CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Witam Wszystkich w nowym wątku!
Tym razem chciałem przedstawić czerwone CTI z 1989r z przebiegiem 161 tyś km w wersji skandynawskiej. Pod maską sprawdzone 1.9 - 103 KM. Kupiłem je na lato bo brakowało mi już fajnego bezdasznika, a osobiście uważam, że czerwony to najlepszy color dla Cabrio. Tym też mnie urzekł. Odkupiony od człowieka, który myślał że zrobi i że pojeździ ale życie zweryfikowało możliwości.
Jako wstęp do wątku proponuję krótki 8 min film z muzeum Pininfarina we Włoszech opowiadający o CTI. Taki materiał rozbudza wyobraźnię i podsyca pragnienie posiadania cabrio w ciepłe dni jakich w Polsce nie mamy za wiele, a za którymi tak często tęsknimy.
Początkowo ale też i ostatecznie bo nie widzę innych mankamentów do zrobienia:
• Wymiana i uszczelnienie aparatu zapłonowego razem z kopułką i palcem
• Wymycie silnika
• Wymiana przewodów zapłonowych i świec
• Wymiana gum na stabilizatorze i wahaczy
• Odnowienie kół i zakup nowych opon
• Odmalowanie plastików na bokach
• Polerka całości
• Wymiana dachu
• Dorobienie tłumika środkowego i końcowego
• Wymiana rozrządu założenie plastikowych osłon (brak przy zakupie)
• Brak łącznika układu chłodzenia
• Wymiana halogenów w dokładce
• Wymiana klapy bagażnika razem z sprężyną gazową i podłogą w bagażniku
• Naprawa mechanizmu szyb bocznych
• Naprawa wskaźnika poziomu paliwa
• Wymiana schowka
• Wymiana mieszka na dźwigni biegów
• Wymiana anteny i lampki światła wewnętrznego
• Wymiana płynów ustrojowych i filtrów (skrzynia, silnik, chłodnica)
• Podarty fotel kierowcy (założę pokrowiec dopóki nie znajdę nowego fotela z tym samym wzorem)
• Dokupienie tabliczki znamionowej
• Wypranie środka (za długo nie wietrzone, nawet jak na cabrio to smrodek jest nie ten co trzeba)
I tu pytanie do was czy ma ktoś może ten plastik z korka wlewu gładki? Z brakujących części sagali nie mam dobrych uszczelek na szyby w drzwiach (ale kto niby ma?) i boczków na tył bez dziur bo obecne mają wszczepione głośniki.
Z powyższej listy rzeczy do zrobienia mam właściwie większość zaliczoną. Obecnie czekam na zamówiony dach ale on powinien być w przyszłym tygodniu u mnie, także nie ma strachu. Auto jest nie powybijane, nie dojeżdżone i stosunkowo szanowane przez poprzednich właścicieli (możliwe że jednak na zdjęciach nie widać tego od razu). Potencjał jest całkiem duży więc postanowiłem zachować je u siebie w stajni. Nie miałem jeszcze CTI więc to jest pierwsze. Wcześniej co prawda był CJ i 306 Cabrio więc CTI będzie kompromisem pomiędzy mocą a duszą auta.
Do pomocy przybyli jedni z najlepszych znanych mi kreatorów od 205. Zgodnie stwierdzili, że to bardzo dobra baza. Natomiast tutaj wrzucam kilka zdjęć ze stanu początkowego "ZERO"
Tym razem chciałem przedstawić czerwone CTI z 1989r z przebiegiem 161 tyś km w wersji skandynawskiej. Pod maską sprawdzone 1.9 - 103 KM. Kupiłem je na lato bo brakowało mi już fajnego bezdasznika, a osobiście uważam, że czerwony to najlepszy color dla Cabrio. Tym też mnie urzekł. Odkupiony od człowieka, który myślał że zrobi i że pojeździ ale życie zweryfikowało możliwości.
Jako wstęp do wątku proponuję krótki 8 min film z muzeum Pininfarina we Włoszech opowiadający o CTI. Taki materiał rozbudza wyobraźnię i podsyca pragnienie posiadania cabrio w ciepłe dni jakich w Polsce nie mamy za wiele, a za którymi tak często tęsknimy.
