205 mito
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 mito
I bardzo dobrze
Wreszcie ktoś blisko
Wreszcie ktoś blisko
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 mito
To jak wreszcie z tym Mito? Sprzedajemy.pl, czy nie sprzedajemy?
Bo skoro temat jest, to mam nadzieję, że będziesz robił i to pod czujnym okiem Mariusza, który wie coś na temat przywracania 205-tkom blasku z dawnych lat...
Pokaż garść aktualnych fotek. Powodzenia w pracach przy hiszpańskim dizlu
Bo skoro temat jest, to mam nadzieję, że będziesz robił i to pod czujnym okiem Mariusza, który wie coś na temat przywracania 205-tkom blasku z dawnych lat...
Pokaż garść aktualnych fotek. Powodzenia w pracach przy hiszpańskim dizlu
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: 205 mito
nic nie sprzedajemy tylko fotki do wgladu z ogloszenia ktore sa aktualne. dzis juz ostatni kurs przed rozbiorka ale delikatna. mam nieogrzewany garaz wiec jeszcze nim pojezdze chwile zamin sie za lakier wezme. fotki beda. jak pojade moze w tym roku na powysep to kupie pare gratow na przyszlosc. siedzenia glownie i emblematy mito, ale to juz jak cieplo bedzie
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: 205 mito
d
Ostatnio zmieniony 01 sie sob, 2020 6:31 am przez hans, łącznie zmieniany 1 raz.
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 mito
No widać że ktoś się tu wnerwił
To wyjdzie tylko na zdrowie pugowi Trzymam kciuki za powodzenie całej misji, no i pomogę ile mogę
To wyjdzie tylko na zdrowie pugowi Trzymam kciuki za powodzenie całej misji, no i pomogę ile mogę
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: 205 mito
w
Ostatnio zmieniony 01 sie sob, 2020 6:32 am przez hans, łącznie zmieniany 1 raz.
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: 205 mito
wczoraj zakupiony zostal caly drugi na czesci. pare ori gratow podobno ostatnich w sklepie. gararz zamkniety do roztopow drzwi woda zalana i zamarznieta
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: 205 mito
w
Ostatnio zmieniony 01 sie sob, 2020 6:32 am przez hans, łącznie zmieniany 1 raz.
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 mito
Jeśli bierzesz się za auto na poważnie, to radziłbym nie bawić się w dziwne patenty, tylko po prostu poszukać bocznych kieszeni z obudowami przycisków i zrobić to porządnie.
W górnym plastiku przy lusterku pewnie masz dwa miejsca z zaślepkami na wstawienie przełączników, ale pamiętaj że w drzwiach te przyciski są trzy. Ciągnąć kable od drzwi do sufitu po to, żeby całość działała gorzej, niż w oryginale? Sam oceń, czy to ma sens.
Daszek przykręcony jest na kilku śrubach. Pewnie pod trójkątnym dekielkiem będzie jedna, a pozostałe odkryjesz, jak porozbierasz trochę panel środkowy. Nie jest to bardzo skomplikowane.
W górnym plastiku przy lusterku pewnie masz dwa miejsca z zaślepkami na wstawienie przełączników, ale pamiętaj że w drzwiach te przyciski są trzy. Ciągnąć kable od drzwi do sufitu po to, żeby całość działała gorzej, niż w oryginale? Sam oceń, czy to ma sens.
Daszek przykręcony jest na kilku śrubach. Pewnie pod trójkątnym dekielkiem będzie jedna, a pozostałe odkryjesz, jak porozbierasz trochę panel środkowy. Nie jest to bardzo skomplikowane.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 mito
Po prawej str sa 4 sruby. Po lewej jest dziurka przez ktora trzeba odkrecic torksa. Kolejne 2 sruby w obudowie kolumny kierowniczej i ciagniesz do siebie. To z pamieci.
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: 205 mito
d
Ostatnio zmieniony 01 sie sob, 2020 6:32 am przez hans, łącznie zmieniany 1 raz.
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 mito
Narobisz się, nakombinujesz, nawkurzasz, a i tak na koniec zamontujesz w kieszeniach
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 mito
Wg. mnie pomysł całkowicie chybiony ze względu na ergonomię. Ja miałem 2 przełączniki na tunelu środkowym (długim) i nie było to najlepsze rozwiązanie. Wymagało pochylania się do przodu. Niby nic ale na dłuższą metę wkurzające. Co do instalacji jest prosta, mam gdzieś nawet rozrysowaną. C0 do pomysłu, żeby ciągnąć ją na sufit to masakra jakaś będzie.
- helterskelter
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
- Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WP
Re: 205 mito
Zanim zdobyłem boczne kieszenie to miałem właśnie w suficie koło lampki założone przyciski do szyb. Na ergonomię nie narzekałem.
Tak się przyzwyczaiłem do tego rozwiązania, że później, już po założeniu przycisków w oryginalnych miejscach w drzwiach, ręka jeszcze przez kilka tygodni wędrowała do sufitu, kiedy chciałem otworzyć okno.
Potwierdzam, że najbardziej irytujące było przeciąganie wiązki
Tak się przyzwyczaiłem do tego rozwiązania, że później, już po założeniu przycisków w oryginalnych miejscach w drzwiach, ręka jeszcze przez kilka tygodni wędrowała do sufitu, kiedy chciałem otworzyć okno.
Potwierdzam, że najbardziej irytujące było przeciąganie wiązki