Ciśnienie w cylindrach

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
gordo72
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 17 lip czw, 2003 8:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok

Ciśnienie w cylindrach

Post autor: gordo72 »

Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie w cylindrach w silniku benzynowym 1,4 ???
205 1.3 Raylle
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

na pewno takie samo w każdym cylindrze :lol:
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

To chyba zalezy,ktory to silnik,ale z tego co pamietam nominalne dla silnikow TU to 9,3.
Pozdrawiam,
Robakkk
gordo72
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 17 lip czw, 2003 8:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gordo72 »

Mierzyłem w sobotę i mam w trzech cylindrach 11,5 do 12 atm a na jednym 10,5.
Mój silnik to 1,3 raylle. W papierach mam wpisane 1,4 ale gdzy wymieniałem pasek roarządu to pasował tylko od 1,3 raylle :). Więc mnie jest chyba najgorzej ??
205 1.3 Raylle
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Takie różnice są jeszcze do przeżycia. Kiepsko by było gdybyś miał w jednym cylindrze 2 razy mniej niż gdzie indziej. Ale wtedy zaręczam, że zorientowałbyś się :wink: .

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Robak - 9.3 to jest stopien sprezania :) A dokladniej to 9.3:1

Natomiast kompresja to co innego :)

Ja u siebie jakies 6 miesiecy przed remontem mialem odpowiednio 12,5 13 13 12,5 atmosfer na cylindrach. Wiem ze dobrze poskladany GTI moze miec nawet 17 !!!

Ale jak takie autko seryjnie ma stopien sprezania 10.5:1 (w wersji 105KM) to nie ma sie co dziwic, ze wytrzymuje az taka kompresje :)

Gordo - ja sie nie znam, ale wyglada ze masz ok :) Jedynie sprawdzil bym szczelnosc zaworow, na tym cylindrze ktory ma 10,5 - watpie aby byly tam zuzyte pierscienie, stawial bym na puszczajace zawory.

A na ktorym masz te 10,5 ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
gordo72
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 17 lip czw, 2003 8:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gordo72 »

maszyna mi dymi na niebiesko jak odpalam auto. myśle że to może uszczelnaicze zaworów ??? a co wy na to ???
205 1.3 Raylle
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jak odpalasz? A jak jezdzisz??

Jak dla mnie to na 90% uszczelniacze!

Koszt naprawy okolo 300zl wraz z czesciami.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
gordo72
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 17 lip czw, 2003 8:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gordo72 »

też tak myśle i chyba wkońcu to zrobię bo mnie już denerwuje ten dymek :)
205 1.3 Raylle
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

hehehhe nie widziales mojego :shock:
madafaka

Post autor: madafaka »

z za twojego to ciebie nie widać :D :D
ODPOWIEDZ