Peugeot 205 Cabrio CJ 1,4 XY7
: 15 lut śr, 2012 5:33 pm
Rok temu dokładnie 13 stycznia zakupiłem Peugeota 205 Cabrio CJ . Peugeot kolor biały , Silnik 1,4 ( XY7 ) na gaźniku troszkę słaby jak na potrzeby cabrio . 1 myśl była aby wstawić do niego większy silnik ale jednak pozostał ten co był od początku. Zakupiłem go w Rzeszowie był wystawiony na allegro za 1900zł jednak zeszliśmy z ceny do 1500zł . Gdy go kupiłem wady były następujące kierownica latała na wszystkie strony , prędkość maksymalna 90km/h większa prędkość autko się dławiło dusiło a przez bąble na oponach tak jak pisałem wyżej kierownica latała na prawo i lewo. Autko miało duże problemy z zapalaniem , ssanie w ogóle nie działało, spalanie 14 na 100 , gaźnik wyeksploatowany na maxa ( po prostu wszystko latało ) nie było uszczelki między gaźnikiem a blokiem silnika . Tapicerka była od GTi ale bardzo zniszczona. Tylna tapicerka pod szybkami była z głośnikami (głośników brak) maska lekko podjęta (szukam nową) ogólnie instalacja elektryczna w stanie agonalnym . Do tej pory co zostało zrobione :
Fotele od GTi zostały zastąpione Fotelami od poprzedniego peugeota Taty
Regeneracja Gaźnika i uszczelki 300zł
Kable zapłonowe + okładziny i klocki hamulcowe + wężyki miedziane hamulcowe + linka ręcznego + płyn hamulcowy i olej silnikowy 300zł
Zima:
Felgi stalowe 13 peugeot-owskie 4szt 80zł
Opony Zimowe 13 2x145 i 2x155 100zł
Lato:
Felgi od GTI Speedline 15 cal
4szt
Opony 4szt 185/55/15 200zł
Ogólnie peugeot stał rok pod moim domem bo nawet w serwisie peugeota nie umieli go zreanimować. Ale od stycznia 2012 w końcu nim jeżdżę i mogę się cieszyć z jazdy
Teraz czekają mnie wiosną kolejne wydatki w postaci:
Maski przedniej , wyklepania maski tylnej , nowe tarcze hamulcowe , nowe uszczelki drzwi (wiem że trudny temat ale mam już je namierzone )
Ogólnie polerka całego auta
Zakonserwowanie go przed kolejną zimą
Podłączenie halogenów , podłączenie lampki cofania i przeciwmgielnego światła .
Może przyszłościowo powędruje do niego sprzęt Car audio ( pewnie też na FLI vibe - marka sprawdzona (potrafiąca naprawdę dużo)
Troszkę historii : Jak to się wszystko zaczęło tzn miłość do Lwa 205
Mam na imię Jarek dla znajomych Kaczor, mam 29 lat i od kiedy pamiętam w rodzinie była 205. Na początku mieliśmy 205 diesel potem od 1995 mieliśmy 205 wersję limitowaną. Czarny niski spojlery silnik 1997 poj. diesel alus gwiazda oponki 205/50/14 kopa panoramiczny dach był świetny. Wypadek niestety zmusił Tate do zezłomowania go. Po kilku latach w końcu ja nabyłem swoją pierwszą 205 . Wersja Green 1,4 na monowtrysku 90-konny silnik (jak go kupiłem silnik był już zrobiony) zawieszenie sprężyny MONROE + amortyzatory gazowe , panoramiczny dach . spalanie w mieście około 5,5 litra . Był naprawdę Fajny ale zamarzyła mi się 205 Cabrio , a że nie miałem wystarczającej gotówki na zakup sprzedałem Greena.
Myślałem też o zmienieniu w nim lamp na podwójne okrągłe jak w tej 309
CO SĄDZICIE O TAKICH LAMPACH W 205 CABRIO albo zostaną czarne albo przemaluję je na biało - OGÓLNIE CO O TYM SĄDZICIE?
