Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
: 11 paź wt, 2011 10:29 am
Jak niekórzy pamiętają zaczynałem przygodę z Peugeotami od 205tek, potem było 306 kabriolet, i w końcu zakończyłem karierę w 306 3D żeby nie było wątpliwości czym jeżdżę.
W dniu zakupu autko było całkowicie seryjnym 306XN z nieco poobijanym nadwoziem i połamanymi zderzakami. To akurat się do dziś nie zmieniło, auto jest miejskim wojownikiem i taki wygląd to akurat duży plus, nie ma stresu pod marketem lub włączając się kulturalnie do ruchu
W moim wozie wymieniłem kilka elementów, w kolejności auto dostało:
-zestaw audio, radio / system przód / sub
-zestaw zegarów z wersji Xsi
-Kierownicę Raid
-Fotele od wersji Gti6
po pewnym czasie zaczęły się kolejne modyfikacje tym razem mechaniczne:
-silnik 1,6 został zamieniony na 2.0 16v wersja 136KM
-kolektor 4:1 od Gti6 + kompletny układ wydechowy 2,5 - 2 cale zakończony w tej chwili Ulterem
-większe hamulce przód i tył
-komplet amortyzatorów Bilstein B6
-nowa belka po regeneracji
-wszystkie możliwe elastyczne elementy zawieszenia wymienione na nowe
- masa drobiazgów o których można by pisać i pisać ....
W planach, jest montaż gazu (niestety twarda rzeczywistość zmusza), skrzyni 6speed, alufelg 15cali Speedline 205Gti lub Cyclone 15" od 306 Xsi / Gti, dokończenia wnętrza t/j naprawa tapicerska foteli i wymiana boczków i elementów deski na czarne, ogarnięcie nadwozia + zderzaki Xsi/Gti.
Dodam że nad autem dzielnie pracuje jedyny i słuszny 205GARAGE.
Tak to jedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=WQ50FFFqjzo
Amen.
W dniu zakupu autko było całkowicie seryjnym 306XN z nieco poobijanym nadwoziem i połamanymi zderzakami. To akurat się do dziś nie zmieniło, auto jest miejskim wojownikiem i taki wygląd to akurat duży plus, nie ma stresu pod marketem lub włączając się kulturalnie do ruchu
W moim wozie wymieniłem kilka elementów, w kolejności auto dostało:
-zestaw audio, radio / system przód / sub
-zestaw zegarów z wersji Xsi
-Kierownicę Raid
-Fotele od wersji Gti6
po pewnym czasie zaczęły się kolejne modyfikacje tym razem mechaniczne:
-silnik 1,6 został zamieniony na 2.0 16v wersja 136KM
-kolektor 4:1 od Gti6 + kompletny układ wydechowy 2,5 - 2 cale zakończony w tej chwili Ulterem
-większe hamulce przód i tył
-komplet amortyzatorów Bilstein B6
-nowa belka po regeneracji
-wszystkie możliwe elastyczne elementy zawieszenia wymienione na nowe
- masa drobiazgów o których można by pisać i pisać ....
W planach, jest montaż gazu (niestety twarda rzeczywistość zmusza), skrzyni 6speed, alufelg 15cali Speedline 205Gti lub Cyclone 15" od 306 Xsi / Gti, dokończenia wnętrza t/j naprawa tapicerska foteli i wymiana boczków i elementów deski na czarne, ogarnięcie nadwozia + zderzaki Xsi/Gti.
Dodam że nad autem dzielnie pracuje jedyny i słuszny 205GARAGE.
Tak to jedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=WQ50FFFqjzo
Amen.