Strona 1 z 3
205 GT
: 14 gru śr, 2011 1:48 am
autor: fazi_pna
Witam Was serdecznie.
Jako że w spadku dostałem 205 postanowiłem ją zatrzymać. Tak wiec. Posiadam Puga 205 wersja 1.4 GT rocznik 84 wersja 5 drzwiowa wiecej bajerów chyba w niej nie ma radio to też chyba pamięta lata 80
Aktualnie wymienione w niej pod maską sporo co też doprowadziło do zaskoczenia nie jednego posiadacza tuningowanych bestii i nomen omen mnie samego też na światłach. W planach trochę niżej go posadzić nawet trochę bardziej niż trochę i odświeżyć całkowicie blacharkę założyć najprawdopodobniej szeroką stal i potem juz zabawa z wnętrzem pojazdu ale tak jak mówie na chwilę obecną jak kargul i pawlak mam dylemat czy siąść i płakać czy jednak zabrać sie za tą blacharkę bo jednak dziadek troche mi go zaniedbał.
Mam cichą nadzieję że moge liczyć na waszą pomoc w chwilach zwątpienia

dorzucam wstępnych kilka fotek diabła. Pozdrawiam Fazi

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 1:59 am
autor: Martinoo
świetna 205 z dobrych lat produkcji, jeszcze na starej desce

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 2:00 am
autor: RafGentry
Fajny debiut Fazi i bardzo ciekawe autko.
Wychodzi na to, że masz jedną z pierwszych 205-tek GT. Rok 1984 to prawdziwe początki produkcji tego modelu.
Te wersje miały jeszcze płaskie fotele, zegary "bieda" i nie wyposażane były w przednią dokładkę. Dopiero późniejsze egzemplarze po lifcie dostały gadżety nadające mu bardziej sportowego charakteru.
Jeśli mogę coś zasugerować, to nie ingeruj za bardzo w oryginalność tego auta, bo ono niebawem zacznie zyskiwać na wartości. Właśnie taka, "goła" wersja.
Ale wyłącznie pod takim warunkiem, że wciąż pozostanie oryginalnym GT z 1984 roku.
Czekam na fotki silnika i wnętrza. Masz jakieś dokumenty do tego auta? Książkę serwisową, instrukcję, gwarancję?
Są oryginalne kluczyki?

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 2:01 am
autor: rallye
moje okolice
GT daje rade

zwłaszcza na pierwszych dwóch biegach
do Radostowic na szrot i szukaj części
PS. Im więcej rdzy tym lepsze osiągi
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 2:14 am
autor: fazi_pna
ale jednak ta dokładka do mnie bardziej przemawia niż ta co jest teraz

zdjęcia silnika i środka zrobię jutro bo dziś tylko takie wstępne foto. Przyznam wam szczerze że na trzecim biegu też daje radę. Oczywiście nie jest to auto do szaleństwa ale nawet na ślizgającym sprzęgle daje radę młodszym kolegom. Ja wiem że im wiecej rdzy tym lepsze od 0 do 100 ale jednak chciałbym jej mieć ciutkę mniej

) początkowy plan to posadzić go niżej wypolerować tak żeby ta czerwień raziła i na chromowanych felgach ale co wyjdzie o ile wyjdzie to zobaczymy
co do ksiązek karty etc możliwe że to gdzieś jest ale musze jechać do babci i przetrzepać cała półkę. zdjęcie kluczyków dorzucę również

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 2:37 am
autor: RafGentry
No jasne, dokładka z GTI na pewno doda mu uroku, więc tutaj spokojnie możesz poszaleć ze stylizacją

Pamiętaj tylko, żeby nie montować na desce żadnych dodatkowych przycisków do halogenów. Albo zrób to tak, żeby nie powiercić kokpitu.
Rdza to normalna rzecz w egzemplarzach sprzed 1988 roku - jednak nie ma to jak ocynk!
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 2:42 am
autor: fazi_pna
no i tu mnie właśnie boli szkoda że nie ocynk bo są elementy gdzie sie poważnie zastanawiam nad tym co zrobić. dokładniej to tylni błotnik i progi. bo przedni błotnik poleci do kosza i to nie jest problem tylko co z resztą ??? . a co do włącznika halogenów o to mi chodzi żeby nie wiercić ale jak juz je bede miał to wtedy pomyślę dogłębniej.
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 11:46 am
autor: miccha123
Daj wiecej fotek! Super lwiatko:D Ps dokladka przod Gti jak najbardziej nawet zastanowil bym sie nad tylna
Rob blacharke odswiez go i bedzie git:D
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 12:49 pm
autor: fazi_pna
to wrzucam znów kilka fotek lwa środek i silnik plus aktualne CAR AUDIO

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 1:06 pm
autor: DJPreZes
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 1:09 pm
autor: fazi_pna
dzięki ale kurde łąpie czeskie i niemieckie nawet czasem stacje. by złapać coś polskiego musze bardzo delikatnie kręcić

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 1:13 pm
autor: Orfister
Witaj,
jak patrzę na to Twoje auto, to mogę stwierdzić jedno - dziadek przed Tobą baaaaardzo o niego dbał. Mimo, ze jak twierdzisz - zaniedbał go, weź pod uwagę, że auta z tego rocznika w zdecydowanej większości służą teraz do golenia bród i innych tam....sam wiesz
utrzymaj go w najlepszym stanie w jakim tylko będziesz mógł, czego szczerze Ci życzę.
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 1:23 pm
autor: fazi_pna
Orfister pisze:Witaj,
jak patrzę na to Twoje auto, to mogę stwierdzić jedno - dziadek przed Tobą baaaaardzo o niego dbał. Mimo, ze jak twierdzisz - zaniedbał go, weź pod uwagę, że auta z tego rocznika w zdecydowanej większości służą teraz do golenia bród i innych tam....sam wiesz
utrzymaj go w najlepszym stanie w jakim tylko będziesz mógł, czego szczerze Ci życzę.
Dlatego sie tutaj zarejestrowałem bo jednak bede potrzebował pomocy gdyż to moja pierwsza 205 i mam ją od 1.5 miesiąca z czego miesiąc stała u znajomego w serwisie. Są dupsy związane z blacharką musze poszukać w moich okolicach dobrego blacharza zeby mi pomógł go ratować i kuźwa to lanie wody do auta muszę zlokalizować i zrobić.
Sound :p
http://www.youtube.com/watch?v=paaNFwNF ... lmzTOKt5nU
Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 4:11 pm
autor: Manwe
leżak pod maska, jedno przedliftowe lusterko i stara deska w odcieniu kawy z mlekiem, po prostu cud miód malina, wszystkie planowane mody zrób tak żeby były full odwracalne, jakbyś potrzebował jakichś elementów wnętrza lub coś większego do silnika daj znać, mam tego trochę w garażu,
przedlift rządzi, a zrób mu krzywdę to się tam do ciebie wybiorę i...
powodzenia w przywróceniu do ideału, a sprzęgło może być zaolejone dlatego ślizga, pamiętaj żeby spuścić olej z silnika jak się za nie weźmiesz

Re: 205 GT
: 14 gru śr, 2011 6:45 pm
autor: leon
świetna 205-tka z pierwszych lat. Jeszcze te czarny blachy dodają jej charakteru

nie ingeruj tylko za bardzo w oryginalność i będzie naprawę super. Gratuluję i życzę powodzenia
