205 Green 3d ph2 - trzecie 205 w rodzinie :D
: 28 gru ndz, 2014 2:27 pm
Jak już powszechnie wiadomo, w rodzinie pojawił się kolejny pug
Tym razem jest to Green z 1991 roku, czyli pełne ph2 z czarnym wnętrzem. Wyposażony w silnik TU3M. Przebieg, który wygląda na realny wynosi niecałe 168000km
Stan zdecydowanie najlepszy ze wszystkich 205, które miałem. Buda bdb-, lakier chyba cała oryginalny, są wszystkie atrybuty Greena czyli naklejki, znaczki, białe zderzaki i listwy. Rdzy tyle co nic Wyłazi kropka na tylnym prawym nadkolu i delikatnie wcina na łączeniu błotnika z progiem. Sam próg jest wgnieciony, więc na wiosnę oczyszczę i pomaluję próg i dół błotnika.
Poza tymi wadami połamany jest przedni zderzak i prawa listwa szyberdachu
Od spodu rewelacja Lekkie ogniska przy zbiorniku, ale do ogarnięcia na wiosnę, sama podłoga i progi idealne. Nawet przewody paliwowe i hamulcowe są bdb stanie, czego jeszcze w 205 nie widziałem
Wnętrze również w bdb stanie z drobnymi minusami. Nie działa lampka czytania map, lewa kratka nawiewu połamana, boczki drzwi trochę od wilgoci się pofalowały. Chciałbym, żeby RG miał tylko takie braki
Z mechaniką jest nieco gorzej Prawa półoś do wymiany, cieknie też jej uszczelniacz. Coś tam z przodu postukuje, ale prowadzi się pewnie.
Poprzedni właściciel oddał magiel do regeneracji do Cytryna i Gumiaka Założyli odwrotnie krzyżak na magiel (tak, da się to zrobić na kwadracie, ale trzeba się postarać ) Kierownica była obrócona o 180 stopni i idealnie zasłaniała prędkościomierz. Debile nawet po tym nie zorientowali się, że coś spieprzyli. Najciekawsze jest jednak to, że skręt w lewo to max 1 i 1/8 obrotu, a w prawo normalne 2 i 1/8 obrotu Mamie udało się nie zmieścić na rondzie Także na dniach czeka mnie wymiana magla.
Poza tymi wadami na razie wszystko wygląda ok Silnik zdrowy, pali rewelacyjnie, pracuje nawet przyzwoicie jak na TU Skrzynia ok. Belkę chyba dla spokoju ogarnę w przyszłym roku
Plany jak na razie to poprawienie drobnych wad i utrzymanie puga w jak najlepszym stanie.
Pojawią się też mody Nie umiem jeździć samochodem bez obrotomierza(nawet transhit ma ) więc do puga wpadną zegary z 309 SX (jak w GTi tylko bez dodatkowych wskaźników). Na dniach wleci też centralny zamek na pilota. Spowalniacze bendixa zwane hamulcami ustąpią miejsca zestawowi girlinga z GTI. Poza tym zostaje oryginał
Zdjęcia robione bażantem, który akurat przyszedł podziwiać puga
Tym razem jest to Green z 1991 roku, czyli pełne ph2 z czarnym wnętrzem. Wyposażony w silnik TU3M. Przebieg, który wygląda na realny wynosi niecałe 168000km
Stan zdecydowanie najlepszy ze wszystkich 205, które miałem. Buda bdb-, lakier chyba cała oryginalny, są wszystkie atrybuty Greena czyli naklejki, znaczki, białe zderzaki i listwy. Rdzy tyle co nic Wyłazi kropka na tylnym prawym nadkolu i delikatnie wcina na łączeniu błotnika z progiem. Sam próg jest wgnieciony, więc na wiosnę oczyszczę i pomaluję próg i dół błotnika.
Poza tymi wadami połamany jest przedni zderzak i prawa listwa szyberdachu
Od spodu rewelacja Lekkie ogniska przy zbiorniku, ale do ogarnięcia na wiosnę, sama podłoga i progi idealne. Nawet przewody paliwowe i hamulcowe są bdb stanie, czego jeszcze w 205 nie widziałem
Wnętrze również w bdb stanie z drobnymi minusami. Nie działa lampka czytania map, lewa kratka nawiewu połamana, boczki drzwi trochę od wilgoci się pofalowały. Chciałbym, żeby RG miał tylko takie braki
Z mechaniką jest nieco gorzej Prawa półoś do wymiany, cieknie też jej uszczelniacz. Coś tam z przodu postukuje, ale prowadzi się pewnie.
Poprzedni właściciel oddał magiel do regeneracji do Cytryna i Gumiaka Założyli odwrotnie krzyżak na magiel (tak, da się to zrobić na kwadracie, ale trzeba się postarać ) Kierownica była obrócona o 180 stopni i idealnie zasłaniała prędkościomierz. Debile nawet po tym nie zorientowali się, że coś spieprzyli. Najciekawsze jest jednak to, że skręt w lewo to max 1 i 1/8 obrotu, a w prawo normalne 2 i 1/8 obrotu Mamie udało się nie zmieścić na rondzie Także na dniach czeka mnie wymiana magla.
Poza tymi wadami na razie wszystko wygląda ok Silnik zdrowy, pali rewelacyjnie, pracuje nawet przyzwoicie jak na TU Skrzynia ok. Belkę chyba dla spokoju ogarnę w przyszłym roku
Plany jak na razie to poprawienie drobnych wad i utrzymanie puga w jak najlepszym stanie.
Pojawią się też mody Nie umiem jeździć samochodem bez obrotomierza(nawet transhit ma ) więc do puga wpadną zegary z 309 SX (jak w GTi tylko bez dodatkowych wskaźników). Na dniach wleci też centralny zamek na pilota. Spowalniacze bendixa zwane hamulcami ustąpią miejsca zestawowi girlinga z GTI. Poza tym zostaje oryginał
Zdjęcia robione bażantem, który akurat przyszedł podziwiać puga