205 GTI 1.9 nasza maskotka :)
: 28 maja sob, 2011 1:25 pm
Witam,
Nasza 205 GTI to taka maskotka w wolnym czasie ..do dopieszczenia
Dokładniej:
205 GTI 1.9 130 km 22.02.1989 r.
Książka serwisowa prowadzona do 19.07.2000r. (przebieg 170.637 km)
ostatni udokumentowany przebieg 3.07.2002 - Autoryzowany przedstawiciel peugeota w Niemczech 190.271 km
obecnie około 265.000 km. (05.2011).
Plan: doprowadzić autko do stanu klasyka
Maskotka wyjeżdża tylko na przejażdżki od święta, jako że łącznie jesteśmy w posiadaniu 3ecu aut.
Poza tym brak czasu.
Z historii jak jest u nas:
12.2010 zakupiony, nowe opony zimowe
01.2011 przełożona przednia i tylna klapa, lewe lusterko (wymienione bo było uszkodzone), wymieniane płyny eksploatacyjne i filtry, świece, przewody, tył:(wymieniono szyby na dymione szyby); założono radio, zdemontowana instalacja gazowa (fu.))
02.2011 nowa sonda lambda, sprowadzona przez salon prosto z Francji nowa listwa na przednie nadkole (nie mogliśmy jej nigdzie znaleźć),
03.2011 zrobiono przednie zawieszenie, wymienione tylne lampy (z nowszego modelu) i wewnętrzne lusterko, oryginalne nakładki na pedały, owiewki na przednie szyby,
04.2011 założono nowy tylny zderzak, zakupiono oryginalne śruby do felg speedline, ponieważ miał jakieś inne
05.2011 wymiana radia (obecnie Phillips starszy model tak aby komponował się z epoką ),wymiana głośników, anteny
06.2011 nowy oryginalny przełącznik świateł, regeneracja tylnej belki,
07.2011 wymiana linek hamulca ręcznego, powrót do lusterek fabrycznych (niebieskie?),
wymiana podkładki pod zderzak wraz z halogenami, wymiana zamków (Valeo),
08.2011 zdemontowanie starych foteli (nowe już czekają), pranie i odnowa tapicerki
12.2011 Oddany w ręce K-Sport (Opole)
08.2012 silnik po generalnym remoncie (m.in. kute tłoki wossnera) 135,7 HP wykres strona "2".
06.2013 założono nowy wydech (wcześniej: Wydech Remus - Endrohr 90MM), wymiana przekładni kierowniczej + wałka (wcześniej kierownica momo), wymiana sprzęgła komplet, hamulce, przegląd silnika,
Obecnie zastanawiamy się nad blacharką, po gradobiciu.. czy inwestować, szpachlować, malować itp.. czy kupić nowego 205 GTI w ładnym stanie i nie przełożyć wszystkiego, co ten ma lepsze.. Gradobicie dobiło w każdym bądź razie stoi w garażu i czeka na więcej czasu.
Nasza 205 GTI to taka maskotka w wolnym czasie ..do dopieszczenia
Dokładniej:
205 GTI 1.9 130 km 22.02.1989 r.
Książka serwisowa prowadzona do 19.07.2000r. (przebieg 170.637 km)
ostatni udokumentowany przebieg 3.07.2002 - Autoryzowany przedstawiciel peugeota w Niemczech 190.271 km
obecnie około 265.000 km. (05.2011).
Plan: doprowadzić autko do stanu klasyka
Maskotka wyjeżdża tylko na przejażdżki od święta, jako że łącznie jesteśmy w posiadaniu 3ecu aut.
Poza tym brak czasu.
Z historii jak jest u nas:
12.2010 zakupiony, nowe opony zimowe
01.2011 przełożona przednia i tylna klapa, lewe lusterko (wymienione bo było uszkodzone), wymieniane płyny eksploatacyjne i filtry, świece, przewody, tył:(wymieniono szyby na dymione szyby); założono radio, zdemontowana instalacja gazowa (fu.))
02.2011 nowa sonda lambda, sprowadzona przez salon prosto z Francji nowa listwa na przednie nadkole (nie mogliśmy jej nigdzie znaleźć),
03.2011 zrobiono przednie zawieszenie, wymienione tylne lampy (z nowszego modelu) i wewnętrzne lusterko, oryginalne nakładki na pedały, owiewki na przednie szyby,
04.2011 założono nowy tylny zderzak, zakupiono oryginalne śruby do felg speedline, ponieważ miał jakieś inne
05.2011 wymiana radia (obecnie Phillips starszy model tak aby komponował się z epoką ),wymiana głośników, anteny
06.2011 nowy oryginalny przełącznik świateł, regeneracja tylnej belki,
07.2011 wymiana linek hamulca ręcznego, powrót do lusterek fabrycznych (niebieskie?),
wymiana podkładki pod zderzak wraz z halogenami, wymiana zamków (Valeo),
08.2011 zdemontowanie starych foteli (nowe już czekają), pranie i odnowa tapicerki
12.2011 Oddany w ręce K-Sport (Opole)
08.2012 silnik po generalnym remoncie (m.in. kute tłoki wossnera) 135,7 HP wykres strona "2".
06.2013 założono nowy wydech (wcześniej: Wydech Remus - Endrohr 90MM), wymiana przekładni kierowniczej + wałka (wcześniej kierownica momo), wymiana sprzęgła komplet, hamulce, przegląd silnika,
Obecnie zastanawiamy się nad blacharką, po gradobiciu.. czy inwestować, szpachlować, malować itp.. czy kupić nowego 205 GTI w ładnym stanie i nie przełożyć wszystkiego, co ten ma lepsze.. Gradobicie dobiło w każdym bądź razie stoi w garażu i czeka na więcej czasu.