Pomocy!!!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Thunder_pit
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 21 lip pn, 2003 11:02 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomocy!!!

Post autor: Thunder_pit »

Czy ktoś wie jak można tanio obniżyć Peżocinę 205?Głównie chodzi mi tu o tylną zawiechę bo z przednią myślę że nie będzie kłopotu. Utnę jeden zwój i już, ale co z tyłem? Jeśli ktoś wie proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

Mój właśnie stoi u kumpla mechanika i całe zawieszenie obniżam. Przód i tył. O cenie ci dużo nie powiem bo to mój dobry qmpel :)
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Belke latwo obnizyc, mysle ze wprawiony mechanik (co juz to robil) wezmie ok 100-200zl
krynio
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: krynio »

A jeżeli znasz się trochę na mechanice to by ci zajeło ok 3-4 h, chodzi mi o obniżenie tylnej belki. Bo jak wiadomo nasze pugi mają taki bajer że można sobie regulować tylny prześwit, szkoda że z przodu nic takiego nie wymyślili :?
A z tym obcinaniem sprężyn to nie wiem czy to taki dobry pomysł. :?:
Zmiana 205 na 406 :) ALE KOLOR BEZ ZMIAN ;)
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Najgorsze jest jak sruby za zapieczone , wkoncu zadko je sie odkreca , a auta nie sa mlode :P Mysle ze spokojnie mozna obciac jeden zwoi , ale bym zalowyl wtedy jakies twardzsze amorki , np SACHS
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

ja za takie cos biore ok 300 zl.Wiem drogo :) ale i narobic sie trza :)
Awatar użytkownika
Thunder_pit
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 21 lip pn, 2003 11:02 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Thunder_pit »

krynio pisze:A jeżeli znasz się trochę na mechanice to by ci zajeło ok 3-4 h, chodzi mi o obniżenie tylnej belki. Bo jak wiadomo nasze pugi mają taki bajer że można sobie regulować tylny prześwit, szkoda że z przodu nic takiego nie wymyślili :?
A z tym obcinaniem sprężyn to nie wiem czy to taki dobry pomysł. :?:
Czy mógłbyś mi trochę przybliżyć to jak obniżyć tylną belkę.Przyznaję nie jestem zajebisty w mechanice :( ale jestem sprytny i wiele rzeczy przy moim aucie robię sam :) .Tak więc jakbyś mógł to proszę o pomoc.
dj

Post autor: dj »

no ja właśnie też noszę się z zamiarem obniżenia ciut swojej fury :D
muszę tylko znależć kogos w tym całym 3miescie kto sie na tym zna, bo ja wogóle .
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

krynio pisze:...jak wiadomo nasze pugi mają taki bajer że można sobie regulować tylny prześwit...
W jaki sposób??
... i czy w kazdym,czy tylko w GT-kach??
Ja mam 1.1 na wtrysku-da sie u mnie regulowac??
Pozdrawiam,
Robakkk
krynio
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: krynio »

Ja mam JUNIORKA i też się ta to bez znaczenia na model (chyba) ale raczej napewno tak.
Zmiana 205 na 406 :) ALE KOLOR BEZ ZMIAN ;)
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Jednym z elementów tylnej belki jest taki długi pręt, który z obu stron jest zakończony ząbkami. W zalezności od tego jak obróconego się go wkręci, na takim poziomie będzie zawieszenie. Hmm.... ciężko troche wytłumaczyć, łatwiej pokazać..
VIZARD

Post autor: VIZARD »

Obniżanie tylnej belki OK, tylko warto wiedziec, że sam taki zabieg z obróceniem drążka skrętnego niestety nie utwardzi zawieszenia, a więc zawieszenie będzie częściej dobijało do gumy (chociaż kto ładuje do podtuningowanego puga 5 worków ziemniaków ) , Czego się jednak nie robi dla wyglądu więc sposób jest OK.
Awatar użytkownika
Misiek
Site Admin
Posty: 609
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 3:33 am
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI, a był kiedyś Junior 1.0
Numer Gadu-gadu: 8179447
Login tlen: misiektt
Kontakt:

Post autor: Misiek »

Jak sie glebie to amorki trzeba twardse bo innaczej nie pojdzie :D mi juz dymek leci a jeszcze duzo nie glebilem :D
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Co do przodu to obciecie sprezyn jest w miare dobrym rozwiazaniem jezeli chodzi o drogi publiczne. Kumpel nawet w rajdach przez jakis czas smigal na seryjnej sprezynie obcietej o 1 zwoj, ale za to troszke twardszych amorkach Sachs. Z tylu natomiast mial belke obnizona na drazkach skretnych, i do tego takze Sachs'e.

Ja natomiast na przodzie bede mial sprezyny OMP ktore lada dzien mam dostac (czekam juz bardzo dlugo) A tyl obnize na drazkach skretnych (jak dorwe to wloze drazki od 309 GTI - sa grubsze i automatycznie twardsze :)) i wloze Bilstaina wyczynowego, ktory czeka sobie u mnie na szafie na montaz :) Niestety wciaz nie moge znalesc uzywanego wyczynu Bilstaina na przod :( a nowka w obecnej chwili nie bardzo wchodzi w gre - 986zl za jeden amorek na grubej rurze.

Jak juz to zloze wszystko to dam znac jak sie jezdzi. Bo seria zawias w GTI jest strasznie podatny na przechylenia boczne. Choc dziury wybiera w miare fajnie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
krynio
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: krynio »

a czy sprężynę po obcięciu jednego zwoju trzeba jakoś zaginać czy coś, czy wystarczy obciąć i ędzie pasowała.
Zmiana 205 na 406 :) ALE KOLOR BEZ ZMIAN ;)
ODPOWIEDZ