XS by grzankova
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut pn, 2016 7:54 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
XS by grzankova
Witajcie!
Krótkie wprowadzenie - Puga nabyłam w sumie przypadkiem, potrzebowałam taniego auta "na już", napatoczyła się aukcja na olx, oględziny i bach! miłość od pierwszego wejrzenia (sprzedający zresztą założył tutaj wątek kiedys, więc część z Was może pozna tego xs'a )
Autko to łączy moją słabość do klasyków z przyzwyczajeniem do małych autek oraz chęcią posiadania czegoś dynamicznego. Pug spełnia wszystkie kryteria
Problemem niestety jest jego stan. Zwłaszcza blacharski. Jak zobaczycie na zdjęciach, szpachli ktos nie żałował, "ruda tańczy jak szalona", a po pobycie suczki w srodku auto wygląda jak po tajfunie musiałam uciąć boczek do połowy, stwierdziłam ze to mniejsze zło niz jego poharatana górna część. Intensywnie boczka/boczków poszukuję.
Drugim problemem jest to, że jestem dziewczynką która zajmuje się raczej fotografowaniem aut a nie grzebaniem w nich ale mam nadzieję, że będe miała wsparcie kolegi z doswiadczeniem w restaurowaniu youngtimerów, no i w razie rad czy pytan - takze Wasze A "projekt pug" to takze idealna okazja dla mnie żeby w koncu sie mechaniki aut poduczyć
Stan wizualny z zewnątrz jak widać, jesli chodzi o stopien przerdzewienia od srodka - jakieś fotki porobię na pewno w sobote jak kolega go dokładnie obejrzy i rozbierze. Mechanicznie do wymiany zawieszenie przód, lekko cieknące przewody paliwowe i wskaznik temp silnika, który szaleje, ogarnięcie ręcznego, wymiana świec, filtrów. Plus pierdółki typu zacinający się centralny, elektryczne szyby którym czasem brakuje sił, podświetlenie zegarów.
Priorytetem obecnie jest dla mnie fotel i boczek, bo to jest tragedia. Obicia mi sie strasznie podobają takie jakie są, ale raczej bede musiała wymienic szary materiał, który jest na bokach, na inny, we wszystkich siedzeniach, bo wątpie ze dorwę jakąs kanape "dawce" ori materiału dla fotela kierowcy.
Do odnowienia pójdą też felgi i to bedzie pierwsze zadanie, którego chce się podjąć samodzielnie troche zacięcia technicznego mam, więc powinno wyjść zadowalająco poszukuje takze srebrnej klapy, bo obecna odstaje w miejscu "rzeźbienia"
jeśli chodzi o budę i tę nieszczęsną szpachlę - przydałby się zdrowy dawca. Ale zmiana nastąpi w momencie gdy będę miała pieniądze także na lakiernika - ten kolor lakieru w pugu mi się strasznie podoba i nie zamienię na żaden inny, wiec bedzie jezdzil taki zaszpachlowany dopóki srebrne nadwozie zastępcze nie będzie gotowe.
Kilka fotek obrazujących mojego kochanego biedaczka
Krótkie wprowadzenie - Puga nabyłam w sumie przypadkiem, potrzebowałam taniego auta "na już", napatoczyła się aukcja na olx, oględziny i bach! miłość od pierwszego wejrzenia (sprzedający zresztą założył tutaj wątek kiedys, więc część z Was może pozna tego xs'a )
Autko to łączy moją słabość do klasyków z przyzwyczajeniem do małych autek oraz chęcią posiadania czegoś dynamicznego. Pug spełnia wszystkie kryteria
Problemem niestety jest jego stan. Zwłaszcza blacharski. Jak zobaczycie na zdjęciach, szpachli ktos nie żałował, "ruda tańczy jak szalona", a po pobycie suczki w srodku auto wygląda jak po tajfunie musiałam uciąć boczek do połowy, stwierdziłam ze to mniejsze zło niz jego poharatana górna część. Intensywnie boczka/boczków poszukuję.
Drugim problemem jest to, że jestem dziewczynką która zajmuje się raczej fotografowaniem aut a nie grzebaniem w nich ale mam nadzieję, że będe miała wsparcie kolegi z doswiadczeniem w restaurowaniu youngtimerów, no i w razie rad czy pytan - takze Wasze A "projekt pug" to takze idealna okazja dla mnie żeby w koncu sie mechaniki aut poduczyć
Stan wizualny z zewnątrz jak widać, jesli chodzi o stopien przerdzewienia od srodka - jakieś fotki porobię na pewno w sobote jak kolega go dokładnie obejrzy i rozbierze. Mechanicznie do wymiany zawieszenie przód, lekko cieknące przewody paliwowe i wskaznik temp silnika, który szaleje, ogarnięcie ręcznego, wymiana świec, filtrów. Plus pierdółki typu zacinający się centralny, elektryczne szyby którym czasem brakuje sił, podświetlenie zegarów.
