problem obrotomierz peugeot 205 z magneti-marelli
problem obrotomierz peugeot 205 z magneti-marelli
witam
mam licznik od GTI i po zmianie na system magneti-marelli przestał mi działać obrotomierz w liczniku GTI
dziwna wprawa , ponieważ w liczniku co mam poprzednim jak założyłem obrotomierz działa , a w liczniku GTI nie
licznik od GTI sprawdzałem na innym pugu i działa
sprawdzałem napięcia i teraz mam na załączonym zapłonie +12V , jak silnik uruchomie to napięcie spada na 7V , przewód sygnałowy nr 112 do obrotomierza
nie wiem co z tym fantem robić , jak rozwiązać problem napiecia żeby obrotomierz w liczniku GTI zadziałał
czy ma ktoś jakiś pomysł
mam licznik od GTI i po zmianie na system magneti-marelli przestał mi działać obrotomierz w liczniku GTI
dziwna wprawa , ponieważ w liczniku co mam poprzednim jak założyłem obrotomierz działa , a w liczniku GTI nie
licznik od GTI sprawdzałem na innym pugu i działa
sprawdzałem napięcia i teraz mam na załączonym zapłonie +12V , jak silnik uruchomie to napięcie spada na 7V , przewód sygnałowy nr 112 do obrotomierza
nie wiem co z tym fantem robić , jak rozwiązać problem napiecia żeby obrotomierz w liczniku GTI zadziałał
czy ma ktoś jakiś pomysł
cóż
widać że nikt nie wie
z tego co wiem to problem jest z samym obrotomierzem w liczniku GTI , ponieważ jest ten licznik co mam od wersji peugeota 309 GTI bez komputera i działa tylko na +12V ,
więc chętnie się zamienie na licznik od P205 GTI z komputerem, lub sprzedam ten co mam licznik GTI
mój chodzi i chodzić będzie na układach zapłonowych mono-jetronic w P205 i gażnikowych , lecz nie działa na nowych układach zapłonowych magneti-marelli ,
cena za licznik 120zł , lub zamiana na inny z 205 GTI co ma komputer
widać że nikt nie wie
z tego co wiem to problem jest z samym obrotomierzem w liczniku GTI , ponieważ jest ten licznik co mam od wersji peugeota 309 GTI bez komputera i działa tylko na +12V ,
więc chętnie się zamienie na licznik od P205 GTI z komputerem, lub sprzedam ten co mam licznik GTI
mój chodzi i chodzić będzie na układach zapłonowych mono-jetronic w P205 i gażnikowych , lecz nie działa na nowych układach zapłonowych magneti-marelli ,
cena za licznik 120zł , lub zamiana na inny z 205 GTI co ma komputer
ja cie
tylu niby fachowców ,a nikt nie wie jak rozwiązać problem pracy obrotomierza z licznika GTI z układem zapłonowym magneti-marelli , gdzie zasilanie kabla 112 ( sygnałowego) jest 7V , a w mono-jetroniku 12V i obrotomierz działał , a w liczniku GTI nie chce zadziałać na napięciu 7V ,
za to inne obrotomierze działają, jak ten co był oryginalnie na przykład
........................
na razie mam do sprzedania licznik, super fajny z pomarańcową podświetloną skalą, czujnikami , wygląda super w nocy....
jak uda się uruchomić obrotek w liczniku GTI to będzie super, no chyba że wcześniej sprzedam licznik , się zobaczy,
cena 100 wka za licznik GTI
................................
SPRZEDAM
kompletny wtrysk mono-jetronic A.2.2 z silnika 1.4i , aparat zapłonowy , komputer Bosch , dodatki
tylu niby fachowców ,a nikt nie wie jak rozwiązać problem pracy obrotomierza z licznika GTI z układem zapłonowym magneti-marelli , gdzie zasilanie kabla 112 ( sygnałowego) jest 7V , a w mono-jetroniku 12V i obrotomierz działał , a w liczniku GTI nie chce zadziałać na napięciu 7V ,
za to inne obrotomierze działają, jak ten co był oryginalnie na przykład
........................
na razie mam do sprzedania licznik, super fajny z pomarańcową podświetloną skalą, czujnikami , wygląda super w nocy....
jak uda się uruchomić obrotek w liczniku GTI to będzie super, no chyba że wcześniej sprzedam licznik , się zobaczy,
cena 100 wka za licznik GTI
................................
SPRZEDAM
kompletny wtrysk mono-jetronic A.2.2 z silnika 1.4i , aparat zapłonowy , komputer Bosch , dodatki
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)