Wycieraczki, a właściwie jedna...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
ariel

Post autor: ariel »

sorry BubuPN ale wydaje mi się, że powoli zaczynasz tracić smak w swoich przeróbkach :shock: ! wycieraczka to german style i kompletnie nie pasuje do tego co Ty robisz z autem... Kombinujesz troche za bardzo - tu jakiś grill, tam wygładzanie plastiku z tyłu... Nie przegnij bo zrobisz WT... Zrób sobie projekt w corelu jak ma wyglądać auto i dopiero zacznij... Powodzenia... To tylko taka mała rada :P
BubuPN

Post autor: BubuPN »

plastik to będę zdejmował, tylko czy jak się spiłuje te wystające zaczepy to wystarczy tylko pomalować te spiłowane miejsca czy muszę od nowa lakierowac klapę?? co do grilla to już się ustosunkowałem i będę robił a'la Kamei, a projektów w Corelu wolę nie robić, bo przy moich zdolnościach plastycznych nie będzie to niczego przypominało LoL. natomiast pojedyńcza wycieraczka jest na razie na liście rzeczy mniej ważnych, po prostu chciałem się dowiedzieć jak to się robi i możliwe, że skorzystam z rad pod warunkiem, że w "stanie spoczynku" będzie ona sobie poziomo leżeć tak jak tradycyjne wycieraczki, a nie stać pionowo
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Nie bój się o prędkość, w citroenie bx jest jedna wycieraczka i całą szybę 'załatwi" 2 razy szybciej niż 2 wycieraczki w pugu 205--oczywiście mowa to o najszybszym biegu wycieraczek.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
BubuPN

Post autor: BubuPN »

hmm.. a możnaby do Puga zaaplikować mechanizm z BX'a??
ODPOWIEDZ