205 Winner 1.1 Miami Blue
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
No cóż wierzyć sprzedawcy można było tylko na słowo, silnik już poza autem ale całość kupiłem w cenie tego kolektora dolotowego:D



- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Też byłem mocno zainteresowany silnikiem i zrobiłem research w necie. Silnik jeździł w 106 w lokalnych KJS'ach. Były z nim problemy już kilka lat temu (chyba 2) bo właściciel pisał o tym na forum 106. Ze względu na ceny części wątpię, żeby go remontował. Z uwagi na znaczą szansę (wg. mojej oceny 90%), że jest "zajechany" odpuściłem.Może jednak masz farta i jest okFilipczak pisze:Daj relacje jak juz wlozysz w jakim jest stanie, rozmyslalem nad nim troche, ale za bardzo balem sie ze bedzie zajechany

- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Jeśli dół jest zajechany to są dwa wyjścia 1: "remontować" ceny części są wysokie ale to jest unikatowy silnik Rallye
(ile jest 205tek z tu2j2 pod maską w PL?
) znajomy remontował tu24 wydał 4 tys, ale jak to zapier*alało:) 2: czapkę można założyć na tu1 lub tu3, bo takie bloki aluminiowe mam w domu:P natomiast z tego co widzę i co robił poprzedni właściciel to jest rzeźba w wiązce, i tutaj może być problem... Jeśli jest problem z elektroniką zawsze można zrobić nową wiązkę, podłączyć do ecumastera , zrobić procedurę startu i inne zabawy. rozwiązań jest wiele.





- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Tloki i tuleje w tu24/tu2j2 jesli dobrze pamietam pasuja z TU3, roznica jest w wale, wiec korby moga byc ciezej dostepne, ale w sumie poza tym to nie wiem gdzie moga byc jakies znaczne roznice w cenie remontu
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
tam miał coś dłubane bo silnik był do wyścigów górskich zrobiony 130 koni, jakieś cyrki z wałem były i reanimacja gaźników, koszty się nazbierały...tutaj ja myślę że gdyby nawet to nie będzie tyle kosztować.Filipczak pisze:Tloki i tuleje w tu24/tu2j2 jesli dobrze pamietam pasuja z TU3, roznica jest w wale, wiec korby moga byc ciezej dostepne, ale w sumie poza tym to nie wiem gdzie moga byc jakies znaczne roznice w cenie remontu



- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
1,3 to chyba jest blok z walem z 1,1na tlokach z 1,4, am i rigth




szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
205 Winner 1.1 Miami Blue
Nie, wal w 1.3 jest inny. Prosta matematyka, jak podstawisz do wzoru:Manwe pisze:1,3 to chyba jest blok z walem z 1,1na tlokach z 1,4, am i rigth![]()
((Srednica tloka)/2)do kwadratu)*Pi*(skok tloka)*4
To dla takiego mixu 1.1 i 1.4 otrzymasz nieco ponad 1.2
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Blok jest z 1.1 ale rozwiercony czyli, pod tuleje cylindrowe i średnicę tłoka 1,4 czyli 75mm (1.1 ma 72,5mm) Wał, korby i tłoki są inne, jest fabrycznie zrobiony tzw. Stroker, korbowody są dłuższe niż w 1.1 ale krótsze niż w 1.4, a tłoki bodajże są niższe i doprężające z wypukłą górą i lekko podciete pod zawory (chyba), w 1.4 są płaskie... Napisałem chyba bo nie rozbierałem jeszcze 1.3. ... Jak rozbiorę to zrobię porównanie bo aktualnie mam jedno tu3m w częściach rozebrane 
Seryjnie sprężanie jest 10.2:1, po splanowaniu głowicy da sie ponoć zrobić 11:1, na wałku catcamsa 645, regulowanym kółku rozrządu, na seryjnym kolektorze dolotowym i kompie stand alone moc podchodzi do 125-130 koni... A Grupa coś pięknego:) przynajmniej tak piszą na zachodzie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Seryjnie sprężanie jest 10.2:1, po splanowaniu głowicy da sie ponoć zrobić 11:1, na wałku catcamsa 645, regulowanym kółku rozrządu, na seryjnym kolektorze dolotowym i kompie stand alone moc podchodzi do 125-130 koni... A Grupa coś pięknego:) przynajmniej tak piszą na zachodzie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.



- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Niedawno zrobiłem 1700 km Peugeotem w majówkę i urlop zmuszony przez awarie daily cara.
Ot Przygoda
, pierwsza trasa 1080km Ostrów Wlkp>Iława>Grunwald>Malbork>Ostrów Wlkp.
I po trzech dniach 660km Ostrów Wlkp>Ząbkowice Śląskie>Kłodzko>Kudowa Zdrój>Nachód>Adrspach>Hronov>Wrocław>Ostrów Wlkp
Do Pragi pojechałem autokarem, napotkane 205 na starym mieście:
Ot Przygoda

I po trzech dniach 660km Ostrów Wlkp>Ząbkowice Śląskie>Kłodzko>Kudowa Zdrój>Nachód>Adrspach>Hronov>Wrocław>Ostrów Wlkp
Do Pragi pojechałem autokarem, napotkane 205 na starym mieście:


