Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
stef
Uzalezniony
Posty: 995 Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:
Post
autor: stef » 04 sty czw, 2007 1:22 am
Witam!
Bardziej jako ciekawostka - zapewne czesc z Was posiada te info:
WTRYSKIWACZE (wydajnosc przy 3.0 bara):
- GTi (XU9JA) i Mi16 (XU9J4) (zolte) sa takie same - 214cc/min
- 2.0 16V (XU10J4 150KM) - 196cc/min
- 2.0 16V (XU10J4R 132KM) oraz (XU10J4RS 163KM) - 208,6cc/min
- 2.0 TCT (XU10J2TE 147KM) - 240cc/min
A wydawaloby sie, ze te od XU10J4 (150-155KM) powinny byc tak samo albo nawet bardziej wydajne jak w XU9J4/XU9JA. Czyli nie ma jak stare technologie:)
PS. na pewno te od XU10J4 maja cos w rodzaju "koszyka" rozdzielajacego strumien czterema otworami
b182
Uzalezniony
Posty: 689 Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:
Post
autor: b182 » 04 sty czw, 2007 9:25 am
a czy mozna stosowac je współzamiennie. Pomimo ze inna wydajnosc czy autko bedzie normalnie pracowac?Wydaje mi sie ze róznica bedzie tylko przy pełnym obciazeniu, czy tak?
Pug sprzedany
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897 Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:
Post
autor: Michal gti » 04 sty czw, 2007 3:33 pm
Można, jak zastosujesz bardziej wydajne, to wzrośnie spalanie ale i troszeczkę poprawią się osiągi
stef
Uzalezniony
Posty: 995 Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:
Post
autor: stef » 04 sty czw, 2007 4:04 pm
Dokladnie! Jezeli silnik jest dobrze dotleniony to wtedy mozna zastowowac wydajniejsze wtryskiwacze lub zwiekszyc cisnienie na listwie (regulator cisnienia). Niezbedne np przy uturbianiu silnika!
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 04 sty czw, 2007 4:09 pm
Cisnienie na listwie mozna zwiekszyc tylko ociupinke -to jest dobry pomysl przy braku dotleniania silnika. Do turbo zawsze mozna dac dodatkowy wtryskiwacz
b182
Uzalezniony
Posty: 689 Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:
Post
autor: b182 » 04 sty czw, 2007 10:47 pm
no a jak zwiekszyc cisnienie na listwie? czy tylko mozna wymienic ten regultor?bo on nastawny raczej nie jest
Pug sprzedany
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897 Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:
Post
autor: Michal gti » 05 sty pt, 2007 12:08 am
Zmienić na inny, chyba ze 2,3 rodzaje były w Pugach albo założyć regulowany.
stef
Uzalezniony
Posty: 995 Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:
Post
autor: stef » 05 sty pt, 2007 1:42 am
A tak sie teraz zastanawiam! Jakby zdjac rurke podcisnienia idaca do regulatora cisnienia to zawsze na listwie byloby 3 bary??? Jakie jest wasze zdanie?
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 05 sty pt, 2007 2:17 pm
Tak, ale jedynym zauwazalnym efektem bedzie wieksze spalanie
b182
Uzalezniony
Posty: 689 Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:
Post
autor: b182 » 05 sty pt, 2007 5:39 pm
czyli ze co? podcisnienie zmniejsza cisnienie paliwa czy zwieksza je na listwie?
Pug sprzedany
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 05 sty pt, 2007 5:41 pm
zmniejsza -przy otwartej przepustnicy nie bedzie sie raczej roznic, natomiast przy zamknietej bedzie za duze