Pug 205 XS Mokotowianin
: 17 mar wt, 2015 12:35 pm
Są pewne auta, które raz w życiu trzeba mieć...
Na pewno jednym z nich jest klasyczny peugeot 205, którego udało mi się kupić 31 grudnia 2014 (1400pln) w Raszynie.
Noworoczny prezent okazał się wersją XS z silnikiem 1.4.
Bogactwo wyposażenia zawstydziło niejednego niedowiarka.
Klasyczna wersja XS jasno szary (Magnum - M0TA)
- elektryczne szyby
- kubły
- dokładka z halogenami
- obrotek
- szklany szyber
- eegarek electro etc
Archer mi podrzuci ori felunek i wizualnie będzie wszystko (prawie) trzymać się kupy.
Pug dostał lekko w lewy tylny bok co lekko wygięło klapę bagażnika i zaburzyło kąt między blachą i tylnym światłem, zajmę się tym niebawem.
Ponadto, były problemy ze spryskiwaczem i przełącznikiem świateł mijania. Wymiana obu manetek załatwiła sprawę (koszt 30zł za komplet).
Do zrobienia elementy zawieszenia i ew kwestie silnikowe (kable świece etc.)
Widać ingerencję właścicieli poprzednich w powłokę lakierniczą, dlatego powstał pomysł machnięcia wszystkiego w szary mat. Co sądzicie o takim rozwiązaniu ?
Na pewno jednym z nich jest klasyczny peugeot 205, którego udało mi się kupić 31 grudnia 2014 (1400pln) w Raszynie.
Noworoczny prezent okazał się wersją XS z silnikiem 1.4.
Bogactwo wyposażenia zawstydziło niejednego niedowiarka.
Klasyczna wersja XS jasno szary (Magnum - M0TA)
- elektryczne szyby
- kubły
- dokładka z halogenami
- obrotek
- szklany szyber
- eegarek electro etc
Archer mi podrzuci ori felunek i wizualnie będzie wszystko (prawie) trzymać się kupy.
Pug dostał lekko w lewy tylny bok co lekko wygięło klapę bagażnika i zaburzyło kąt między blachą i tylnym światłem, zajmę się tym niebawem.
Ponadto, były problemy ze spryskiwaczem i przełącznikiem świateł mijania. Wymiana obu manetek załatwiła sprawę (koszt 30zł za komplet).
Do zrobienia elementy zawieszenia i ew kwestie silnikowe (kable świece etc.)
Widać ingerencję właścicieli poprzednich w powłokę lakierniczą, dlatego powstał pomysł machnięcia wszystkiego w szary mat. Co sądzicie o takim rozwiązaniu ?