Priorytetem obecnie jest dla mnie fotel i boczek, bo to jest tragedia. Obicia mi sie strasznie podobają takie jakie są, ale raczej bede musiała wymienic szary materiał, który jest na bokach, na inny, we wszystkich siedzeniach, bo wątpie ze dorwę jakąs kanape "dawce" ori materiału dla fotela kierowcy.
Do odnowienia pójdą też felgi i to bedzie pierwsze zadanie, którego chce się podjąć samodzielnie troche zacięcia technicznego mam, więc powinno wyjść zadowalająco poszukuje takze srebrnej klapy, bo obecna odstaje w miejscu "rzeźbienia"
jeśli chodzi o budę i tę nieszczęsną szpachlę - przydałby się zdrowy dawca. Ale zmiana nastąpi w momencie gdy będę miała pieniądze także na lakiernika - ten kolor lakieru w pugu mi się strasznie podoba i nie zamienię na żaden inny, wiec bedzie jezdzil taki zaszpachlowany dopóki srebrne nadwozie zastępcze nie będzie gotowe.
Kilka fotek obrazujących mojego kochanego biedaczka
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: XS by grzankova
Przed lakierowaniem to blacharz trochę się musi wykazać.
A który to rok produkcji,zanim Filipczak każe zakładać pomarańczowe kierunki?
A który to rok produkcji,zanim Filipczak każe zakładać pomarańczowe kierunki?
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: XS by grzankova
Bardzo mi odpowiada taki klimat zdjec, mimo ze ukazuja totalnie rozpadajacego sie Puga, to ciesza oko
Co do samego samochodu to pamietam, ze przewinal sie gdzies przez forum jako "XS Mokotowianin" czy jakos tak. W kazdym razie, tak jak piszesz, szukaj zdrowej budy, tutaj juz na pierwszy rzut oka widac, ze nie ma sensu ratowac, taniej i lapiej wyjdzie przekladka gratow.
Fotel gdzies na pewno znajdziesz, nie wiem czy Alimantado nie ma fotela lub materialu gdzies, boczek bedzie pewnie jeszcze prostsza sprawa
Zycze powodzenia w utrzymaniu i odbudowie Puga A co do zdjec jeszcze, to przydalby sie 205'owy fotograf na rozpoczeciu sezonu YTW
Co do samego samochodu to pamietam, ze przewinal sie gdzies przez forum jako "XS Mokotowianin" czy jakos tak. W kazdym razie, tak jak piszesz, szukaj zdrowej budy, tutaj juz na pierwszy rzut oka widac, ze nie ma sensu ratowac, taniej i lapiej wyjdzie przekladka gratow.
Fotel gdzies na pewno znajdziesz, nie wiem czy Alimantado nie ma fotela lub materialu gdzies, boczek bedzie pewnie jeszcze prostsza sprawa
Zycze powodzenia w utrzymaniu i odbudowie Puga A co do zdjec jeszcze, to przydalby sie 205'owy fotograf na rozpoczeciu sezonu YTW
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: XS by grzankova
Dzięki, że przypominasznowak68 pisze:Przed lakierowaniem to blacharz trochę się musi wykazać.
A który to rok produkcji,zanim Filipczak każe zakładać pomarańczowe kierunki?
Ale tutaj się wstrzymam z osądem, z tego co pamiętam z ogłoszenia to było tam 1991, wtedy lampy tył do zmiany, a z drugiej strony to fotele są przedliftowe i deska (chyba) szara, wtedy kierunki powinny być pomarańczowe, nawet jeśli w papierach jest 1991. Ogólnie nie chodzi mi o rocznik, po prostu trzymajmy spójność świateł przód i tył
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut pn, 2016 7:54 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XS by grzankova
Oczywiście będę na rozpoczęciu sezonu YTW Kumpel ma robić oficjalny klip z imprezy więc będę go nękać żeby pugi miały choć pół sekundy a kolegą który mi pomoże wyprowadzić puga na ludzi jest szefunio "Nie sprzedam będę robił" wiec mam nadzieję, że autko będzie w dobrych rękach
Rocznik puga jedyny najlepszy, czyli mój haha 1991.
A co do boczka... też myślałam, że to prosta sprawa. Niestety jak narazie nie jest, co prawda dopiero dwa tyg go szukam, ale chce żeby był ładny, cały i nie od gti (bez tego czerwonego pasa na dole). To już chyba dużo wymagań, jak zauważyłam.
Tak, to ten kolega Mokotowianin, choć na jego zdjeciach pug wygląda 10 razy lepiej niż na moich ale ja chciałam pokazać prawdę a nie ustawiać go od najlepszej strony, bo to bez sensu zupełnie
Rocznik puga jedyny najlepszy, czyli mój haha 1991.
A co do boczka... też myślałam, że to prosta sprawa. Niestety jak narazie nie jest, co prawda dopiero dwa tyg go szukam, ale chce żeby był ładny, cały i nie od gti (bez tego czerwonego pasa na dole). To już chyba dużo wymagań, jak zauważyłam.
