Ale ja mam ta zwykla i sa jakies lewe kontrolki!samer pisze:Ta deska od GTI ma duzo kontrolek , bo byla stosowana w wilelu modelach peugeota i citroena, a 205 nie wykorzystuje wszystkich
mam pytanie ?
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Sa faktycznie-o ile dobrze pamietam-dwie kontrolki,do ktorych nawet nie wlozyli zarowek i mniemam,ze chodzi o diesla(siwece zarowe,czy cos)i o gaznik-ssanie!...w moim przypadku,bo maja maszyna jest z silnikiem na wtrysku.fajter pisze:Ale ja mam ta zwykla i sa jakies lewe kontrolki!samer pisze:Ta deska od GTI ma duzo kontrolek , bo byla stosowana w wilelu modelach peugeota i citroena, a 205 nie wykorzystuje wszystkich
Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
żółta kontrolka zazwyczaj mówi nam - jedź do ASO i podłącz pod komputer swoje auto, a komputer powie Ci że wszystko masz do wymiany ..... mi kiedyś powiedział że temperatura silnika 80 stopni, a był zimny, bo nie mogłem go odpalić przez 2 dni he he he
a tak na poważnie, żółte czy pomarańczowe kontrolki mówią nam czasami o nadchodzącym przeglądzie, problemem w układzie zasilania, a np . w Toyocie o wymianie paska rozrządu itd... można róznie interpretować. Moja rada jak sie toczy - olej to
a tak na poważnie, żółte czy pomarańczowe kontrolki mówią nam czasami o nadchodzącym przeglądzie, problemem w układzie zasilania, a np . w Toyocie o wymianie paska rozrządu itd... można róznie interpretować. Moja rada jak sie toczy - olej to