Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
2016:
Siemanko!
Przedstawiam swój pierwszy samochód, 205tke phase1 która dostałem po dziadku.
Wyprodukowany w 1986roku, więc w rodzince od wielu lat i na pewno przez wiele wiele jeszcze w niej pozostanie. Wydaje mi sie, że w dość rzadkim kolorze beige mayfair, na naszym pl forum znalazłem tylko taki jeden egzemplarz - cejota. Przez cały czas garażowany, przez ostatnie lata używany sporadycznie. Pod maska klasyczny dieselek 1.8. Przebieg 140tys. 5stopniowa skrzynia biegów. Kraj pochodzenia Francja.O początkowych latach eksploatacji wiem mało i niestety wiecej sie juz w stanie nie jestem dowiedzieć. Samochód idealny nie jest, wiadomo, że starsi ludzie również lubią sobie pogrzebać przy aucie, coś dopieścić a nie zawsze wychodzi to profesjonalnie. 205tka ma kilka niedociągnięć, ponieważ na ocynk sie jeszcze nie załapało to w kilku miejscach wychodzi rdza, nad która trzeba zapanować. Co do przeszłości to jedynym elementem karoserii który był uszkodzony to drzwi pasażera, pomalowane xx lat temu. Tylna blenda nie jest oryginalna, fabrycznie była czerwona (foto poglądowe http://img703.imageshack.us/img703/4896/redblend.jpg) lecz niestety mój brat za młodu nieumiejętnie zamykał bagażnik i ją połamał. Zapewne wasze wprawne oko zaraz zauważy, że na obecnej jest oznaczenie grd, które oczywiscie nie jest prawdziwe. kolejna i ostatnia rzecz to halogeny. Oryginalne po prostu już nie wytrzymały próby czasu i zastąpiono je, wiekszymi zamiennikami...wczoraj tylna wycieraczka zgineła bezpowrotnie...Z usterek to na tyle.
Po krótce przedstawie jeszcze mój plan dotyczący spraw którymi chcę zając sie w najbliżej przyszłosci,
doprowadzić lakier do idealnego stanu. włożyć ładne koła, opuścić zawieche. powrót do ory halogenów, Radio jest już nowe, LG zastąpiło starego grundiga, przy wyborze starałem sie żeby nie psuło klasycznego wnętrza. i coś z tapicerką, szczególnie z fotelem kierowcy, który zaczyna sie pruć..
205tce chcę przywrócić dawny blask, aby dumnie reprezentował klasyke i piękno Peugeota.
Co do wyposażenia:
Twin headlight Peugeot - Morrette
Zderzaki GTi z czerwonymi listwami
Szyberdach panoramiczny
Nawiewy boczne
Uchylne tylne szyby
Licznik Jaeger z zegarkiem
to chyba tyle
Pora na zdjecia. samochód brudny, aura zimowa, aktualnie dziennie użytkowany, jak będę mieć mozliwości na małą kosmetyke to z pewnoscią wrzuce lepsze zdjecia.
Dawno temu w trawie:
Na początku:
Siemanko!
Przedstawiam swój pierwszy samochód, 205tke phase1 która dostałem po dziadku.
