Pieraś a skoro Ci pali tyle co palił,obroty nie falują,nie ma bardzo wysokich obrotów to o co chodzi?Jezeli na kompie wyskakuje ze to lambda no to jak zmienisz to co Ci sie zmieni?spalanie?
Wiesz ja tak pisze dlatego bo tez z tym kiedys walczyłem i poznałęm ten temat troszeczke.Tyle ze u mnie to było zpowodowane tym ze silnik palił na trasie 10 a w miescie 15.Tez myslałem ze lambda bo tak wychodziło z kompa,okazało sie ze to czujnik temp.Wymian i po kłopocie,autko na trasie 5,5 przy 80tce a w miescie 7:)
Jak wszystko jest ok to ja bym nie grzebał,Teraz popełniłem taki błąd przy mojej 405.wszytko chodziło jak nalezy ale na kopie wyszło to i tamto po wymianie dwóch zeczy dopiero zazceło sie pieprzyc/
pozdro
LAMBDA .... p.s. w FAQ nie ma nic
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak jak moralez pisze onudowa termostatu a konkretnie pod aparatem zapłonowym
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wiele osob korzystajaczch z tego forum jest laikami i nie jest to dla nich takie oczywiste jak dla Ciebie Invictus
Ostatnio zmieniony 22 paź ndz, 2006 10:23 am przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
miałem taki sam problem..na zimnym silniku chodził ja traktor ażcały samochód hurgotrał...to nie wina sondy... 1 sprawa sprawdzić świece i przewody!!!!! jak silnik jest zimny i ma zwalone świece to nie będzie spalał tylko bedzie grzał świece dotad az dostanie temperatury i bedzie ok ale spalanie 2razy większe!!!!a co zattym idzie cale okopcone i kicha..szczelina musi bycc 0.8mm.... 2 sprawa to przepustnica która też może być uwalona a tego juz sie nie wyreguluje bo potencjometry sa fabrycznie ustawiane i montowane... czujnik temperatury tak napraawde nie ma nic tez z tym wspolnego....a podpinanie komputera do sprawdzenia kodów tak naprawde nie rozwiążą sytuacji...lepiej posprawdzac parametry czujników na piechote:)) jakby ktoś coś chciał sie dowiedzieć więcej to piszcie, wamp69@wp.pl