No i stało się: BMW E34 530i touring 1993
: 08 wrz ndz, 2013 2:17 pm
W ubiegłą środę kilka godzin po wystawieniu aukcji w Łodzi udałem się z Warszawy przez Lublin(bo tam oglądałem sedana e39 535) na zakup BMW e34 530i w wersji touring.
Jako 3letni posiadacz peugeota 205 GTI(którego nie będe porównywał) któremu nie założyłem nigdy tematu. Postanowiłem założyć temat nowemu samochodzikowi.
I jeszcze kilka słów na wstępie. Otóż nie lubię kombi i automatów. Uważam też, że jeśli BMW to tylko m power (ale na to mnie jeszcze nie stać) więc wybór padł na 530, 540 lub 535. Znaleźć niestety samochód w dobrym stanie technicznym i balcharskim jest tak samo trudne jak w przypadku GTI.
Ale po kilunastu ogłoszeniach i 2 tygodnaich udało się, szczerze mówiąc straciłem już nadzieję.
A dlaczego BMW? Mój dziadek( który zawsze mi pomagał przy naprawach samochodu) zawsze mówił bmw bmw ... każda śrubka jest wychuchana itp.
Przejdźmy do opisu samochodu.
Jest to manual ale z tempomatem na szczęście.
Silnik suchy, cichy (w kabinie).
Zawieszenie nivo niestety tył do regeneracji.
Rolety przeciwsłoneczne u pasażerów.
Elektryczne lusterka, szyby, lusterko fotochromatyczne.
Klimatyzacja dwustrefowa, nawiewy na nogi pasażerów.
Orginalny m pakiet w postaci zawieszenia, zderzaka, kierownicy i foteli kierowcy i pasażera.
System asc(odcinka gazu przy utracie trakcji) i parkowania.
Elektryczne ustawianie wysokości świateł.
No i komputer który przy każdym odpaleniu pokazuje co nie działa pokazywał ostatnio np. że przepaliła się tylna żarówka czy reflektor zbyt wysoko świeci.
2 airbagi, temp, stoper i inne pierdoły.
I najważniejsze dla mnie:
W środku jest niewiarygodnie cicho przy 220km na autostradzie prawie nic nie było słychać.
Komfort jest po prostu jest
8 cylindrów z 3litrów i manuala wciska w fotel na każdym biegu. Na bank idzie w 7 do setki.
O przyspieszeniu i jego dźwięku mógłbym napisać osobny temat.
Wiem, że opis brzmi jak mega supremacja BMW ale jestem po prostu bardzo zadowolony
Zdjęcia wrzucę wieczorem.
Jako 3letni posiadacz peugeota 205 GTI(którego nie będe porównywał) któremu nie założyłem nigdy tematu. Postanowiłem założyć temat nowemu samochodzikowi.
I jeszcze kilka słów na wstępie. Otóż nie lubię kombi i automatów. Uważam też, że jeśli BMW to tylko m power (ale na to mnie jeszcze nie stać) więc wybór padł na 530, 540 lub 535. Znaleźć niestety samochód w dobrym stanie technicznym i balcharskim jest tak samo trudne jak w przypadku GTI.
Ale po kilunastu ogłoszeniach i 2 tygodnaich udało się, szczerze mówiąc straciłem już nadzieję.
A dlaczego BMW? Mój dziadek( który zawsze mi pomagał przy naprawach samochodu) zawsze mówił bmw bmw ... każda śrubka jest wychuchana itp.
Przejdźmy do opisu samochodu.
Jest to manual ale z tempomatem na szczęście.
Silnik suchy, cichy (w kabinie).
Zawieszenie nivo niestety tył do regeneracji.
Rolety przeciwsłoneczne u pasażerów.
Elektryczne lusterka, szyby, lusterko fotochromatyczne.
Klimatyzacja dwustrefowa, nawiewy na nogi pasażerów.
Orginalny m pakiet w postaci zawieszenia, zderzaka, kierownicy i foteli kierowcy i pasażera.
System asc(odcinka gazu przy utracie trakcji) i parkowania.
Elektryczne ustawianie wysokości świateł.
No i komputer który przy każdym odpaleniu pokazuje co nie działa pokazywał ostatnio np. że przepaliła się tylna żarówka czy reflektor zbyt wysoko świeci.
2 airbagi, temp, stoper i inne pierdoły.
I najważniejsze dla mnie:
W środku jest niewiarygodnie cicho przy 220km na autostradzie prawie nic nie było słychać.
Komfort jest po prostu jest
8 cylindrów z 3litrów i manuala wciska w fotel na każdym biegu. Na bank idzie w 7 do setki.
O przyspieszeniu i jego dźwięku mógłbym napisać osobny temat.
Wiem, że opis brzmi jak mega supremacja BMW ale jestem po prostu bardzo zadowolony
Zdjęcia wrzucę wieczorem.