Wyprodukowany w 1986roku, więc w rodzince od wielu lat i na pewno przez wiele wiele jeszcze w niej pozostanie. Wydaje mi sie, że w dość rzadkim kolorze beige mayfair, na naszym pl forum znalazłem tylko taki jeden egzemplarz - cejota. Przez cały czas garażowany, przez ostatnie lata używany sporadycznie. Pod maska klasyczny dieselek 1.8. Przebieg 140tys. 5stopniowa skrzynia biegów. Kraj pochodzenia Francja.O początkowych latach eksploatacji wiem mało i niestety wiecej sie juz w stanie nie jestem dowiedzieć. Samochód idealny nie jest, wiadomo, że starsi ludzie również lubią sobie pogrzebać przy aucie, coś dopieścić a nie zawsze wychodzi to profesjonalnie. 205tka ma kilka niedociągnięć, ponieważ na ocynk sie jeszcze nie załapało to w kilku miejscach wychodzi rdza, nad która trzeba zapanować. Co do przeszłości to jedynym elementem karoserii który był uszkodzony to drzwi pasażera, pomalowane xx lat temu. Tylna blenda nie jest oryginalna, fabrycznie była czerwona (foto poglądowe http://img703.imageshack.us/img703/4896/redblend.jpg) lecz niestety mój brat za młodu nieumiejętnie zamykał bagażnik i ją połamał. Zapewne wasze wprawne oko zaraz zauważy, że na obecnej jest oznaczenie grd, które oczywiscie nie jest prawdziwe. kolejna i ostatnia rzecz to halogeny. Oryginalne po prostu już nie wytrzymały próby czasu i zastąpiono je, wiekszymi zamiennikami...wczoraj tylna wycieraczka zgineła bezpowrotnie...Z usterek to na tyle.
Po krótce przedstawie jeszcze mój plan dotyczący spraw którymi chcę zając sie w najbliżej przyszłosci,
doprowadzić lakier do idealnego stanu. włożyć ładne koła, opuścić zawieche. powrót do ory halogenów, Radio jest już nowe, LG zastąpiło starego grundiga, przy wyborze starałem sie żeby nie psuło klasycznego wnętrza. i coś z tapicerką, szczególnie z fotelem kierowcy, który zaczyna sie pruć..
205tce chcę przywrócić dawny blask, aby dumnie reprezentował klasyke i piękno Peugeota.
Co do wyposażenia:
Twin headlight Peugeot - Morrette
Zderzaki GTi z czerwonymi listwami
Szyberdach panoramiczny
Nawiewy boczne
Uchylne tylne szyby
Licznik Jaeger z zegarkiem
to chyba tyle
Pora na zdjecia. samochód brudny, aura zimowa, aktualnie dziennie użytkowany, jak będę mieć mozliwości na małą kosmetyke to z pewnoscią wrzuce lepsze zdjecia.
Dawno temu w trawie:
Na początku:
Ostatnio zmieniony 26 kwie wt, 2016 10:34 pm przez aver, łącznie zmieniany 19 razy.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
O mato boska peżotoska, ależ to piękna maszyna!
Wygląda mi na XRD z pierwszego rocznika produkcji, choć gałka zmiany biegów wskazuje nawet na rok 1983/84. Dziwne. W roczniku 86' powinieneś mieć juz tą nowszą, ale nieważne.
Ja bym z zawieszeniem nic nie zmieniał. Ewentualnie lekko opuścił przód, bo sprężyny od diesla są dłuższe, niż w zwykłych wersjach.
Rdza ma prawo wyskoczyć tu i ówdzie - w końcu to już 27-latek. Ale nie powinno być źle, tym bardziej że piszesz, że auto było garażowane...
Ciekawe są jeszcze te czerwone listwy, bo tak naprawdę, to nie powinno ich tam być. XRD z tych roczników posiadały zderzaki bez listewek, ani nawet bez otworów mocujących te listewki. Być może u Ciebie ktoś je zmieniał, ale fajnie to komponuje się z czerwonymi paskami biegnącymi wzdłuż auta.
Poza tym dieselek ma sporo fajnych smaczków: oczywiście lampy, kieszonki na kasety magnetofonowe i dokładka przednia - choć wydaje mi się, że została dołożona gdzieś "po drodze", bo XRD wychodziły z fabryki z dwiema czarnymi dokładkami typu "bieda".
Jakbyś mógł, to pokaż jeszcze zdjęcie komory silnika. A znaczek XRD chyba miał ktoś na Allegro - to nie powinien być kłopot.
Rozumiem, że jeździsz autem na co dzień? Jak się sprawuje? Mam nadzieję, że odpala elegancko i mało pali...
