205 1984 rok 1.4 dużo pytań

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Paweel

205 1984 rok 1.4 dużo pytań

Post autor: Paweel »

mam możliwość kupna Pug'a 205 z 1984 r. za 550 zł ...

- silnik padnięty i wymontowany.
- silnik był zblokowany ze skrzynią biegów.
- korozji nie ma zbyt wiele (opłaca sie lakierować)
- ogólnie jest prawie kompletny.
- niestety albo stety czterodrzwiowy

I teraz pytania:
- jakich silników mogę szukać do niego żeby przypasowały łapy... (oczywiście ze skrzynią biegów)
- czy jest szansa że mój silnik 1.9 8V ze skrzynia biegów przypasuje bez "rzeźby" ???
- może ktoś orientuje sie ile może kosztować sprawny silniczek 1.4 ze skrzynią biegów ?... oczywiście może być bez "cła" z racji alumioniowej tabliczki.



I PYTANIE ZASADNICZE:
CZY WEDŁUG WAS FORUMOWICZE JEST SENS SIE BAWIC W ROBIENIE TAKIEGO PUG'a


- nie biorę pod uwage sprzedaży GO :D

ps.prace lakiernicze mam za "grosze",mechanike zdziałam sam ... :twisted:
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Ja nie jestem pewien ale ten silnik 1.9 to raczej tak latwo sie nie podda i bez walki nie da sie w nim zamontowac.

Powinienes szukac silnika XY7 albo XY8 bo ktorys z tych pewnie u ciebie siedzial.

Silniki 1.4 TU albo 1.6/1.9 XU pewnie beda sprawiac problemy przy probie zamontowania.
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
ODPOWIEDZ