Strona 1 z 2

205 Roland Garros Cabrio

: 03 maja pn, 2010 11:48 am
autor: dominik19866
Kolejna 205 tym razem padło na "padło" z Legnicy zapewne większości znane. Samochód ten chyba bił rekord stania w komisie 8)7
Stan ocenił bym na tragiczny poza kilkoma szczegółami, z tego co wyczytałem na forum miała być mechaniczna katastrofa. Teraz mogę sam to ocenić zawieszenie nic nie stuka nic nie puka brak jakichkolwiek luzów nie ściąga itp
Zawieszenie całkowita gleba wątpię czy któreś auto w klubie jest tak niskie i sztywne jak ten RG :twisted:
nowe opony zimowe, ładne oryginalne kołpaczki
Silnik
podczas pierwszego losowanie padły następujące numerki 12, 53, 33, 21, 11 walnięty TPS już ktoś tam był uszkodzony jest tez ten "grzebień?" na osi przepustnicy który lata po TPS czy da się to wymienić? a może lepiej całą przepustnicę? Przejechał bez problemy 320km mimo iż miał wracać na lawecie :) 5,3l/100km całkowicie zardzewiałe i z początku słabe hamulce.
Plany co do auta:
Pojeździć nacieszyć się trochę, następnie rozebrać naprawić, pomalować, odnowić, uszyć dach itp
Będę opisywał wszystko na bieżąco i oczywiście dużo zdjęć
pozdrawiam

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 03 maja pn, 2010 12:11 pm
autor: Pluto
Auto na lubińskich blachach, jednak nigdy go nie widziałem :P
Życzę powodzenia w projekcie :)
P.S. Mogłeś się wcześniej pochwalić że jedziesz w te strony, to te "cacuszko":P

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 03 maja pn, 2010 12:26 pm
autor: Dervozavilus
No ładnie, ładnie... tyle czasu stało, wszyscy się bali nawet pojechać obejrzeć, aż wreszcie znalazł się śmiałek :)
Napisz jak się ma blacha, no i powodzenia w doprowadzaniu auta do ideału ;)

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 03 maja pn, 2010 12:49 pm
autor: grzechuuu205
dominik19866 pisze: Zawieszenie całkowita gleba wątpię czy któreś auto w klubie jest tak niskie i sztywne jak ten RG :twisted:
ha ha jeszcze moim nie jechałes :D

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 03 maja pn, 2010 11:21 pm
autor: RafGentry
Fajnie, że znalazł się na niego śmiałek :)
Dwa pytania: Ile w końcu zapłaciłeś?
I w jakim stanie jest wnętrze?

Pozdro i życzę wytrwałości w doprowadzaniu do perfekcji :W

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 04 maja wt, 2010 8:39 am
autor: dominik19866
Jeszcze nie wiem czy pójdę w oryginał, możliwe że coś namieszam. Wnętrze poza fotelami jest w niezłym stanie, od wilgoci pofalowało boczki ale czego się spodziewać prawie 6 lat pod chmurką, w dachu są dwie dziury.
RafGentry Nie będę nic pisał bo to niema sensu każdy oceni to inaczej zapodam zdjęcia i wszystko się wyjaśni włącznie z ceną :lol:

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 14 maja pt, 2010 11:59 am
autor: Pluto
Jak przebiegają pracę nad Garrosem?

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 14 maja pt, 2010 1:38 pm
autor: Marin205
Pluto pisze:Jak przebiegają pracę nad Garrosem?
pewnie tak jak u mnie - powoli :( - mało już tych garrosów pozostawało :(

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 15 maja sob, 2010 2:38 pm
autor: dominik19866
Bez ściemniania prace nie trwają :roll: jestem zarobiony masakrycznie nie mam kiedy puga dłubać.
Do tej pory wymieniłem TPS i oddałem koło do wulkanizacji, pierwsza jazda w mojej okolicy zakończyła się laczkiem i w dodatku nie mogłem lewarka podstawić pod próg za nisko 8)7

Za to na jutro szykuje się ze zdjęciami duża ilość dużo szczegółów. :D

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 15 maja sob, 2010 3:45 pm
autor: Para
Wcale nie wygląda tak nisko, masz już te zdjęcia?

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 17 maja pn, 2010 7:56 am
autor: dominik19866
Trochę zdjęć jakość średnia robione telefonem, (aparat padł całkowicie) można zobaczyć jak wygląda "nowy" nabytek 8)7 konkretne fotki na zamówienie mam ich ponad 200 a nie chciał bym za bardzo zasypać tematu :D

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 19 maja śr, 2010 10:18 pm
autor: dominik19866
Nadszedł czas by zastanowić się co dalej z pugem.

Po dokładnym sprawdzeniu okazało się iż w tym aucie niema elementu, który nie był malowany.
Kolor jest ciemniejszy od oryginalnego. Dlatego też mam dylemat zostać przy oryginale położyć go na nowo czy może całkiem zmienić kolor?
Prawy tylni błotnik posiada szpachel, jest pognieciony pas z tyłu, we wnęce pompy dachu jest dziura trochę rdzy na podłużnicach i przednim pasie. Dość poważnie myślę nad zmianą karoserii 8)7

Nie podałem jeszcze ceny nabytku, a więc 900zł przepłaciłem??

Jest mało oleju w pompie dachu czy mógł by mnie ktoś oświecić w jakiej pozycji dachu mam go sprawdzić.
Kolejne pytanie czy ktoś szył dach do cabrio miał bym kilka pytań do takiej osoby.

Pozdrawiam

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 19 maja śr, 2010 10:56 pm
autor: Pluto
Ja bym został przy oryginalnym kolorze.
Czy przepłaciłeś? Hmm, trudno mi coś powiedzieć.

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 19 maja śr, 2010 11:07 pm
autor: RafGentry
Cały malowany? No ale masz przecież po bokach oryginalne naklejki Roland Garros z paseczkami.
Rzadko się zdarza, żeby ktoś je dokupował i naklejał po malowaniu... Zwłaszcza w Polsce :)
cena 900 nie jest zła jak na auto jeżdżące, ale nie widziałem, więc nie mówię, w którą stronę iść :)

Re: 205 Roland Garros Cabrio

: 19 maja śr, 2010 11:39 pm
autor: don padre
O tak dach do wymiany 1500 do zapłaty NOWY Lublin szyje b. dobrze :W