EDIT
Poszedłem po rozum do głowy i sprawdziłem stare foldery. To nie XRD, tylko XTD. Prawie już zapomniałem, że taka wersja w ogóle istniała, bo była bardzo mało popularna. Dobrze, że mam swoje przepastne archiwa. Porównaj zresztą sam. Wszystko się powinno zgadzać (poza poszerzeniami z GTI, które jakiś barbarzyńca tam przykleił) : Tutaj jeszcze ogłoszenie sprzedaży XTD z Francji:
http://www.leboncoin.fr/voitures/407900791.htm?ca=21_s
I kolejne:
http://www.leboncoin.fr/voitures/437846423.htm?ca=21_s - ten żeby było śmieszniej jest z 1986 roku i też ma dokładki GTI z przodu i z tyłu, co może wskazywać, na to, że Twoje też mogą być tam od nowości! Ile razy zaskoczą mnie jeszcze te stare Peugeoty
Cofam niestety to, co powiedziałem o znaczku. Będzie cholernie ciężko go dorwać. Jakbym miał takiego Puga, to oczywiście wykopałbym pewnie ten emblemat spod ziemi, sprowadził z Francji, czy Bóg wie skąd jeszcze, ale jeśli aż tak Ci nie zależy, to możesz po prostu kupić znaczek ze 106 XT pierwszej serii (miały taką samą czcionkę jak 205) i dołożyć "D" z jakiegoś innego znaczka. Voilla!
http://allegro.pl/peugeot-106-xt-lampa- ... 51628.html
Wygląda mi na XRD z pierwszego rocznika produkcji, choć gałka zmiany biegów wskazuje nawet na rok 1983/84. Dziwne. W roczniku 86' powinieneś mieć juz tą nowszą, ale nieważne.
Ja bym z zawieszeniem nic nie zmieniał. Ewentualnie lekko opuścił przód, bo sprężyny od diesla są dłuższe, niż w zwykłych wersjach.
Rdza ma prawo wyskoczyć tu i ówdzie - w końcu to już 27-latek. Ale nie powinno być źle, tym bardziej że piszesz, że auto było garażowane...
Ciekawe są jeszcze te czerwone listwy, bo tak naprawdę, to nie powinno ich tam być. XRD z tych roczników posiadały zderzaki bez listewek, ani nawet bez otworów mocujących te listewki. Być może u Ciebie ktoś je zmieniał, ale fajnie to komponuje się z czerwonymi paskami biegnącymi wzdłuż auta.
Poza tym dieselek ma sporo fajnych smaczków: oczywiście lampy, kieszonki na kasety magnetofonowe i dokładka przednia - choć wydaje mi się, że została dołożona gdzieś "po drodze", bo XRD wychodziły z fabryki z dwiema czarnymi dokładkami typu "bieda".
Jakbyś mógł, to pokaż jeszcze zdjęcie komory silnika. A znaczek XRD chyba miał ktoś na Allegro - to nie powinien być kłopot.
Rozumiem, że jeździsz autem na co dzień? Jak się sprawuje? Mam nadzieję, że odpala elegancko i mało pali...
EDIT
Poszedłem po rozum do głowy i sprawdziłem stare foldery. To nie XRD, tylko XTD. Prawie już zapomniałem, że taka wersja w ogóle istniała, bo była bardzo mało popularna. Dobrze, że mam swoje przepastne archiwa. Porównaj zresztą sam. Wszystko się powinno zgadzać (poza poszerzeniami z GTI, które jakiś barbarzyńca tam przykleił) : Tutaj jeszcze ogłoszenie sprzedaży XTD z Francji:
http://www.leboncoin.fr/voitures/407900791.htm?ca=21_s
I kolejne:
http://www.leboncoin.fr/voitures/437846423.htm?ca=21_s - ten żeby było śmieszniej jest z 1986 roku i też ma dokładki GTI z przodu i z tyłu, co może wskazywać, na to, że Twoje też mogą być tam od nowości! Ile razy zaskoczą mnie jeszcze te stare Peugeoty
Cofam niestety to, co powiedziałem o znaczku. Będzie cholernie ciężko go dorwać. Jakbym miał takiego Puga, to oczywiście wykopałbym pewnie ten emblemat spod ziemi, sprowadził z Francji, czy Bóg wie skąd jeszcze, ale jeśli aż tak Ci nie zależy, to możesz po prostu kupić znaczek ze 106 XT pierwszej serii (miały taką samą czcionkę jak 205) i dołożyć "D" z jakiegoś innego znaczka. Voilla!
