dieselek - źle pali na mrozie co zrobić ?
- Dominik_Spalek
- Nowicjusz
- Posty: 66
- Rejestracja: 24 mar pt, 2006 4:48 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
dieselek - źle pali na mrozie co zrobić ?
Trywialne acz niebanalne pytanko, czy wymiana świecy żarowych, czy wymiana akumulatora, jaki byłby tego koszt ?
Mam jeszcze jeden problem zauważyłem, iż ostatnio kapie mi w okolicy tylnego koła ropa na ziemię, najprawdopodobniej z przewodu łączącego korek wlewu paliwa i bak (tak mi się wydaje) czy to jest jakaś standardowa przypadłość, czy części do wymiany będą drogie ?
Mam jeszcze jeden problem zauważyłem, iż ostatnio kapie mi w okolicy tylnego koła ropa na ziemię, najprawdopodobniej z przewodu łączącego korek wlewu paliwa i bak (tak mi się wydaje) czy to jest jakaś standardowa przypadłość, czy części do wymiany będą drogie ?
- marian205
- Junior
- Posty: 165
- Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy, Katowice
Witam cie. Co do palenia to moga byc swiece, albo mozesz miec zapsute to "ssanie" takie cus co wychodzi od termostatu i idzie do pompy. Jak silnik jest zimny to powinno sie podciagnac. Jesli sie nie podciaga to szarpie a nawet gasnie. To tez moze byc przyczyna. Ten cieknacy przewod to raczej nnie jest standart. Co do kosztow wymiany swiec i aku to swiece ok 25zł sztuka ( tansze tez napewno sa) a aku....zalezy jaki masz i jaki chcesz kupic.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 paź śr, 2005 11:04 am
- Posiadany PUG: ???
- Numer Gadu-gadu: 4666801
- Login tlen: pstelm
- Lokalizacja: wawa
witam. to "cuś" to się nazywa automatyczne ssanie. jak ci nie działa to przy odpalaniu dodaj troche gazu (generalnie dobrze byłoby żeby działało bo zmienia trochę kąt wtrysku na zimnym silniku). sprawdzić to możesz odkręcając linkę tego ssania od pompy zaznacz sobie jakimś pisakiem ją tuż przy korpusie na zimnym (lub gorącym) i po rozgrzaniu (ostygnięciu) powinien być ruch w którąś strone tylko nie pamiętam w którą. ale znając życie cały ten mechanizm stoi (jak ja wymieniałem to płaciłem coś ok 50zł).
odnośnie tego nie odpalania to sprawdź świece żarowe. jakbyś nie wiedział jak to zrobić to przypominam: odkręć przewody zasilające od świec (od każdej) i możesz pokolei wykręcać świece podłączać pod akumulator i patrzeć czy się robi czerwona, lub wziąć plusa z akumulatora i dotykać do ich czubków (elektrod dodatnich) i jak się iskrzy to jest ok jak nie to wymiana.
jeżeli już się uporasz ze świecami i akumulatorem i dalej nie będzie chciał palić to opstawiałbym zapowietrzenie układu paliwowego i to prawdopodobnie przez ten wyciek o którym mówiłeś
pozdro
odnośnie tego nie odpalania to sprawdź świece żarowe. jakbyś nie wiedział jak to zrobić to przypominam: odkręć przewody zasilające od świec (od każdej) i możesz pokolei wykręcać świece podłączać pod akumulator i patrzeć czy się robi czerwona, lub wziąć plusa z akumulatora i dotykać do ich czubków (elektrod dodatnich) i jak się iskrzy to jest ok jak nie to wymiana.
jeżeli już się uporasz ze świecami i akumulatorem i dalej nie będzie chciał palić to opstawiałbym zapowietrzenie układu paliwowego i to prawdopodobnie przez ten wyciek o którym mówiłeś
pozdro
205 1.9TD GTI
205-TEAM-CELESTYNÓW
205-TEAM-CELESTYNÓW
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
U mnie w 405 to nie dzialalo nigdy...Dopiero pod koniec udalo sie takie cos wyciagnac z silnika z BXa, ale zamontowalismy to w kwietniu, a we wrzesniu samochod sprzedalismy, wiec nie wiem czy to cos daje Odpalal bez tego i bez podgrzewania paliwa - tez bylo uszkodzone i cieklo, wiec zostalo totalnie olane
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio