'87 XLD XUD7 PrezesBednarz
: 04 sie śr, 2021 11:16 am
Cześć!
Kolejna 205 na kwadracie.
1987 rok szara deska, pełen ph1. Goło - tylko wycieraczka tył i podgrzewana szyba. Pod maską XUD7 z pompą Boscha. Auto perforacyjnie dzwon. Progi, łączenia, bagażnik, okulary, kielichy ideał. Środek tapicerka bardzo zdrowa. Lampy przód na bańkach.
W planach demontaż haka holowniczego, poprawki - detailing, odświeżenie obręczy, być może przejście na duży kapselek, ale 87 rok już go chyba nie powinien mieć. Ujednolicenie opon, z tyłu jest 155/70 z przodu 145/70. Wymiana siłowników klapy. Lekkie przepranie wnętrza.
Trochę historii:
Auto ze Szwajcarii kupione w nieistniejącym już salonie Peugeot Talbot w CHUR jako nowe. Przyjechało do PL z niewielkim przebiegiem po 4 latach w 1991 roku. Tu w rękach jednego właściciela. Czarne tablice. Auto mimo praktycznie braku przebiegu okresowo przechodzi badania techniczne jak i wymiany np. rozrząd w 2015 roku przy przebiegu 19500 km. Dziś na liczniku 24000.
Plany na dalszą przyszłość auta:
Z racji innych Peugeotów, mojej pracy, byciu aktywnym motocyklistą wyląduje w garażu okresowo przetaczając się po mieście w ładną pogodę.
Braki których poszukuje:
Kieszeń drzwi lewych, klapka schowka przed nogami pasażera, sensowne siłowniki gazowe klapy tył, nie wiem czy uda się uratować przednie kierunki, jest jakaś plamka na blendzie z tyłu, choć sama blenda nie ma nawet pół pęknięcia. APC, magiczna gąbka etc. póki co nie dają rady...
Pytania które mam:
Jaki jest fabryczny kolor stalowych felg w ph1 bądź zbliżony do niego ral?
Jaki jest kod paska do vacumpompy pędzonej z wałka rozrządu?
Pod podłogą fabryczny Michelin MX z 87 roku, pod maską lewarek i klucz również na miejscu.
W środku jeszcze nieogarniane, na zewnątrz auto umyte jedynie na bezdotyku.
Kolejna 205 na kwadracie.
1987 rok szara deska, pełen ph1. Goło - tylko wycieraczka tył i podgrzewana szyba. Pod maską XUD7 z pompą Boscha. Auto perforacyjnie dzwon. Progi, łączenia, bagażnik, okulary, kielichy ideał. Środek tapicerka bardzo zdrowa. Lampy przód na bańkach.
W planach demontaż haka holowniczego, poprawki - detailing, odświeżenie obręczy, być może przejście na duży kapselek, ale 87 rok już go chyba nie powinien mieć. Ujednolicenie opon, z tyłu jest 155/70 z przodu 145/70. Wymiana siłowników klapy. Lekkie przepranie wnętrza.
Trochę historii:
Auto ze Szwajcarii kupione w nieistniejącym już salonie Peugeot Talbot w CHUR jako nowe. Przyjechało do PL z niewielkim przebiegiem po 4 latach w 1991 roku. Tu w rękach jednego właściciela. Czarne tablice. Auto mimo praktycznie braku przebiegu okresowo przechodzi badania techniczne jak i wymiany np. rozrząd w 2015 roku przy przebiegu 19500 km. Dziś na liczniku 24000.
Plany na dalszą przyszłość auta:
Z racji innych Peugeotów, mojej pracy, byciu aktywnym motocyklistą wyląduje w garażu okresowo przetaczając się po mieście w ładną pogodę.
Braki których poszukuje:
Kieszeń drzwi lewych, klapka schowka przed nogami pasażera, sensowne siłowniki gazowe klapy tył, nie wiem czy uda się uratować przednie kierunki, jest jakaś plamka na blendzie z tyłu, choć sama blenda nie ma nawet pół pęknięcia. APC, magiczna gąbka etc. póki co nie dają rady...
Pytania które mam:
Jaki jest fabryczny kolor stalowych felg w ph1 bądź zbliżony do niego ral?
Jaki jest kod paska do vacumpompy pędzonej z wałka rozrządu?
Pod podłogą fabryczny Michelin MX z 87 roku, pod maską lewarek i klucz również na miejscu.
W środku jeszcze nieogarniane, na zewnątrz auto umyte jedynie na bezdotyku.