzelotówek. Ceny w Krakowie są chore. Wulkanizatorzy krzyczą sobie od 140 do 200 złotych! Na szczęście znalazłem przyjaznego Francuzom fachowca, który zrobił mi rabat i za wszystko zapłaciłem 6 dyszek. Tak trzeba żyć! Po przekładce odstawiłem auto do Filipczaka, który zajął się detailingiem. Chyba stwierdził, że jak już jechać na tripa dizlem, to chociaż czystym...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 Lodołamacz
Od siebie dodam,że XRD poza porządnym myciem dostał wosk Fusso i "niewidzialną wycieraczkę" Glaco na przednią szybę. Wypłukałem też nadkola z zimowego syfu i ogarnąłem nieco wnęki drzwiowe. Kilka zdjęć efektu końcowego poniżej.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 Lodołamacz
Nie widać różnicy
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Na srebrnym ogólnie niewiele widać. Będzie różnica podczas deszczu - o to głównie chodziło.nowak68 pisze:Nie widać różnicy
Po pracy jeszcze ogarnąłem zbieżność (tym razem nie urwali mi zwrotnicy) i kupiłem zapasowy komplet tarcz i klocków.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Pojechał i wrócił po raz kolejny. Szósty 205 Rallye niestrudzonego dizla za nami. Tym razem krótszy niż zwykle, jeśli chodzi o kilometry i kalendarz, co nie znaczy, że bez atrakcji.
Było słońce, deszcz i śnieg. Asfalt, szuter, bezdroża i właściwie chyba wszystkie rodzaje nawierzchni.
Dolewki oleju tym razem tylko dwie. Łącznie uzupełniłem niecały litr.
Spalanie od 5.06 do 5.7 litra. Czyli również w normie.
Awarii brak. Usterki dwie. Pierwsza to pęknięta membrana na pompie wakum. Druga to rozleciane łożysko w zapasowej pompie. Na szczęście Helter miał zestaw naprawczy, dzięki czemu udało się zreanimować tę pierwszą...
Pod koniec tripa coś tam skrzypiało w zawieszeniu. Obstawiam sworzeń wahacza albo gumę na amortyzatorze. W kość dostały też gumy stabilizatorów.
Garść fotek, żeby tradycji stało się zadość
Serbia Czarnogóra C.D.N.
Było słońce, deszcz i śnieg. Asfalt, szuter, bezdroża i właściwie chyba wszystkie rodzaje nawierzchni.
Dolewki oleju tym razem tylko dwie. Łącznie uzupełniłem niecały litr.
Spalanie od 5.06 do 5.7 litra. Czyli również w normie.
Awarii brak. Usterki dwie. Pierwsza to pęknięta membrana na pompie wakum. Druga to rozleciane łożysko w zapasowej pompie. Na szczęście Helter miał zestaw naprawczy, dzięki czemu udało się zreanimować tę pierwszą...
Pod koniec tripa coś tam skrzypiało w zawieszeniu. Obstawiam sworzeń wahacza albo gumę na amortyzatorze. W kość dostały też gumy stabilizatorów.
Garść fotek, żeby tradycji stało się zadość
Serbia Czarnogóra C.D.N.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Ciąg dalszy miał nastąpić, ale coś się, coś się popsuło...
Dlatego dziś nadrabiam zaległości. Najpierw ciąg dalszy zdjęć z Montenegro Tripa
Dlatego dziś nadrabiam zaległości. Najpierw ciąg dalszy zdjęć z Montenegro Tripa
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Ze spraw bieżących: po tripie czarnogórskim diesel trafił na mały serwis. Wymieniłem olej, filtry oraz klocki i tarcze. Przy okazji - tradycyjnie już - pękła linka ręcznego renomowanej firmy "Cofle", więc i tę usterkę usunąłem.
Okres letnio-jesienny to czas, gdy więcej jeździłem Greenem. Dopiero z nadejściem zimy powrócił czas lodołamacza. Ostatnio stuknęło mu 333.333 km podczas sylwestrowej wyprawy na Podhale. Mimo mrozów, klekot odpala dalej. Trochę gorzej, niż 7 lat temu. Lubi sobie zakopcić, ale nie wiem, co poza świecami żarowymi i przekaźnikiem mógłbym wymienić, żeby to poprawić, więc po prostu przyjmuję, że tak musi być. Po zapaleniu silnik przez chwile się potelepie, ale potem pracuje już równo, bez żadnych kłopotów. Niedawno odwoziłem do tapicera fotele z GTI i stwierdziłem, że skoro trafiłem na dobrego fachowca, to przy okazji naprawię też fotel kierowcy. Chwilowo mam więc zamontowany kubeł z "Exporta", a szare siedzisko czeka na podmianę poszycia.
