Brak wolnych obrotów na benzynie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

[...]potrafi wybić rure[...]
a ta klapka chodzi leciutko, nawet ją lekko luzowałem...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jasne! Przeplywomierz mozna kupic :) Nie ma z tym zadnych problemow. Cena nowego to 2470zl :)

Jest ktos chetny? :)

A srubka na przeplywomierzu jest niczym innym jak srubka typowo kalibracyjna! Przeplywomierz na wolnych obrotach powinien podawac odpowiednie napiecie - sam juz nie pamietam jakie ale bodajrze cos okolo 6V, i krecac sruba imbusowa w przeplywomierzu zmienia sie te napiecie.

Oczywiscie zmienia sie wtedy sklad mieszanki, poniwaz sam przeplywomierz dziala na zasadzie wlasnie zmiennego napiecia. Na podstawie tego napiecia i odczutu z czujnikow temperatury powietrza i silnika komp wylicza mieszanke jaka ma byc, i podaje odpowiednia dawke paliwa, zmieniajac okres wtrysku.

Wiec ogolnie przy przeplywce nie nalezy nic dotykac! Ale jezeli sa jakies jaja, to mozna przeplywke ta sruba skalibrowac. Jest to dosc skomplikowane, poniewaz kalibracja powinna przebiegac w odpowiednich warunkach (temperatura, wilgotnosc). Ale jest to wykonalne.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

Witam!

Tą śrubką przy przepływomierzu (podejście pod klucz imbusowy (ampulowy) reguluje się skład mieszanki na biegu jałowym (dla silników XU9JA - bez kata, tylko przy pomocy analizatora spalin). Dla silników z katem XU9JAZ ustawia się na voltomierz podpinając się pod złącze przy lewym leflektorze (skrzynka przekaźników) bo na analizatorze niestety przez "katalizator i sondę lamba" sie nie da.
Ale najpierw jak pisał Kaktus należy wyregulować przepustnicę - podstawa dobrego działania silnika i poprawnej regulacji.

Dowiadywałem się swego czasu w BOSCHu w wa-wie to przepływka kosztowala by około 1100 PLN - naprawiona urzywana z gwarancją przy oddaniu starej.

Tomek
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

Aha :D to ja ide sobie do garażu kombinować jak przymocować to denko...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
ODPOWIEDZ