problem obrotomierz peugeot 205 z magneti-marelli

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
dvfilm

problem obrotomierz peugeot 205 z magneti-marelli

Post autor: dvfilm »

witam
mam licznik od GTI i po zmianie na system magneti-marelli przestał mi działać obrotomierz w liczniku GTI

dziwna wprawa , ponieważ w liczniku co mam poprzednim jak założyłem obrotomierz działa , a w liczniku GTI nie

licznik od GTI sprawdzałem na innym pugu i działa

sprawdzałem napięcia i teraz mam na załączonym zapłonie +12V , jak silnik uruchomie to napięcie spada na 7V , przewód sygnałowy nr 112 do obrotomierza

nie wiem co z tym fantem robić , jak rozwiązać problem napiecia żeby obrotomierz w liczniku GTI zadziałał

czy ma ktoś jakiś pomysł
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

To ja sie dolacze -obrotomierz zalacza mi sie jakies 3-4s po odpaleniu -nie kumam dlaczego 8)7
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

u mnie natomiast obrotek wskazuje tak dcelikatnie mowiac nieprawidlowo poniewaz jego max. wskazania to 1000 RPM. Co jest z tym nie tak? tez mam magneti - marelli. Pozdro
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
dvfilm

Post autor: dvfilm »

cóż
widać że nikt nie wie

z tego co wiem to problem jest z samym obrotomierzem w liczniku GTI , ponieważ jest ten licznik co mam od wersji peugeota 309 GTI bez komputera i działa tylko na +12V ,
więc chętnie się zamienie na licznik od P205 GTI z komputerem, lub sprzedam ten co mam licznik GTI
mój chodzi i chodzić będzie na układach zapłonowych mono-jetronic w P205 i gażnikowych , lecz nie działa na nowych układach zapłonowych magneti-marelli ,

cena za licznik 120zł , lub zamiana na inny z 205 GTI co ma komputer
Wacman
Junior
Posty: 122
Rejestracja: 29 paź sob, 2005 6:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Wacman »

Też mam problem, może ktoś mógły rozrysować połączenia stykow obrotomierza i ekonomizera, a mam takie ustrojstwo z BMW i chciałbym to podlączyć do leżaka, czy to jest możliwe?
dvfilm

Post autor: dvfilm »

ja cie
tylu niby fachowców ,a nikt nie wie jak rozwiązać problem pracy obrotomierza z licznika GTI z układem zapłonowym magneti-marelli , gdzie zasilanie kabla 112 ( sygnałowego) jest 7V , a w mono-jetroniku 12V i obrotomierz działał , a w liczniku GTI nie chce zadziałać na napięciu 7V ,
za to inne obrotomierze działają, jak ten co był oryginalnie na przykład
........................
na razie mam do sprzedania licznik, super fajny z pomarańcową podświetloną skalą, czujnikami , wygląda super w nocy....

jak uda się uruchomić obrotek w liczniku GTI to będzie super, no chyba że wcześniej sprzedam licznik , się zobaczy,
cena 100 wka za licznik GTI

................................
SPRZEDAM
kompletny wtrysk mono-jetronic A.2.2 z silnika 1.4i , aparat zapłonowy , komputer Bosch , dodatki
Awatar użytkownika
HDi
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: HDi »

podepnij obrotomierz bezpośrednio w alternator i po krzyku
205 Rallye Ex.. peryment
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

albo pod czujnik gmp 8)
dvfilm

Post autor: dvfilm »

pewnie

lepiej pod koło od razu
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

a można ekonomizer z BMW podłączyć do Puga 1.1 mono-jetronic?
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

ja mam ekonomizer z lanci wstawiony ;) jezeli dzila podcisnieniowo to sie da tylko trzeba troche pokombinowac :D
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Wacman
Junior
Posty: 122
Rejestracja: 29 paź sob, 2005 6:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Wacman »

Podciśnieniowo może i nie problem, ale jak podłączyć licznik z BMW elektryką ,jeśli z obrotomierza i z ekonomizera wychodzą po 4 styki? :?:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

dvfilm pisze:pewnie
lepiej pod koło od razu

ojj misiaczku nie badz taki cyniczny
jak gmp nie lezy, to masz leb, masz ch** -kombinuj
ODPOWIEDZ