Strona 1 z 1
CJ
: 24 lip śr, 2013 8:52 pm
autor: zangaro
Pod maską 1,9 diesel przód zawieszenie gti kolejnym etapem będzie zmiana na tarcze w tyle ,przód mam wentylowany .
Re: CJ
: 24 lip śr, 2013 9:31 pm
autor: robson
Zerwij te płomienie będzie ładniejszy
Re: CJ
: 30 lip wt, 2013 8:01 pm
autor: zangaro
płomienie nakleił jeszcze Helmut właśnie mam mieszane odczucia
Re: CJ
: 31 lip śr, 2013 10:46 pm
autor: RafGentry
Zangaro - bez płomieni znacznie lepiej
Napisz może coś więcej o tym bezdaszniku, bo to ciekawy projekt. Chętnie dowiem się czegoś o osiągach, zużyciu paliwa, kosztach swapa silnika i zawieszenia.
Ogólnie to auto bardzo mi się podoba, tylko pomalowalbym jeszcze dokładkę i koniecznie zmienił felgi. Te jakoś mu nie leżą na moje oko
Re: CJ
: 01 sie czw, 2013 12:20 am
autor: zangaro
To auto powstało z kilku aut które musiałem kupic częściowo do projektu, a częściowo do moich 405 tylko combi ,które u mnie są wołami roboczymi karoseria przyjechała z Niemiec napędzana jakimś marnym silniczkiem benzynowym 1,1 ale sama wydmuszka była w ładnym stanie nie wymagała żadnej ingerencji lakierniczej i blacharskiej dokładkę pomaluje na biało bo też mnie drażni silnik jest od 405 1,9 po lifcie ale poprzerabiany przyspawany kolektor dolotowy od 306 i trochę osprzętu od 205 1,8 d skrzynia od 309 1,9 d przód jak pisałem od 205 GTi 300 godzin pracy żeby to doprowadzic do kultury auto bardzo zrywne biegi krótkie silnik kompresyjny suchy bez wycieków nie dymiący rozpędza tą wydmuszkę do 190km/h spalanie przy spokojnej jeździe w granicach 5 litrów założony magnetyzer w planach zmiana skrzyni na automat skrzynia i pedał już czekają brakuje mi lewara bo się zfajczył w aucie które miało byc dawcą ,(projekt przeróbki diesla w automat mam już jeden za sobą w 405 auto zachowuje się dobrze ulga w korkach
) tarcze na tył też, nie znoszę bębnów nawet kosztem mocnej przeróbki bo oryginała to już nie zdobędę w dobrym stanie na razie nim jeżdżę bo pogoda fajna na tego typu auto ale na zimę rozkręcę co nie co a na wiosnę poskładam. Co mnie zainspirowało ? miałem kiedyś 205 w dieslu w latach 80 . Podobało mi się też CTI i RG z białym daszkiem ale jakoś się nie trafiało a te białe CJ są poszukiwane na południu Italii tam osiągają wysokie ceny i to mnie przekonało żeby się tym zając o sprzedaży na razie nie myślę ale może się kiedyś wybiorę nim do kraju buta żeby zobaczyc czy rzeczywiście się podoba dzieło Pininfarina. a jeśli chodzi o felgi to mam kilka kompletów może założę od Mi 16 przed liftowe ale te obecne lubię bo są łatwe w utrzymaniu czystości.
Re: CJ
: 01 sie czw, 2013 12:51 am
autor: RafGentry
Podziwiam zapał i talent do sztorcowania
205 kabriolet z dizlem i jeszcze automatem? Takiego projektu chyba nie ma na całym świecie. Aż tak męczy Cię wachlowanie lewarkiem?
A co do Italii, to wątpię, żeby za przerobioną 205-tkę udało się wziąć dobre pieniądze. Te "wydmuszki" najdroższe są w oryginalnym stanie
Rób zatem dla siebie i nie sprzedawaj nikomu. Może skoro to tak mało pali, to wybierzesz się z nami na jakąś wyprawę?
Re: CJ
: 01 sie czw, 2013 9:51 am
autor: zangaro
Co do wyprawy to dzięki za zaproszenie u mnie krucho z czasem spalanie to małe miki siedzę w mechanice mam kilka projektów które chce dokończyć