Francuz pochodzenia niemieckiego

Drugie auto w rodzinie ? Zaprezenuj je tutaj. Projekty i prezentacje nie związane z 205.
Awatar użytkownika
wujekmichcio
Junior
Posty: 154
Rejestracja: 29 sty wt, 2008 4:58 pm

Re: Francuz pochodzenia niemieckiego

Post autor: wujekmichcio »

Obiecane fotki gałek. U siebie zrobiłem przymiarkę i bardziej mi podchodzi ta jaśniejsza , ze sztycą..
Ma taki sam odcień jak dechy na konsoli.. Jak bedziesz uzbrajał środek to możemy zrobić jakieś przymiarki..
Załączniki
027.jpg
026.jpg
025.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=VekH2Iiaqo4

Atak shreka na grotę nestle....
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: Francuz pochodzenia niemieckiego

Post autor: cyborg »

Dopiero zobaczylem temat.. Nono, gratuluje, to moje niegdysiejsze marzenie, poza tym jechalem takim do slubu (tylko z silnikiem 4,2 i beżową skórą). Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: Francuz pochodzenia niemieckiego

Post autor: mlody333 »

grzesiek309 pisze:Trzeba przyznać, że blacha jest naprawdę solidna :) Nie wiem skąd Niemcy w latach 80 mieli jeszcze stal z czołgów :lol:
Jakiś czas temu rozmawiałem z facetem robiącym w branży motoryzacyjnej. Wyjaśnił mi, że w latach 80 w częśći marek Mercedes, Peugeot, Saab, Volvo, BMW itd stal była ze Szwecji i robili ją z rudy żelaza. Od lat 90-tych stal jest z odzysku, czyli stal i dodatki co tam do pieca wpadną przy okazji. Dlatego stare auta się trzymają, a nowe rdzewieją. Nie dotyczy to fiatów bo włosi importowali stal z ZSRR i to wyjaśnia ich skandaliczną odporność na rdzę. A przy okazji pokazał mi jak obecnie w jednej hali powstawały elementy oblachowania dla Renaulta i BMW. Blacha na oba auta szła z jednego stosu ;).
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Francuz pochodzenia niemieckiego

Post autor: grzesiek309 »

Może być jakieś ziarno prawdy w tej blaszanej teorii. Widać nawet po pugu, że gdzieś w latach 1992-4 drastycznie wzrosła podatność na korozję :(
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
simon3
Maniak
Posty: 1082
Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Francuz pochodzenia niemieckiego

Post autor: simon3 »

To by poniekąd potwierdzało zdrową blachę chociażby w moim leżaku po prawie 30 latach :D
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: Francuz pochodzenia niemieckiego

Post autor: nowak68 »

grzesiek309 pisze:Może być jakieś ziarno prawdy w tej blaszanej teorii. Widać nawet po pugu, że gdzieś w latach 1992-4 drastycznie wzrosła podatność na korozję :(
Ta z okolic Czarnobyla dodatkowo świeci w gratisie :lol:
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
ODPOWIEDZ