Peugeot 205 XR z Kielc VOL. 2
: 19 paź pn, 2015 2:19 pm
Witam.
Przedstawiam Wam następcę XR-ka
Pojechałem po niego z myślą o częściach do mojego XR-ka. Chciałem tylko parę gratów, a kupiłem całego
Trochę informacji o aucie:
Wersja- XR
Rok produkcji- 1992
Pojemność- 1124cm3
Przebieg- w momencie zakupu 199 000km
Pierwsza rejestracja w kraju- 29.12.2004r.
Kolor- Szary magnum- M1TA + naklejki trim-line
Wyposażenie- radio Blaupunkt z epoki, kiera raid, mały szyber- uchylany lub wyjmowany
Samochód kupiony od pierwszej właścicielki w kraju. Sprowadzony z Niemcowni w 2004 również od pierwszej właścicielki.
Do auta dostałem wszystkie książeczki, umowę kupna z niemcowni i inne świstki.
Po pobieżnych oględzinach, jeździe próbnej i ustaleniu ceny zdecydowałem się na całość
Na oględziny oczywiście nie pojechałem GTI, tylko zgniłym Polo polepionym na piankę montażową
Plan się powiódł- wyrwany za pińcet
Mechanicznie nie jest źle- do zrobienia końcówki drążków i hamulce tył. Silnik raczej w kiepskim stanie.
Samochód przez ostatni rok nie był użytkowany. Od roku nie ma przeglądu.
Blacharsko jest lepiej niż dobrze, do zrobienia tylko jeden okular, reszta w naprawdę świetnym stanie
Jako ciekawostkę dodam, że w samochodzie zamontowana jest kierownica raid, która montowana była miedzy innymi w lamborghini countach
Plany:
- zrobić okular i polerkę
- ogarnąć mechanikę- włożyć nowy silnik, belkę po regeneracji i co tam mu jeszcze potrzeba
- zagazować
- śmigać aż się koła ukręcą
Trochę fotek:
PS.
Po udanym zakupie zatrzymaliśmy się w Częstochowie u "nowak68".
Nowak stwierdził, że jak auto nie ma przeglądu to strach jechać takim brudnym więc zabrał się za umycie XR-ka
Takim sposobem XR-ek zaraz po zakupie został wypucowany. Nowak tak się rozpędził, że nawet tapicerkę chciał uprać- na szczęście go powstrzymałem i zamknąłem szyby
Dziękuję bardzo za miłe spotkanie, kawkę, umycie XR-ka, uszczelkę szybra i przejażdżkę automatem
Przedstawiam Wam następcę XR-ka
Pojechałem po niego z myślą o częściach do mojego XR-ka. Chciałem tylko parę gratów, a kupiłem całego
Trochę informacji o aucie:
Wersja- XR
Rok produkcji- 1992
Pojemność- 1124cm3
Przebieg- w momencie zakupu 199 000km
Pierwsza rejestracja w kraju- 29.12.2004r.
Kolor- Szary magnum- M1TA + naklejki trim-line
Wyposażenie- radio Blaupunkt z epoki, kiera raid, mały szyber- uchylany lub wyjmowany
Samochód kupiony od pierwszej właścicielki w kraju. Sprowadzony z Niemcowni w 2004 również od pierwszej właścicielki.
Do auta dostałem wszystkie książeczki, umowę kupna z niemcowni i inne świstki.
Po pobieżnych oględzinach, jeździe próbnej i ustaleniu ceny zdecydowałem się na całość
Na oględziny oczywiście nie pojechałem GTI, tylko zgniłym Polo polepionym na piankę montażową
Plan się powiódł- wyrwany za pińcet
Mechanicznie nie jest źle- do zrobienia końcówki drążków i hamulce tył. Silnik raczej w kiepskim stanie.
Samochód przez ostatni rok nie był użytkowany. Od roku nie ma przeglądu.
Blacharsko jest lepiej niż dobrze, do zrobienia tylko jeden okular, reszta w naprawdę świetnym stanie
Jako ciekawostkę dodam, że w samochodzie zamontowana jest kierownica raid, która montowana była miedzy innymi w lamborghini countach
Plany:
- zrobić okular i polerkę
- ogarnąć mechanikę- włożyć nowy silnik, belkę po regeneracji i co tam mu jeszcze potrzeba
- zagazować
- śmigać aż się koła ukręcą
Trochę fotek:
PS.
Po udanym zakupie zatrzymaliśmy się w Częstochowie u "nowak68".
Nowak stwierdził, że jak auto nie ma przeglądu to strach jechać takim brudnym więc zabrał się za umycie XR-ka
Takim sposobem XR-ek zaraz po zakupie został wypucowany. Nowak tak się rozpędził, że nawet tapicerkę chciał uprać- na szczęście go powstrzymałem i zamknąłem szyby
Dziękuję bardzo za miłe spotkanie, kawkę, umycie XR-ka, uszczelkę szybra i przejażdżkę automatem