szyberdach

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

szyberdach

Post autor: driver »

....
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:08 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

jaka śrubkę, mam szyberdach i nie mam żadnych chyba
bipi.205.pl
januszj

Post autor: januszj »

O ile już tej śrubki nie uszkodziłeś, to dopasuj dobrze śrubokręt. W przeciwnym razie to bez wiertarki może się nie obejść.
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

.....
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:08 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
januszj

Post autor: januszj »

Jak delikatnie, odpowiednim rozmiarem wiertła rozwiercisz sam łeb śruby to nie powinno się nic stać.
Ale przed taką operacją to bym się rozejrzał za nowym kompletem tej śruby, bo nie wiadomo czy uratujesz tą drugą część, co siedzi w szybie.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jest jeszcze inny sposob. Trzeba odpowiednio przylozyc do sruby punktak, i uderzac w niego mlotkiem (mocniej lub slabiej) tak aby spowodowac obrot sruby w lewa strone.

Lepsze to rozwiazanie od wiercenia, poniewaz przy nieodpowiednim wierceniu mozna uszkodzic gwint gniazda, i pozniej trzeba by gwintownikiem poprawiac, a nie zawsze sie uda! Wtedy trzeba powiekszac rozmiar otworu, zmieniac srube na srube o wiekszej srednicy itp.

Dodatkowo nieumiejetnie wiercac latwo spowodowac "skantowanie" wiertla, w wyniku czego wywiercimy krzywy otwor.

Zanim sokolwiek zaczniesz robic, popsikaj srube WD40, badz tez czysta ropa (lepiej penetruje). I sproboj dzien pozniej to odkrecic.

Odkrecajac srubokretem, wazne jest aby dobrze dociskac srubokret do sruby.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
januszj

Post autor: januszj »

Kaktus, ogólnie masz całkowitą rację, tylko że w tym przypadku łeb śruby jest mocno schowany w wąskim zagłębieniu i tam coś zrobić punktakiem może być bardzo trudne a trochę mocniejsze uderzenie niebezpieczne dla szyby. Ja pisałem żeby rozwiercić tylko sam łeb śruby i resztę wyciągnąć, a potem walczyć dalej, ale już z daleka od szyby.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No mozliwe, nie zawsze da sie wlansie punktakiem odrecic srube.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

....
ODPOWIEDZ