problem z kołami tylnej osi
problem z kołami tylnej osi
dziś założylem sobie opony 185/60 R14 lecz moja radość trwała krótko..po najechaniu na wiekszą hopkę słyszę wyrażne tarcie opon o nadwozie .. felgi maję ET18 i opony są równo z linią nadwozia (mam XS-a, czyli inny wykrój tylnego nadkola niż GTi) ..co w takim razie mam zrobić? .. nie mogę zmieniać juz kół gdyż szkoda mi inwestycji.. myślałem nad utwardzeniem zawieszenia poprzez włożenie gazowego amora..czy to coś da?
adidj co do obniżania puga to na stronie kaktusa zdaje sie jest opis a jak nie to poszukaj w poprzednich forach nie trzeba sciągać wachaczy z tuleji wybijasz tylko drązki skrętne przy okazji jak to będziesz robił to se je sprawdz bo to jest klątwa peugota a koszt wymiany jest bardzo drogi i czasami opłaca się kupic od kogoś używkę w dobrym stanie
-
- Uzalezniony
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
- Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Ja w swoim pugu przesunąłem tylni zderzak o jakieś 3cm i przestało trzeć. Zmianiałem opony ze 185 na 195.Archenar pisze:trochę doszedłem do ładu z tymi oponami (okazało się że obcierało o źle założony zderzak) ale po wyprostowaniu i tak jeszcze nie jest rewelacyjnie - max 2 osoby z tyłu .. ale gdy jeżdżę sam to na zakrętach poprostu bajka - trzyma jak przyspawane
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jezeli chodzi o trzymanie w zakrecie
To przypomina mi sie pewna sytuacja ![Smile :-)](./images/smilies/smile1.gif)
Polska.... gdzies na poludniu polski... gora swanny.... pazdziernik ..... wyscig gorski
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Jakis maniak..... niespelna rozumu.... postanawia wystartowac na zdemolowanych przednich amortyzatorach... bo innych na zamiane nie ma, a te siadly tuz przed wyscigiem....
pomimo wielkiego zdegustowania zaistniala sytuacja....ow maniak.... postanawia zalozyc opony wyczynowe tzw. slicki o rozmiarowce 18x53x15![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
dnia nastepnego... ow maniak dowiedzial sie co jest przyczyna straty mocy w jego samochodzie, i zalal rowno pol baku benzynki... teraz juz silniczek mocy nie tracil.
Trasa wiodla kretya droga, a konczyla sie dlugim szybkim lewym zaciesniajacym sie zakretem. Gdy owy maniak startowal, to na dole wskaznik stanu wachy w baku wskazywal dokladnie polowe stanu.... gdy pokonywal ostatni zakret, 3,4km wyzej, owa wskasowka nagle pokazala rezerwe! Owy maniak doznal
szoku, jednak na mecie owa wskazowka powrocila do pozycji 1/2 stanu
Jak sie pozniej ow maniak domyslil droga dedukcji, opony (nawet na zwalonym zawieszeniu) tak mocno tzymaly, ze pozwalaly na powstanie tak duzej sily odsrodkowej (przy 120km/h) ze polowa baku benzyny, poprostu sobie odplynela na bok....
a dzialo sie to rok temu, w dobrze mi znanym
peugeocie 205 GTI z zarznietym silnikiem.
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile1.gif)
Polska.... gdzies na poludniu polski... gora swanny.... pazdziernik ..... wyscig gorski
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Jakis maniak..... niespelna rozumu.... postanawia wystartowac na zdemolowanych przednich amortyzatorach... bo innych na zamiane nie ma, a te siadly tuz przed wyscigiem....
pomimo wielkiego zdegustowania zaistniala sytuacja....ow maniak.... postanawia zalozyc opony wyczynowe tzw. slicki o rozmiarowce 18x53x15
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
dnia nastepnego... ow maniak dowiedzial sie co jest przyczyna straty mocy w jego samochodzie, i zalal rowno pol baku benzynki... teraz juz silniczek mocy nie tracil.
Trasa wiodla kretya droga, a konczyla sie dlugim szybkim lewym zaciesniajacym sie zakretem. Gdy owy maniak startowal, to na dole wskaznik stanu wachy w baku wskazywal dokladnie polowe stanu.... gdy pokonywal ostatni zakret, 3,4km wyzej, owa wskasowka nagle pokazala rezerwe! Owy maniak doznal
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jak sie pozniej ow maniak domyslil droga dedukcji, opony (nawet na zwalonym zawieszeniu) tak mocno tzymaly, ze pozwalaly na powstanie tak duzej sily odsrodkowej (przy 120km/h) ze polowa baku benzyny, poprostu sobie odplynela na bok....
a dzialo sie to rok temu, w dobrze mi znanym
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora