Peugeot 309 Vital
- Adute
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 wrz czw, 2016 8:39 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 309
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Peugeot 309 Vital
No to wymienię i ją. Lista napraw jest długa, zbieram teraz około 2000zł, to i pompę dorzucę. Dzięki!
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Peugeot 309 Vital
Pompę za 100 wyrwiesz. Zmieniałem w sobotę ;d
- Adute
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 wrz czw, 2016 8:39 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 309
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Peugeot 309 Vital
Na aparts.pl jest Magneti Marelli za 75zł, także chyba zainwestuję.
Wracając jeszcze do tematu półosi: że 21/22 zęby już wiem, ale teraz pytanie czy 587mm, czy 620mm?
Wracając jeszcze do tematu półosi: że 21/22 zęby już wiem, ale teraz pytanie czy 587mm, czy 620mm?
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 309 Vital
Dla TU3M do 1989.03.01 jest nr ref.327344 czyli prawdobodobnie L=620mm.
Od 1989.03.01 jest nr ref. 327227 czyli prawdopodobnie L=588mm.
Od 1989.03.01 jest nr ref. 327227 czyli prawdopodobnie L=588mm.
GTI_Efekt Masy
- Adute
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 wrz czw, 2016 8:39 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 309
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Peugeot 309 Vital
Dziękuję serdecznie. Skąd te dane? Co to za numery?
Teraz z kolei zastanawiam sie czy uszczelka pod glowica nie padła. Wcześniej wskazówka jak przyspawana do 90st. Teraz na postoju dochodzi do 98st, ale nigdy wiecej. Wentylator wlacza sie normalnie, czyli +/- 90st. Plynu raczej nie ubywa. Oleju też. (znaczy oleju ubywa przez wycieki ) Czasem zapala sie kontolki stop, oleju i temperatury naraz. Do tego w losowych momentach, odstepach, na losowy czas i z losowa siłą.
Nie wiem czy kolejne objawy sie łacza z powyższym, czy z prawdopodobnie uszkodzonym reduktorem LPG. Objawy dotycza LPG: Zaczęły mocno falować obroty i przerywać na "jałowych" (dużo jeżdżę po miescie, wiec zeby nie gasł, podciagnalem linke gazu), czasem nie wkreca sie na obroty. Zazwyczaj wystarczy po przelaczeniu na LPG potrzymac chwile noge na gazie w jednej pozycji. Jak po chwili (ok 30 sek) sam sobie zwiekszy obroty, jest ok. Ale czasem i to nic nie daje.
Czasem czuc gaz i chyba plyn chlodniczy.
Wszystkie z tych objawów nie zaczęły występować naraz.
Peugeocik zaczyna mnie trochę denerwować.
Pozdrawiam
Teraz z kolei zastanawiam sie czy uszczelka pod glowica nie padła. Wcześniej wskazówka jak przyspawana do 90st. Teraz na postoju dochodzi do 98st, ale nigdy wiecej. Wentylator wlacza sie normalnie, czyli +/- 90st. Plynu raczej nie ubywa. Oleju też. (znaczy oleju ubywa przez wycieki ) Czasem zapala sie kontolki stop, oleju i temperatury naraz. Do tego w losowych momentach, odstepach, na losowy czas i z losowa siłą.
Nie wiem czy kolejne objawy sie łacza z powyższym, czy z prawdopodobnie uszkodzonym reduktorem LPG. Objawy dotycza LPG: Zaczęły mocno falować obroty i przerywać na "jałowych" (dużo jeżdżę po miescie, wiec zeby nie gasł, podciagnalem linke gazu), czasem nie wkreca sie na obroty. Zazwyczaj wystarczy po przelaczeniu na LPG potrzymac chwile noge na gazie w jednej pozycji. Jak po chwili (ok 30 sek) sam sobie zwiekszy obroty, jest ok. Ale czasem i to nic nie daje.
Czasem czuc gaz i chyba plyn chlodniczy.
Wszystkie z tych objawów nie zaczęły występować naraz.
Peugeocik zaczyna mnie trochę denerwować.
Pozdrawiam
- Adute
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 wrz czw, 2016 8:39 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 309
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Peugeot 309 Vital
[youtube]http://youtube.com/watch?v=ilb6NAErr2M&feature=youtu.be[/youtube]
Tak to wyglada. Widze tez, ze coraz trudniej mu temperature utrzymac.
Uszczelka?
Tak to wyglada. Widze tez, ze coraz trudniej mu temperature utrzymac.
Uszczelka?
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Peugeot 309 Vital
Szukałbym zwarcia w instalacji elektrycznej, na to mi wygląda, może przewód od czujnika ciśnienia oleju ociera się o blok silnika.
Co do temperatury pewnie uwalony jest termostat.
Co do temperatury pewnie uwalony jest termostat.
- Adute
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 wrz czw, 2016 8:39 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 309
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Peugeot 309 Vital
Byłoby fajnie. Zamówiłem tester spalin w układzie chłodniczym. Zobaczymy co wyjdzie. Będzie jasność, czy uszczelka, czy nie.
Ja nie tak dawno wyjmowałem licznik, może się wtyczka poluzowała? Bo przy okazji zaczęła mi się lampka od klocków pojawiać w różnych momentach.
Dzięki za pomoc.
Ja nie tak dawno wyjmowałem licznik, może się wtyczka poluzowała? Bo przy okazji zaczęła mi się lampka od klocków pojawiać w różnych momentach.
Dzięki za pomoc.