Pomocy!!!
- Thunder_pit
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 lip pn, 2003 11:02 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wałbrzych
Pomocy!!!
Czy ktoś wie jak można tanio obniżyć Peżocinę 205?Głównie chodzi mi tu o tylną zawiechę bo z przednią myślę że nie będzie kłopotu. Utnę jeden zwój i już, ale co z tyłem? Jeśli ktoś wie proszę o pomoc.
-
- Junior
- Posty: 135
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
- Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
- Numer Gadu-gadu: 1023304
- Lokalizacja: lubelskie
A jeżeli znasz się trochę na mechanice to by ci zajeło ok 3-4 h, chodzi mi o obniżenie tylnej belki. Bo jak wiadomo nasze pugi mają taki bajer że można sobie regulować tylny prześwit, szkoda że z przodu nic takiego nie wymyślili
A z tym obcinaniem sprężyn to nie wiem czy to taki dobry pomysł.
A z tym obcinaniem sprężyn to nie wiem czy to taki dobry pomysł.
Zmiana 205 na 406 ALE KOLOR BEZ ZMIAN
- Thunder_pit
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 lip pn, 2003 11:02 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wałbrzych
Czy mógłbyś mi trochę przybliżyć to jak obniżyć tylną belkę.Przyznaję nie jestem zajebisty w mechanice ale jestem sprytny i wiele rzeczy przy moim aucie robię sam .Tak więc jakbyś mógł to proszę o pomoc.krynio pisze:A jeżeli znasz się trochę na mechanice to by ci zajeło ok 3-4 h, chodzi mi o obniżenie tylnej belki. Bo jak wiadomo nasze pugi mają taki bajer że można sobie regulować tylny prześwit, szkoda że z przodu nic takiego nie wymyślili
A z tym obcinaniem sprężyn to nie wiem czy to taki dobry pomysł.
Obniżanie tylnej belki OK, tylko warto wiedziec, że sam taki zabieg z obróceniem drążka skrętnego niestety nie utwardzi zawieszenia, a więc zawieszenie będzie częściej dobijało do gumy (chociaż kto ładuje do podtuningowanego puga 5 worków ziemniaków ) , Czego się jednak nie robi dla wyglądu więc sposób jest OK.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Co do przodu to obciecie sprezyn jest w miare dobrym rozwiazaniem jezeli chodzi o drogi publiczne. Kumpel nawet w rajdach przez jakis czas smigal na seryjnej sprezynie obcietej o 1 zwoj, ale za to troszke twardszych amorkach Sachs. Z tylu natomiast mial belke obnizona na drazkach skretnych, i do tego takze Sachs'e.
Ja natomiast na przodzie bede mial sprezyny OMP ktore lada dzien mam dostac (czekam juz bardzo dlugo) A tyl obnize na drazkach skretnych (jak dorwe to wloze drazki od 309 GTI - sa grubsze i automatycznie twardsze ) i wloze Bilstaina wyczynowego, ktory czeka sobie u mnie na szafie na montaz Niestety wciaz nie moge znalesc uzywanego wyczynu Bilstaina na przod a nowka w obecnej chwili nie bardzo wchodzi w gre - 986zl za jeden amorek na grubej rurze.
Jak juz to zloze wszystko to dam znac jak sie jezdzi. Bo seria zawias w GTI jest strasznie podatny na przechylenia boczne. Choc dziury wybiera w miare fajnie.
Ja natomiast na przodzie bede mial sprezyny OMP ktore lada dzien mam dostac (czekam juz bardzo dlugo) A tyl obnize na drazkach skretnych (jak dorwe to wloze drazki od 309 GTI - sa grubsze i automatycznie twardsze ) i wloze Bilstaina wyczynowego, ktory czeka sobie u mnie na szafie na montaz Niestety wciaz nie moge znalesc uzywanego wyczynu Bilstaina na przod a nowka w obecnej chwili nie bardzo wchodzi w gre - 986zl za jeden amorek na grubej rurze.
Jak juz to zloze wszystko to dam znac jak sie jezdzi. Bo seria zawias w GTI jest strasznie podatny na przechylenia boczne. Choc dziury wybiera w miare fajnie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora