Prąd 'ucieka'...
- Szortas
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 lut ndz, 2006 7:36 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Prąd 'ucieka'...
Podczas jazdy wyłaczyło mi się radio, potem przygasły światła i podświetlenie deski. Żadna kontrolka sie nie zaswiecila.
Podładowałem akumulatro i sprawdziłem ładowanie
na zgaszonym ok. 13
na zapalonym bez swiatel - ok.14
na zapalonym zw swiatlami - ok. 13,75-13,8
Czyli wygląda ze ok. Co moze/moglo byc przyczyna ?
Podładowałem akumulatro i sprawdziłem ładowanie
na zgaszonym ok. 13
na zapalonym bez swiatel - ok.14
na zapalonym zw swiatlami - ok. 13,75-13,8
Czyli wygląda ze ok. Co moze/moglo byc przyczyna ?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hmm... u mnie... jest... na "nowym" czyli używce alternatorze ok 13,6V
na starym było 14,1 ale coś świrowało...
jak mega świrowało, to było 14,5-14,7 ale silnik szarpał.. ogólnie nieprzyjemnie
chyba czeka mnie znowu żonglowanie regulatorami...
to 13,6 nie będzie wogóle ładować akumulatora?
PS. przyznaje się.. ja już nic z tego nie wiem :>
na starym było 14,1 ale coś świrowało...
jak mega świrowało, to było 14,5-14,7 ale silnik szarpał.. ogólnie nieprzyjemnie
chyba czeka mnie znowu żonglowanie regulatorami...
to 13,6 nie będzie wogóle ładować akumulatora?
PS. przyznaje się.. ja już nic z tego nie wiem :>
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
aku ma mieć do 14,7 volta ładowania na wolnych obrotach ma być mniej bo alternator nie wyrabia
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
u mnie na zdechnietym akumulatorze kiedy juz komp wyswietlal blad chodzil rowno, cicho, jak nie peugeotwoocash pisze:hmm... u mnie... jest... na "nowym" czyli używce alternatorze ok 13,6V
na starym było 14,1 ale coś świrowało...
jak mega świrowało, to było 14,5-14,7 ale silnik szarpał.. ogólnie nieprzyjemnie
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to jak jest spoko to zostaw to jak jest a nie kombinujesz
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale przynajmniej mu nie szarpie i jedzie normalnie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to raczej oczywiste ale woocash pisze że teraz lepiej mu sie jeździ
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
14,5V to calkiem normalne napięcie ładowania i takie ma być. Jak kupujesz regulator to jest określone na jakie napięcie, przecież to nic innego jak stabilizator napięcia.woocash pisze:hmm... u mnie... jest... na "nowym" czyli używce alternatorze ok 13,6V
na starym było 14,1 ale coś świrowało...
jak mega świrowało, to było 14,5-14,7 ale silnik szarpał.. ogólnie nieprzyjemnie
chyba czeka mnie znowu żonglowanie regulatorami...
to 13,6 nie będzie wogóle ładować akumulatora?
PS. przyznaje się.. ja już nic z tego nie wiem :>
Ja bym kombinował tak (i szukal przyczyn w alternatorze nie regulatorze): przy 14,5V mrugają ci kontrolki na wolnych obrotach bo alternator nie wyrabia i regulator nie jest w stanie utrzymac stałego napięcia, napięcie skacze to i kontrolki migają. Wlaczysz wieksze obciązenie to i pewnie bardziej bedzie migać. Przy mniejszym napięciu nie miga bo alternator daje rade i regulator prawodłowo stabilizuje napięcie. Gdyby problem byl w zbyt wysokim napięciu to nic by Ci nie migało, ale paliły by sie rozne zarówki prredzej czy pozniej...
Takze IMHO, sprobuj, jak masz inny alternator, czy bedzie to samo, musisz uzyskać ładowanie 14,5V i to niezaleznie od obrotów silnika (po to wlasnie jest regulator), no ew. na wolnych moze byc troche nizsze, ale niewiele, bo aku nie bedzie ładowany, lecz wrecz przeciwnie.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...