

Przede mną należał do naszego forumowicza - xonaxa - którego z góry chciałem serdecznie pozdrowić i podziękować za udaną transakcję


Troszkę o aucie:
- 1.9 16v 147 KM
- rocznik '90
- przebieg 130.000
- kolor (ja to go tak widzę) ciemny grafit
Wyposażenie:
- hydro zawias
- 14'' ory magnezowe felgi
- wspomaganie
- ABS
- centralny zamek
- elektryczne lusterka
- 4 x elektryczne szyby
- elektryczny szyberdach
- "komputer" informujący o niedomkniętych drzwiach/masce/klapie
Jako, że dopiero wstałem i nie byłem zrobić zdjęć (które wrzucę później - muszę zjeść i iść umyć Cytrynkę) to opiszę co nieco stan auta

Wnętrze jest w stanie perfekt

Schowek na wysokości kolan pasażera jest podświetlany i częściowo wyściełany materiałem. Bardzo fajny jest schoweczek w tym samym miejscu co w 205 są bezpieczniki. Idealny na portfel, czy inne niewielkie rzeczy. Wszystkie przełączniki działają. Nic nie połamane. Bardzo podoba mi się "osłona" radia. Wystarczy wcisnąć na klapkę, która sama zjeżdża na dół i uniemożliwia dojrzenie co znajduje się za nią...o ile coś tam jest. Jedyne co, wg. mnie, jest niepotrzebne to schowek na monety na konsoli środkowej, tuż koło popielniczki


Co prawda brak mi tam podłokietnika, ale dostałem od xonaxa w komplecie. Jedyne co będę musiał zrobić to customowe mocowanie, bo w GTI ich nie było.
Karoseria z zewnątrz wymaga trochę więcej pracy. Mowa o lakierze. Trzeba go konkretnie umyć, bo wizyta na Karcherze niewiele wniosła do tematu. Jakaś gąbka pójdzie w ruch, bo brud naprawdę ciężko schodzi.
Do pomalowania są zderzaki GTI, gdyż w chwili obecnej założone są od jakiejś zwykłej wersji, a także spojler. Jakieś małe odpryski gdzieś się znajdą, ale to jest do ogarnięcia.
Mechanicznie też wszystko cacy. Nie spodziewałem się aż takiej różnicy między 8v a 16v. W BXie od 4000 RPM zaczyna się kosmos




Póki co, tyle pisania. Fotki poniżej.
Ciao raggazzi
