WAŁKI WAŁKI WAŁKI:)
- HDi
- Junior
- Posty: 140
- Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
WAŁKI WAŁKI WAŁKI:)
jestem w trakcie szukania wałka - docelowo ma być piper ale na razie z powodu braku funduszy muszę założyć coś z odzysku
właśnie w łapy wpadł mi wałek prawdopodobnie z 128KM gti -
wysokość krzywki 47,9 i to WSZYSTKICH
jakiś wałek ten wałek
pomoże ktoś zidentyfikować typa
właśnie w łapy wpadł mi wałek prawdopodobnie z 128KM gti -
wysokość krzywki 47,9 i to WSZYSTKICH
jakiś wałek ten wałek
pomoże ktoś zidentyfikować typa
205 Rallye Ex.. peryment
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
tego rozmiaru to nie kojarze ale wznios krzywki miał coś kolo 10 czy 11 mm
na moim wałku a to podobno 128KM
na moim wałku a to podobno 128KM
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Majkelus czyli widze ze glowica sie spisuje ?!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Poniewaz temat byl juz poruszany wielokrotnie, posiedzialem troche w EXCELU i przedstawiam pare wykresow ktore powinny wiele wyjasnic.
Jak widac, walki sa bardzo podobne, aczkolwiek jest pare roznic. Przedewszystkim we wzniosie krzywki wydechowej, jest to 1mm.
Czas wspolotwarcia zaworow takze jest inny, w 1.9 jest to okolo 15 stopni OWK a w 1,6 to okolo 30 stopni OWK.
W 1.9 zawor wydechowy szybciej sie otwiera, i pozniej zamyka, ale do pewnej chwili, po ktorej zamykanie jest podobne w obu przypadkach.
Krzywki ssace sa nielaze identyczne w 1.6 jak i w 1.9 - zawory otwieraja sie i zamykaja niemalze odentycznie szybko, i wniemalze identycznym czasie, jednak w 1.6 pod sam koniec zawor pozostaje "zawieszony" i dopiero sie zamyka.
Jak widac, podczas suwu sprezania, zawor ssacy pozostaje wciaz otwarty przez pewien czas, mozliwe ze ma to na celu przeczyszczenie zaworu ssacego, badz jego podgrzanie, aby paliwo ktore jest podane w suwie wydechu, moglo na goracym zaworze odparowac... tego niestety jeszcze niewiem.
Co ciekawe, gdyby sumowac czas otwarcia zaworow ssacych w 1.6 i 1.9 to w 1.9 ten czas jest mniejszy, a ja jednak wybralbym krzywke 1.9 jezeli chcialbym uzyskac wieksza moc.
Jak widac, walki sa bardzo podobne, aczkolwiek jest pare roznic. Przedewszystkim we wzniosie krzywki wydechowej, jest to 1mm.
Czas wspolotwarcia zaworow takze jest inny, w 1.9 jest to okolo 15 stopni OWK a w 1,6 to okolo 30 stopni OWK.
W 1.9 zawor wydechowy szybciej sie otwiera, i pozniej zamyka, ale do pewnej chwili, po ktorej zamykanie jest podobne w obu przypadkach.
Krzywki ssace sa nielaze identyczne w 1.6 jak i w 1.9 - zawory otwieraja sie i zamykaja niemalze odentycznie szybko, i wniemalze identycznym czasie, jednak w 1.6 pod sam koniec zawor pozostaje "zawieszony" i dopiero sie zamyka.
Jak widac, podczas suwu sprezania, zawor ssacy pozostaje wciaz otwarty przez pewien czas, mozliwe ze ma to na celu przeczyszczenie zaworu ssacego, badz jego podgrzanie, aby paliwo ktore jest podane w suwie wydechu, moglo na goracym zaworze odparowac... tego niestety jeszcze niewiem.
Co ciekawe, gdyby sumowac czas otwarcia zaworow ssacych w 1.6 i 1.9 to w 1.9 ten czas jest mniejszy, a ja jednak wybralbym krzywke 1.9 jezeli chcialbym uzyskac wieksza moc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora