205 CTi "Gutek"
: 13 kwie pt, 2012 2:10 pm
Przyszedł czas żeby pokazać to co udało się wylicytować
205 CTi 1.9 Atlantic Blue wyposażona w pakiet stylistyczny gutmann. Rok produkcji 1991, dwie właścicielki - ten który mi go sprzedawał nie był wpisany w brief, Kupił go jako dawcę części, zabrał kierownice, schowek na monety, miał wyciągać skrzynie biegów ale dorwał gdzieś inną i auto trafiło na ebay.de.
Wypłaciłem 1020ojro, zatankowałem i przejechałem prawie 400km bez problemów.
Jako że lubię Indios Bravos dostał nazwę roboczą "Gutek"
In plus :
- pakiet gutmann - dokładka zderzaka przód, przednie poszerzenia, sprężyny żółte, felgi INTRA 15x7
- fotele z 309 GTI16V - mega wygodne i z regulacją trzymania bocznego i plecków
- auto nie malowane
Do zrobienia trochę tego jest
- dach
- przednia dokładka ma kilka uszkodzeń
- wymiana kiery na ory
- maska ma kilka brzydkich wgnieceń
- drzwi kierowcy uszkodzone
Dziś od rana zabrałem się za silnik - gdy było mokro był problem z odpalaniem, na pokrywie zaworów widzę date 86, chwila co jest ??? Na kolektorze dolotowym jest 91 - myśle sobie ktoś zmienił pokrywę - błąd - na innych częściach silnika też widze 86, chwila zastanowienia - sprawdzam tabliczkę na silniku - fuck !!! 180 Z - ktoś zmienił silnik na 1.6. Sprawdzam skok tłoka - zgadza się ok 73mm. Pada decyzja - zostaje u mnie
Miałem kilku chętnych na auto, a sobie miałem zostawić CJ i zmienić silnik na coś mocniejszego.
Na dzień dzisiejszy w planach:
- wymiana silnika na coś fajnego ( niespodzianka)
- heble adekwatne do mocy
- nowy dach
- maska z garbem
- naprawa lub wymiana drzwi,
- obszycie foteli przód i kanapy ( materiał zamówiony u Pary, zamiast skóry na bokach będzie alcantara)
- wypolerowanie felg i pomalowanie środków pod kolor auta
Auto będzie zarejestrowane w niemczech - polskie blachy są do czasu uzyskania TUV, a bez dobrego dachu nie mam co na to liczyć Zamówione tablice : F MY205
205 CTi 1.9 Atlantic Blue wyposażona w pakiet stylistyczny gutmann. Rok produkcji 1991, dwie właścicielki - ten który mi go sprzedawał nie był wpisany w brief, Kupił go jako dawcę części, zabrał kierownice, schowek na monety, miał wyciągać skrzynie biegów ale dorwał gdzieś inną i auto trafiło na ebay.de.
Wypłaciłem 1020ojro, zatankowałem i przejechałem prawie 400km bez problemów.
Jako że lubię Indios Bravos dostał nazwę roboczą "Gutek"
In plus :
- pakiet gutmann - dokładka zderzaka przód, przednie poszerzenia, sprężyny żółte, felgi INTRA 15x7
- fotele z 309 GTI16V - mega wygodne i z regulacją trzymania bocznego i plecków
- auto nie malowane
Do zrobienia trochę tego jest
- dach
- przednia dokładka ma kilka uszkodzeń
- wymiana kiery na ory
- maska ma kilka brzydkich wgnieceń
- drzwi kierowcy uszkodzone
Dziś od rana zabrałem się za silnik - gdy było mokro był problem z odpalaniem, na pokrywie zaworów widzę date 86, chwila co jest ??? Na kolektorze dolotowym jest 91 - myśle sobie ktoś zmienił pokrywę - błąd - na innych częściach silnika też widze 86, chwila zastanowienia - sprawdzam tabliczkę na silniku - fuck !!! 180 Z - ktoś zmienił silnik na 1.6. Sprawdzam skok tłoka - zgadza się ok 73mm. Pada decyzja - zostaje u mnie
Miałem kilku chętnych na auto, a sobie miałem zostawić CJ i zmienić silnik na coś mocniejszego.
Na dzień dzisiejszy w planach:
- wymiana silnika na coś fajnego ( niespodzianka)
- heble adekwatne do mocy
- nowy dach
- maska z garbem
- naprawa lub wymiana drzwi,
- obszycie foteli przód i kanapy ( materiał zamówiony u Pary, zamiast skóry na bokach będzie alcantara)
- wypolerowanie felg i pomalowanie środków pod kolor auta
Auto będzie zarejestrowane w niemczech - polskie blachy są do czasu uzyskania TUV, a bez dobrego dachu nie mam co na to liczyć Zamówione tablice : F MY205