GTI LeMans 1991r
: 21 mar sob, 2015 4:26 pm
Cześć,
no to po kilku miesiącach dopieszczania przyszedł czas wrzucenia jakiegoś info o aucie tutaj.
I tu jeszcze raz podziękuję Wszystkim tym, których męczyłem przed i po zakupie. Zwłaszcza RafGentry, trzeba być nieźle zakręconym na punkcie tych aut żeby mnie nie spuścić na drzewo po takim truciu na FB
Koniec słodzenia.
Auto kupiłem w październiku 2014 i od tego czasu raczej nim nie jeździłem, robiło się albo w Bydgoszczy blacha i lakier albo w W-wie w 205 Garage. Z braku czasu, wrodzonych umiejętności i miejsca własnymi rękami raczej nie robię.... wstyd mi przy tych wszystkich projektach które na forum obejrzałem, szacunek dla tych co dłubią.
Auto przyjechało na kołach ze Szewcji do Bydgoszczy do swedecars.pl Jakimś cudem na kołach, bo nie miało tylnych hebli a belka też jakoś tak tymczasowo była zamontowana z innym kołem z jendej strony no ale udało się na lawecie zaoszczędzić.
Ale w końcu je odebrałem i trochę już pośmigałem, a że dziś odchorowuję i nie mogę jeździć to robię wątek
To może co było w aucie zrobione :
- blacharka t.j. progi, tylne nadkola + ich łączenie, reperaturki., podłoga bagażnika
- malowanie w/w
- rozrząd, olej, filtry
- tranzystor nawiewu
- przewody hamulcowe, przewody paliwowe,
- czujnik ciśnienia oleju
- silniczki spryskiwaczy reflektorów.
- konserwacja podwozia
- belka tył, pełna regeneracja
- uszczelnienie miski
- końcówki drążków 2 szt.
- drążki kierownicze 2 szt.
- termostat
- zacisk hamulcowy PP, LT,+ czyszczenie, smarowanie zacisków
- blachy osłaniające tarcze tył
- odpowietrzniki zacisków
- lampy tył, żarówki, wiązka, halogeny przód
- chłodnica wody
- przewód gumowy chłodnicy
- rurka metalowa chłodnicy, naprawa, zabezpieczenie
- usunięcie wycieku płynu z tyłu silnika
- alternator, demontaż, montaż, czyszczenie styków
- linki hamulca ręcznego + wymiana
- rura ukł. dolotowego
- zabezpieczenie blachy przód, podstawy akumulatora, malowanie wsporników
- klakson, wymiana
- plastik, maskownica klapy tył
- nagrzewnica
- zapięcie pasa kierowcy - to wymieniłem SAM !
no to po kilku miesiącach dopieszczania przyszedł czas wrzucenia jakiegoś info o aucie tutaj.
I tu jeszcze raz podziękuję Wszystkim tym, których męczyłem przed i po zakupie. Zwłaszcza RafGentry, trzeba być nieźle zakręconym na punkcie tych aut żeby mnie nie spuścić na drzewo po takim truciu na FB
Koniec słodzenia.
Auto kupiłem w październiku 2014 i od tego czasu raczej nim nie jeździłem, robiło się albo w Bydgoszczy blacha i lakier albo w W-wie w 205 Garage. Z braku czasu, wrodzonych umiejętności i miejsca własnymi rękami raczej nie robię.... wstyd mi przy tych wszystkich projektach które na forum obejrzałem, szacunek dla tych co dłubią.
Auto przyjechało na kołach ze Szewcji do Bydgoszczy do swedecars.pl Jakimś cudem na kołach, bo nie miało tylnych hebli a belka też jakoś tak tymczasowo była zamontowana z innym kołem z jendej strony no ale udało się na lawecie zaoszczędzić.
Ale w końcu je odebrałem i trochę już pośmigałem, a że dziś odchorowuję i nie mogę jeździć to robię wątek
To może co było w aucie zrobione :
- blacharka t.j. progi, tylne nadkola + ich łączenie, reperaturki., podłoga bagażnika
- malowanie w/w
- rozrząd, olej, filtry
- tranzystor nawiewu
- przewody hamulcowe, przewody paliwowe,
- czujnik ciśnienia oleju
- silniczki spryskiwaczy reflektorów.
- konserwacja podwozia
- belka tył, pełna regeneracja
- uszczelnienie miski
- końcówki drążków 2 szt.
- drążki kierownicze 2 szt.
- termostat
- zacisk hamulcowy PP, LT,+ czyszczenie, smarowanie zacisków
- blachy osłaniające tarcze tył
- odpowietrzniki zacisków
- lampy tył, żarówki, wiązka, halogeny przód
- chłodnica wody
- przewód gumowy chłodnicy
- rurka metalowa chłodnicy, naprawa, zabezpieczenie
- usunięcie wycieku płynu z tyłu silnika
- alternator, demontaż, montaż, czyszczenie styków
- linki hamulca ręcznego + wymiana
- rura ukł. dolotowego
- zabezpieczenie blachy przód, podstawy akumulatora, malowanie wsporników
- klakson, wymiana
- plastik, maskownica klapy tył
- nagrzewnica
- zapięcie pasa kierowcy - to wymieniłem SAM !