Na zdjęciu fotel "dawca" jest mokry, więc kolor wydaje się ciemniejszy. Zresztą - zagłówek z dawcy jest w tym po lewej, więc widać, że to raczej ten sam wzór niezbyt łatwej do zdobycia, wczesnej tapicerki XR/GR-owej.
Okres letnio-jesienny to czas, gdy więcej jeździłem Greenem. Dopiero z nadejściem zimy powrócił czas lodołamacza. Ostatnio stuknęło mu 333.333 km podczas sylwestrowej wyprawy na Podhale. Mimo mrozów, klekot odpala dalej. Trochę gorzej, niż 7 lat temu. Lubi sobie zakopcić, ale nie wiem, co poza świecami żarowymi i przekaźnikiem mógłbym wymienić, żeby to poprawić, więc po prostu przyjmuję, że tak musi być. Po zapaleniu silnik przez chwile się potelepie, ale potem pracuje już równo, bez żadnych kłopotów. Niedawno odwoziłem do tapicera fotele z GTI i stwierdziłem, że skoro trafiłem na dobrego fachowca, to przy okazji naprawię też fotel kierowcy. Chwilowo mam więc zamontowany kubeł z "Exporta", a szare siedzisko czeka na podmianę poszycia.
Na zdjęciu fotel "dawca" jest mokry, więc kolor wydaje się ciemniejszy. Zresztą - zagłówek z dawcy jest w tym po lewej, więc widać, że to raczej ten sam wzór niezbyt łatwej do zdobycia, wczesnej tapicerki XR/GR-owej.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 Lodołamacz
No Panie jest "ekskluziw"
Maska z garbem, fotel gti, felgi rarytaśne , kiera od le mansa albo i lepiej, dokładka
Taki to pożyje
A serio, to przyzwoity diesel do codziennej jazdy rzucający się w oczy i zadbany jak trzeba
Maska z garbem, fotel gti, felgi rarytaśne , kiera od le mansa albo i lepiej, dokładka
Taki to pożyje
A serio, to przyzwoity diesel do codziennej jazdy rzucający się w oczy i zadbany jak trzeba
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Koniec z dziurami, przetarciami i wystającą gąbką. Fotel kierowcy gotowy na kolejne 200 tysięcy
Ale na razie czeka u tapicera. Odbiór i montaż pewnie dopiero w weekend, bo parę tematów jeszcze mu zleciłem...
Ale na razie czeka u tapicera. Odbiór i montaż pewnie dopiero w weekend, bo parę tematów jeszcze mu zleciłem...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Koniec jazdy w kuble! Wrócił fotel w pepitkę i klimat starej biedy.
Przy okazji wpadła też testowo kierownica Momo Monte Carlo. Znana z katalogu dodatków, montowana też w niektórych T16, Lanciach, a nawet paru modelach Ferrari.
Mam dwie, założyłem tą ciut mniejszą.
Docelowo pewnie pójdzie do czegoś szybszego, ale wrażenia z jazdy są bardzo przyjemne. No i ten kształt robi niesamowitą robotę...
Przy okazji wpadła też testowo kierownica Momo Monte Carlo. Znana z katalogu dodatków, montowana też w niektórych T16, Lanciach, a nawet paru modelach Ferrari.
Mam dwie, założyłem tą ciut mniejszą.
Docelowo pewnie pójdzie do czegoś szybszego, ale wrażenia z jazdy są bardzo przyjemne. No i ten kształt robi niesamowitą robotę...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 Lodołamacz
zaraz wszyscy będziemy mieć w pugach kierownice z włoskiego super-samochodu
- wit007
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 gru śr, 2018 9:13 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros i 205 CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 Lodołamacz
Ja sobie wypraszam. W RG kierownica jest w porządku A drewniana... No cóż, wiem że bywała i w 205, ale chyba bardziej pasuje do aut 50+