Reanimacja 205 Roland Garros 1990
: 26 mar pt, 2010 9:54 pm
Witam! Autko kupiłem niedawno za grosze (700zl), niektórzy go kojarzą po kolorowym nadwoziu
Pare fotek:
Historia od poprzedniego właściciela - nowy tłumik / jakiś remont silnika
wiec praktycznie nic o nim nie wiem.
A teraz co by trzeba zrobić:
- kierunek już jest nowy
-krzyżak - na razie napsikałem Brunoxa i jakoś chodzi
-hamulce / miękki pedał hamulca / tylne się nie blokują na piasku / brak ręcznego - klocki sprawdziłem są ok ale lewy tył ma coś z odpowietrznikiem bo wykręciłem cały a płyn nie leci
-coś puka w zawieszeniu ale tym sie później zajmę
-coś nie tak z wolnymi obrotami, lata w zakresie od 1000 do 3000
-obwieszone drzwi
- fotele do wymiany, kierowcy oryginalny ale w kiepskim stanie, reszta od jakiegoś zwykłego puga
- malowanie kolorowych elementów
A teraz pytanka:
-gdzie się włącza halogeny z przodu?
-jaki muszę kupić cylinderek hamulcowy?( z książki "Sam naprawiam" wywnioskowałem ze jest to GIRLING a na allegro brak takich)
-czy może to wina pompy hamulcowej? jak się pod pompuje na wyłączonym silniku to jest twardy, na włączony robi się twardszy na samym dole.
-co może być winą pływających obrotów?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i mam nadzieję że uda mi się go przywrócić do życia.
Pare fotek:
Historia od poprzedniego właściciela - nowy tłumik / jakiś remont silnika
wiec praktycznie nic o nim nie wiem.
A teraz co by trzeba zrobić:
- kierunek już jest nowy
-krzyżak - na razie napsikałem Brunoxa i jakoś chodzi
-hamulce / miękki pedał hamulca / tylne się nie blokują na piasku / brak ręcznego - klocki sprawdziłem są ok ale lewy tył ma coś z odpowietrznikiem bo wykręciłem cały a płyn nie leci
-coś puka w zawieszeniu ale tym sie później zajmę
-coś nie tak z wolnymi obrotami, lata w zakresie od 1000 do 3000
-obwieszone drzwi
- fotele do wymiany, kierowcy oryginalny ale w kiepskim stanie, reszta od jakiegoś zwykłego puga
- malowanie kolorowych elementów
A teraz pytanka:
-gdzie się włącza halogeny z przodu?
-jaki muszę kupić cylinderek hamulcowy?( z książki "Sam naprawiam" wywnioskowałem ze jest to GIRLING a na allegro brak takich)
-czy może to wina pompy hamulcowej? jak się pod pompuje na wyłączonym silniku to jest twardy, na włączony robi się twardszy na samym dole.
-co może być winą pływających obrotów?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i mam nadzieję że uda mi się go przywrócić do życia.