Początkowo ale też i ostatecznie bo nie widzę innych mankamentów do zrobienia:
• Wymiana i uszczelnienie aparatu zapłonowego razem z kopułką i palcem
• Wymycie silnika
• Wymiana przewodów zapłonowych i świec
• Wymiana gum na stabilizatorze i wahaczy
• Odnowienie kół i zakup nowych opon
• Odmalowanie plastików na bokach
• Polerka całości
• Wymiana dachu
• Dorobienie tłumika środkowego i końcowego
• Wymiana rozrządu założenie plastikowych osłon (brak przy zakupie)
• Brak łącznika układu chłodzenia
• Wymiana halogenów w dokładce
• Wymiana klapy bagażnika razem z sprężyną gazową i podłogą w bagażniku
• Naprawa mechanizmu szyb bocznych
• Naprawa wskaźnika poziomu paliwa
• Wymiana schowka
• Wymiana mieszka na dźwigni biegów
• Wymiana anteny i lampki światła wewnętrznego
• Wymiana płynów ustrojowych i filtrów (skrzynia, silnik, chłodnica)
• Podarty fotel kierowcy (założę pokrowiec dopóki nie znajdę nowego fotela z tym samym wzorem)
• Dokupienie tabliczki znamionowej
• Wypranie środka (za długo nie wietrzone, nawet jak na cabrio to smrodek jest nie ten co trzeba)
I tu pytanie do was czy ma ktoś może ten plastik z korka wlewu gładki? Z brakujących części sagali nie mam dobrych uszczelek na szyby w drzwiach (ale kto niby ma?) i boczków na tył bez dziur bo obecne mają wszczepione głośniki.
Z powyższej listy rzeczy do zrobienia mam właściwie większość zaliczoną. Obecnie czekam na zamówiony dach ale on powinien być w przyszłym tygodniu u mnie, także nie ma strachu. Auto jest nie powybijane, nie dojeżdżone i stosunkowo szanowane przez poprzednich właścicieli (możliwe że jednak na zdjęciach nie widać tego od razu). Potencjał jest całkiem duży więc postanowiłem zachować je u siebie w stajni. Nie miałem jeszcze CTI więc to jest pierwsze. Wcześniej co prawda był CJ i 306 Cabrio więc CTI będzie kompromisem pomiędzy mocą a duszą auta.
Do pomocy przybyli jedni z najlepszych znanych mi kreatorów od 205. Zgodnie stwierdzili, że to bardzo dobra baza. Natomiast tutaj wrzucam kilka zdjęć ze stanu początkowego "ZERO"
- Atmanov
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 sie czw, 2015 1:36 pm
- Posiadany PUG: Volvo V50 / był bażant GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Będzie z niego kozak
Szkoda, że tak do was daleko bo bym go chętnie zobaczył na żywo
Szkoda, że tak do was daleko bo bym go chętnie zobaczył na żywo
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Trochę pracy masz, ale będzie cacuszko. Czerwone cabrio najładniejsze
Filmik o CTI zapożyczę do swojego profilu na FB. Że też wcześniej go nie znalazłem (edit: już widzę, publikacja 2 tyg temu).
Filmik o CTI zapożyczę do swojego profilu na FB. Że też wcześniej go nie znalazłem (edit: już widzę, publikacja 2 tyg temu).
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Ładniutki Szwed. I rejestracja porządna Fura Nie Obciachowa
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Gratulacje i szybkiego wyjazdu na Polskie drogi
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Nowy duplikat zaginionej tabliczki znamionowej jest już zamontowany na swoim miejscu. Kosztował fortunę w ASO.
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
O panie... dałeś radę finansowo?
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Skandal z tymi cenami.
Poniżej przedstawiam efekty polerki
Poniżej przedstawiam efekty polerki
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Cudnie się prezentuje
W jakim stanie masz siemy? Może do uratowania
W jakim stanie masz siemy? Może do uratowania
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Zazdraszczam.... lakieru :p
no dobra puga też
no dobra puga też
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
I cóż że ze Szwecji! Powtórz 3x szybko a samochód sam się odpicuje
Pzdr
205 XS rulez
Pzdr
205 XS rulez
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Skóra ze szczura to to nie jest fajnie. Pzdr
205 XS rulez
205 XS rulez
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED
Odbłyśników nie ma w ogóle ale mam już i na to radęnowak68 pisze:Cudnie się prezentuje
W jakim stanie masz siemy? Może do uratowania