http://allegro.pl/peugeot-106-xt-lampa- ... 51628.html
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
zdjęcie tyłu juz wstawiony w poście na górze, ale dam jeszcze jedno. dobrego zdjecia silnika nie mam, tylko jedno, rozmazane i ze słabego kąta...
Co do tych wszystkich znaków zapytania, to moze vin coś wyjaśni?! nie znam sie na tym
Narazie samochód używany na codzień, z konieczności. chcialbym go jeszcze uchronic przed tą złą zimą i przygotować na sezon
Odpala pięknie. Przekręcanie kluczyka to poezja
Co do tych wszystkich znaków zapytania, to moze vin coś wyjaśni?! nie znam sie na tym
Narazie samochód używany na codzień, z konieczności. chcialbym go jeszcze uchronic przed tą złą zimą i przygotować na sezon
Odpala pięknie. Przekręcanie kluczyka to poezja
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
Jestem na 90 % pewien, że to wersja XTD. Te czerwone paski wzdłuż nadwozia, ten kolor, bardzo dobre jak na diesla z 1986 wyposażenie i dokładki GTI. Ktoś musiał się wykosztować te 27 lat temu...
Pozostaje mi tylko pogratulować, jesteś pierwszym (chyba) i jedynym posiadaczem wersji XTD na tym forum
Jak pogadasz z Marinem205, to może się nawet jakimś cudem znajdzie skan katalogu tej wersji?
Pozostaje mi tylko pogratulować, jesteś pierwszym (chyba) i jedynym posiadaczem wersji XTD na tym forum
Jak pogadasz z Marinem205, to może się nawet jakimś cudem znajdzie skan katalogu tej wersji?
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
piękne ph1
w tym typie deski nawiew środkowy jest standardem biedy nie miały kratek bocznych(nie było nawet na nie miejsca) zamiast były mini nawiewiki bez regulacji,
korek wlewu paliwa zakłada się inaczej
jak będziesz potrzebował coś z wewnętrznych plastików to mam trochę w tym odcieniu
z vinu nic nie wyczytasz, za stary
dbaj i ciesz się zabytkiem, mój jest z tego samego roku
w tym typie deski nawiew środkowy jest standardem biedy nie miały kratek bocznych(nie było nawet na nie miejsca) zamiast były mini nawiewiki bez regulacji,
korek wlewu paliwa zakłada się inaczej
jak będziesz potrzebował coś z wewnętrznych plastików to mam trochę w tym odcieniu
z vinu nic nie wyczytasz, za stary
dbaj i ciesz się zabytkiem, mój jest z tego samego roku
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
hahaha dopiero teraz zauważyłem ten korek paliwa
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
Super autko w super stanie. Naprawdę niewiele jest do zrobienia. I proszę nie udziwniaj nie unowocześniaj bo auta w oryginale tylko zyska na wartości.
Jeżeli mody to tylko i wyłącznie z epoki, poszukaj w katalogach są do kupienia na serwisach aukcyjnych i online. Twój egzemplarz jest naprawdę wypasiony jak na diesla z 86'. Kiedyś diesle były tylko ekonomicznym środkiem transportu. No i przebieg 140 tyś km to na ten silnik dopiero 1/4 przebiegu do grubego remontu. Znam puga 305 z tym motorem, które miały ok. 800 tyś km nakręcone na taksówce i to w latach 80/90.