MOŻE MA KTOŚ JESZCZE JAKIŚ POMYSŁ CO MOGĘ ZMIENIĆ W MOIM LWIE ?????
Teraz może kilka zdjęć
Mój Poprzedni Green
A to już moja 205
Moją 2 pasją są Fiaty 126p
Jestem współzałożycielem klubu Fiata 126p w Poznaniu
Mam ich raptem 5szt
Mam z 1977roku , 1983roku , 1989roku , 1990roku i Cabrio Bosmal z 1992roku
Każdy jest wyjątkowy
Marzenia moje
nabyć jeszcze Fiata 126p z początku lat 70 i z lat 80
i Peugeota 1,9 GTi
Fotele od GTi zostały zastąpione Fotelami od poprzedniego peugeota Taty
Regeneracja Gaźnika i uszczelki 300zł
Kable zapłonowe + okładziny i klocki hamulcowe + wężyki miedziane hamulcowe + linka ręcznego + płyn hamulcowy i olej silnikowy 300zł
Zima:
Felgi stalowe 13 peugeot-owskie 4szt 80zł
Opony Zimowe 13 2x145 i 2x155 100zł
Lato:
Felgi od GTI Speedline 15 cal
4szt
Opony 4szt 185/55/15 200zł
Ogólnie peugeot stał rok pod moim domem bo nawet w serwisie peugeota nie umieli go zreanimować. Ale od stycznia 2012 w końcu nim jeżdżę i mogę się cieszyć z jazdy
Teraz czekają mnie wiosną kolejne wydatki w postaci:
Maski przedniej , wyklepania maski tylnej , nowe tarcze hamulcowe , nowe uszczelki drzwi (wiem że trudny temat ale mam już je namierzone )
Ogólnie polerka całego auta
Zakonserwowanie go przed kolejną zimą
Podłączenie halogenów , podłączenie lampki cofania i przeciwmgielnego światła .
Może przyszłościowo powędruje do niego sprzęt Car audio ( pewnie też na FLI vibe - marka sprawdzona (potrafiąca naprawdę dużo)
Troszkę historii : Jak to się wszystko zaczęło tzn miłość do Lwa 205
Mam na imię Jarek dla znajomych Kaczor, mam 29 lat i od kiedy pamiętam w rodzinie była 205. Na początku mieliśmy 205 diesel potem od 1995 mieliśmy 205 wersję limitowaną. Czarny niski spojlery silnik 1997 poj. diesel alus gwiazda oponki 205/50/14 kopa panoramiczny dach był świetny. Wypadek niestety zmusił Tate do zezłomowania go. Po kilku latach w końcu ja nabyłem swoją pierwszą 205 . Wersja Green 1,4 na monowtrysku 90-konny silnik (jak go kupiłem silnik był już zrobiony) zawieszenie sprężyny MONROE + amortyzatory gazowe , panoramiczny dach . spalanie w mieście około 5,5 litra . Był naprawdę Fajny ale zamarzyła mi się 205 Cabrio , a że nie miałem wystarczającej gotówki na zakup sprzedałem Greena.
Myślałem też o zmienieniu w nim lamp na podwójne okrągłe jak w tej 309
CO SĄDZICIE O TAKICH LAMPACH W 205 CABRIO albo zostaną czarne albo przemaluję je na biało - OGÓLNIE CO O TYM SĄDZICIE?
MOŻE MA KTOŚ JESZCZE JAKIŚ POMYSŁ CO MOGĘ ZMIENIĆ W MOIM LWIE ?????
Teraz może kilka zdjęć
Mój Poprzedni Green
A to już moja 205
Moją 2 pasją są Fiaty 126p
Jestem współzałożycielem klubu Fiata 126p w Poznaniu
Mam ich raptem 5szt
Mam z 1977roku , 1983roku , 1989roku , 1990roku i Cabrio Bosmal z 1992roku
Każdy jest wyjątkowy
Marzenia moje
nabyć jeszcze Fiata 126p z początku lat 70 i z lat 80
i Peugeota 1,9 GTi