Tak, to ten kolega Mokotowianin, choć na jego zdjeciach pug wygląda 10 razy lepiej niż na moich ale ja chciałam pokazać prawdę a nie ustawiać go od najlepszej strony, bo to bez sensu zupełnie
- FrogsterPL
- Junior
- Posty: 166
- Rejestracja: 23 sty sob, 2016 11:56 am
- Posiadany PUG: 205 1.1 XL
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Re: XS by grzankova
To słowo "kurde" na nadwoziu najlepsze Pamiętam jak kumplowi w Escorcie ktoś mocno wgniótł błotnik, to namalował tam odcisk buta z tekstem "Tu byłem - Chuck Norris". Tutaj to by może średnio pasowało...
Kolor samochodu faktycznie bardzo fajny
Kolor samochodu faktycznie bardzo fajny
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut pn, 2016 7:54 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XS by grzankova
Sama to przykleiłam kiedys jak patrzyłam na tą porcelanę to chciało mi się płakać, a teraz mi się chce śmiaćFrogsterPL pisze:To słowo "kurde" na nadwoziu najlepsze
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: XS by grzankova
Ano, bo chyba doprowadzenie do dobrego stanu będzie trudnesimon3 pisze:Dobra baza na RatStyle
Ale niekoniecznie musisz skrobać sobie maski i polewać płynem z akumulatora, niech sobie będzie zmęczony taki, jaki jest, kolor pasuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut pn, 2016 7:54 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XS by grzankova
Panowie, na pewno go tak nie zostawię. To już postanowiłam.
Zaczynam od rzeczy najbardziej uprzykrzających życie (fotel, boczek) oraz pierdół łatwych do wymiany, i miedzyczasie szukam dawcy. Zobaczymy co mi blacharz powie w weekend.
Zaczynam od rzeczy najbardziej uprzykrzających życie (fotel, boczek) oraz pierdół łatwych do wymiany, i miedzyczasie szukam dawcy. Zobaczymy co mi blacharz powie w weekend.
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: XS by grzankova
Jak to co.grzankova pisze:Zobaczymy co mi blacharz powie w weekend.
Paaani, kto to Pani tak spier*olił
- Atmanov
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 sie czw, 2015 1:36 pm
- Posiadany PUG: Volvo V50 / był bażant GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: XS by grzankova
Pug w Ratstylu to by była profanacja!simon3 pisze:Dobra baza na RatStyle
Jak blacharz/lakiernik ogarnie temat to będzie super.
Kierunki w pomarańcz i luks torpeda.Filipczak pisze: ...wstrzymam z osądem, z tego co pamiętam z ogłoszenia to było tam 1991, wtedy lampy tył do zmiany, a z drugiej strony to fotele są przedliftowe i deska (chyba) szara, wtedy kierunki powinny być pomarańczowe, nawet jeśli w papierach jest 1991. Ogólnie nie chodzi mi o rocznik, po prostu trzymajmy spójność świateł przód i tył
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut pn, 2016 7:54 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XS by grzankova
Panowie naziści oryginalności rozumiem?
Mi się bardziej podobają z przodu białe. Więc wymienię tylne do kompletu, ale jak widzimy to nie jest pierwsza potrzeba mojego złomka Nie krzyczcie na mnie, chce dać pugowi szansę być daily carem, więc - tak jak każdy z nas - chce zrobić go pod siebie, ze swoim gustem
a na żywo nie wygląda aż tak tragicznie wiec dajcie spokój z tym ratstylem trochę podkręciłam zdjęcia kontrastowo/kolorystycznie zeby wydobyć jego wady
Mi się bardziej podobają z przodu białe. Więc wymienię tylne do kompletu, ale jak widzimy to nie jest pierwsza potrzeba mojego złomka Nie krzyczcie na mnie, chce dać pugowi szansę być daily carem, więc - tak jak każdy z nas - chce zrobić go pod siebie, ze swoim gustem
a na żywo nie wygląda aż tak tragicznie wiec dajcie spokój z tym ratstylem trochę podkręciłam zdjęcia kontrastowo/kolorystycznie zeby wydobyć jego wady
- Atmanov
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 sie czw, 2015 1:36 pm
- Posiadany PUG: Volvo V50 / był bażant GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: XS by grzankova
Tył chyba trudniej wymienić bo się różnią kable/wtyczki, nie wiem! Szczegółów nie znam, trzeba pytać Filipczaka.grzankova pisze:...Więc wymienię tylne do kompletu, ale jak widzimy to nie jest pierwsza potrzeba mojego złomka
Oby podłoga była spoko!grzankova pisze: ...a na żywo nie wygląda aż tak tragicznie wiec dajcie spokój z tym ratstylem trochę podkręciłam zdjęcia kontrastowo/kolorystycznie zeby wydobyć jego wady
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut pn, 2016 7:54 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XS by grzankova
okaze się jutro, ja to moim okiem srednio potrafie to ocenićAtmanov pisze: Oby podłoga była spoko!
a apropo wymiany lamp, dowiedzialam sie ostatnio, że nawet wymiana zarówki w lewym przednim kierunku jest trudna wiec tak sobie jezdze bez niego do jutra właśnie