Jeżeli mody to tylko i wyłącznie z epoki, poszukaj w katalogach są do kupienia na serwisach aukcyjnych i online. Twój egzemplarz jest naprawdę wypasiony jak na diesla z 86'. Kiedyś diesle były tylko ekonomicznym środkiem transportu. No i przebieg 140 tyś km to na ten silnik dopiero 1/4 przebiegu do grubego remontu. Znam puga 305 z tym motorem, które miały ok. 800 tyś km nakręcone na taksówce i to w latach 80/90.
Ostatnio zmieniony 24 lut ndz, 2013 1:05 pm przez mlody333, łącznie zmieniany 1 raz.
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
mlody333 pisze:nie udziwniaj nie unowocześniaj bo auta w oryginale tylko zyska na wartości.
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
swieże, jeszcze brudne zakupy
moje lusterko bylo polamane, wiec wjechało nowe. nie chce udziwniac ani unowoczesniac dlatego zamiast kompletu lusterek ph2 w podobnej cenie zakupilem jedno ph1.
gałka co prawde nowsza, ale ory sie juz zupelnie rozpadla..
moje lusterko bylo polamane, wiec wjechało nowe. nie chce udziwniac ani unowoczesniac dlatego zamiast kompletu lusterek ph2 w podobnej cenie zakupilem jedno ph1.
gałka co prawde nowsza, ale ory sie juz zupelnie rozpadla..
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
Gałka co prawda z 309, ale myślę że dobrze siądzie. Takiej jak miałeś, raczej już nigdzie nie kupisz. One wyginęły jak mamuty,
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 11:52 am
- Posiadany PUG: 205 srd
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
Świetny jest, długo szukałem takiego mk1 z kaszpirowską deską rozdzielczą, ale wkońcu kupiłem xrd ph2 bo taki się trafił.
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
jutro piaskowanie i malowanie proszkowe
powoli do przodu
bardzo fajne jest pokazywanie calego procesu zmian, swietnie sie to przegląda, dlatego z każdą okazja staram sie cyknąć jakies zdjecie.
powoli do przodu
bardzo fajne jest pokazywanie calego procesu zmian, swietnie sie to przegląda, dlatego z każdą okazja staram sie cyknąć jakies zdjecie.
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
Lepiej sciagnac lakier preparatem np. Scansol, moze bedziesz kiedys chcial je polerowac albo cos a po piaskowaniu moze by to niemozliwe
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
Aver - tak trzymaj. Póki co, to jesteś w czołówce, jeśli chodzi o debiuty 2013 roku na forum
A nie mówiłem, że fajnie mieć własny wątek? To jak pisanie bloga - wciąga i fajnie wracać do starych wpisów. Zobaczysz zresztą, jak temat będzie miał kilkanaście stron. Wtedy dopiero fajnie będzie poczytać, co to było na samym początku...
Exip 15-calowy z tego co widzę. ET 13, czy 18?
A nie mówiłem, że fajnie mieć własny wątek? To jak pisanie bloga - wciąga i fajnie wracać do starych wpisów. Zobaczysz zresztą, jak temat będzie miał kilkanaście stron. Wtedy dopiero fajnie będzie poczytać, co to było na samym początku...
Exip 15-calowy z tego co widzę. ET 13, czy 18?
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo 1.8D 1986r. beige mayfair
15x7 ET18. Zamierzam pomalować proszkowo na pseudo chrom. W praktyce wyglada porównywalnie do polerki, a i niesie za sobą inne korzyści.
Exip'ów w 205tkach na forum sporo, przez wielu już opatrzone z myślami "o niee, kolejne exipy", ale mi sie podobają. Uważam ze bedzie to dobrze wyglądać i poprawią wygląd samochodu.
Exip'ów w 205tkach na forum sporo, przez wielu już opatrzone z myślami "o niee, kolejne exipy", ale mi sie podobają. Uważam ze bedzie to dobrze wyglądać i poprawią wygląd samochodu.