Plan był taki, że do berlingo trafi napęd z srix4 z 2 blokadami i zawiasem z 405. Belka z dangela miala trafic do 205. Jednak poki naped jest sprawny to do 205 zrobie podobne zawieszenie tylko na sprężynach. Coś zbliżonego do C15 od Dangela
Jak w piątek 13 grudnia się okazało auto jednak kręci tylnymi kołami na podnośniku. W sobote test w miejscu gdzie osobówki trzeba wyciagać i okazuje się, że berlingo jedzie w piasku bez buksowania, choć z wyczuwalnym obciążeniem. Oto sprawca: Pierwsze wrażenia. Prowadzenie zupełnie jak osobowym aucie, Pozycja za kierwonicą prawie jak w jeepie, hałas we wnetrzu jak w traktorze niezłej klasy

Silnik mimo tylko 90 koni umożliwia sprawne wyprzedzanie. Z problemów do rozwiązania:
-Przebieg auta to 188 tys i w tym momencie wypada już wymienić rozrząd
-Dziś strasznie zaczęła hałasować 3 bieg po kolejnym teście offroadowym, ogolnie napęd troche słychac, ale to chyba problem ze skrzynia która wg historii ASO Citroen była już wymieniana w 2008 roku. Swoja drogą to przy oponach 190/75 przełożenia są trochę za długie i trzeba by pomyśleć o innym przełożeniu.
-Przy włączeniu prawego kierunku często właczają się dlugie, czyli francuzi cały czas mają problem z przełacznikami

- W aucie całkiem niedawno założono nowy alternator, niestety podczas wymiany jakiś parobek zakładając pompę wspomagania przewód od jej zasilania założył w taki sposób, że ociarał on o przewód od klimy, co skończyło się rozszczelnieniem tego drugiego.
- Mechanizm zmiany biegów, znalezienie 5 to jak trafienie w totka. Z tego co zauważyłem to konstrukcja ta sama co w 405 czyli kilka cięgieł i wszędzie luzy...
- Do zrobienia blacharka wgniotki otarcia, ale nie ma dramatu.
Najwieksz zaleta? Trasa ok 200 km i krecenie po mieście 50 km to koszt ok 80 zl
