Skracanie amortyzatora

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

Ja nie pisze co mi się wydaj, tylko co wiem, a moja wiedza pochodzi od producenta. Sam posiadam sprężyny austriackiego VOGTLANDa -60mm i to jest najniższa sprężyna produkowana po seryjny amor. U mnie pracuje to na CTi juz ponad dwa sezony i jest bardzo miło, efekt przy 17" i tym zawiasie (amory to żółte koni) każdy zakręt mój. Sprężyna jest ciut wyższa od seryjnej - jeżeli nie jest na mcpersonie założona. Jest zbudowana ze zwoi progresywnych, poza tym stal ma różną charakterystyke. Ściska się dość łątwo w rękach (oczywiście małe ugięcie), jak się mocno zapne w rękach to zakładam/zdejmuje bez sciągacza. Ptzy opuszczniu auta osiada tyle ile powinna i to dopiero jest jej zekres pracy. Vogtland do tej pory ma dwa typy takich sprężyn w swojej ofercie -30/35 nie pamiętam i -55. Te co ja mam już nie są produikowane.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Jezeli to progres, to da sie zalozyc i -100, ale mozna sobie niezle raczki wyrobic machajac lewarkiem przy zmianie kola :wink:

Nie chce teraz znow szukac innych sprezyn :roll:
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

To fakt. Problem jeszcze polega na tym, że w CTi są masywniejsze progi i przy 17" jest nisko ale ok, a na 15" to już za nisko jest żeby wsadzić pod auto żabe!!! i musi beć wstępne podnoszenie.
Car Valeting, Car Detailing.
ODPOWIEDZ