po wymianie paska rozrządu - problem
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
po wymianie paska rozrządu - problem
wymieniłem pompe, zimering na wale, pasek i mam taki problem, pół silnika zawalone olejem <głównie osłona paska alternatora od środka>. dziwne jest to ze pasek jest czysty a jak wtedy miałem zimering rozwalont to tylko micha była brudna. a teraz tak jak by wyciek był gdzieś w okolicach górnego mocowania alternatora. mam nadzieje że zimerin sie nie rozpadł po paru obotach
pyt. 1
czy nie dokonca wsuniety bagnet <milimetr wystawał> mógł dać taki efekt. rurka bagnetu jest sucha, ale może coś wytrysneo na wirnik alternatora?? jechałem ostatnio dość szybko wiec ciśnienie było. czasem juz miałem wysuniety lekko vbagnet i nic nie rzygało.
pyt. 2
czy któraś ze srób mocujących osłone paska <plastik> jest przetotowa <może nia olej lecieć>. przyznam że z powopdy popękanego plastinu przykreciłem je delikatnie.
CO MOGłEM żLE ZłOżYć!! ZAKłADAM żE ZIMERING JEST DOBRY <OBEJRZAłEM GO DOBRZE ZANIM WSUNąłEM> POMOCY!!
pyt. 1
czy nie dokonca wsuniety bagnet <milimetr wystawał> mógł dać taki efekt. rurka bagnetu jest sucha, ale może coś wytrysneo na wirnik alternatora?? jechałem ostatnio dość szybko wiec ciśnienie było. czasem juz miałem wysuniety lekko vbagnet i nic nie rzygało.
pyt. 2
czy któraś ze srób mocujących osłone paska <plastik> jest przetotowa <może nia olej lecieć>. przyznam że z powopdy popękanego plastinu przykreciłem je delikatnie.
CO MOGłEM żLE ZłOżYć!! ZAKłADAM żE ZIMERING JEST DOBRY <OBEJRZAłEM GO DOBRZE ZANIM WSUNąłEM> POMOCY!!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Hm....simeringi mają od wewnątrz taką "wargę" ze sprężynką..mozliwe ze ci sie podwinęła jak zakładałeś na wał..wtedy bedzie rzygać jak moj kumpel ostatnio na imprezie....
Przez bagnet nie sądze by wywalało...
chodziło Ci chyba o obudowę paska rozrządu a nie paska alternatora?
śruby mocujące obodowe paska rozrzadu nie są wkręcane w otwory przelotowe, wiec spod nich lecieć nie moze..
Przez bagnet nie sądze by wywalało...
chodziło Ci chyba o obudowę paska rozrządu a nie paska alternatora?
śruby mocujące obodowe paska rozrzadu nie są wkręcane w otwory przelotowe, wiec spod nich lecieć nie moze..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
bagnet raczej nie - wydaje mi się że coś z tym simeringiem nie tak - czeka Cię reklamacja
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
wiecie, dziwne jest to że pasek jest czysty. stary jak sie dotknęło to brudził, był tłusty. podejrzewam jeszcze jedno. śruby mocujące do bloku wspornik alternatora, były lekko lużne. a że teraz mam luzny pasek klinowy <łożysko alternatora miałczy>, to moze coś zaczeło cieknąć <czy są przelotowe te otwory na sruby??> piszac o brudnej osonie miałem na mysli tą na dole od paska klinowego <chroni go przed woda i błotem>. obejrze wszystko, wyczysze, skrece i zobaczym. a co do zimeringa. nie chodzi on bezposrednio po wale tylko na takim dystansie z podkładka od strony paska. wsuwa sie go po założeniu zimeringa i dlatego nie powinien sie zawijać przy wbijaniu, ale ..... pozdro!!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Ciężka sprawa...ale nie sądze by jakiś żabojad wymyślił otwór do mocowania ostrzętu na bloku silnika, który miałby stycznosc z układem smarowania,...Banita dobrze gada...po umyciu i krótkiej jeździe bedzie jak na dłoni widać co gdzie cieknie...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl