moj juniorek padl

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
rmegane
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:51 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

moj juniorek padl

Post autor: rmegane »

:( nie wiem co sie stalo jechalem sobie w trase i bylo ok ale w drodze powrotnej zacza zdychac i niemoglem go zapalic za 10 razem sie udalo ujechalem pare metrow dusze gaz a tu nic zero mocy i znowu zdech ale juz na dobre co to moze byc?
mozart04

Post autor: mozart04 »

Przyczyn moze by wiele:
- sprawdz czy masz paliwo :lol:
- sprawdz czy masz plyn w chlodnicy
-olej w silniku
-moze byc cos ze swiecami (sprawdz przewody)
- pompka paliwa mogla sie spalic
-filtry paliwa powietrza
-gaznik/lub wtrysk

Musisz napisac cos wiecej jaki dokladnie byly objawy, bo tak to temat jest dlugi i szeroki :lol:
1maciej1

a jezeli po ostygnięciu palil bez problemu ....

Post autor: 1maciej1 »

a jezeli po ostygnięciu palil bez problemu to z pewnoscia wymien modul
Awatar użytkownika
rmegane
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:51 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rmegane »

przyczyna problemow okazala sie glowica i to ze pug pobieral olej z paliwem
sebol

Post autor: sebol »

Może to dziwne, ale już 2 razy przeskoczył mi pasek rozrządu. Obydwa razy podczas normalnej jazdy ( 90-120 km/h) po drodze szybkiego ruchu. Za pierwszym razem zgasł silnik i nic –trzeba było holować, za drugim było takie szarpnięcie i spadek mocy o, około 40%, ale normalnie dojechałem do warsztatu. Mechanik był zdziwiony, że cos takiego miało miejsce a wręcz miał mnie za „innego”, kiedy sugestie padły na pasek rozrządu. Jestem ciekaw czy komuś się coś takiego podobnego zdarzyło i gdzie tkwi przyczyna..
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

:shock: Ty się ciesz, że w ogóle jeszcze jeździ ten samochód 8) Po czymś takim nie dość że już nigdzie nie można dojechać, to jeszcze najczęściej kończy się na wymianie połowy silnika :?

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
sebol

Post autor: sebol »

Heh no tak rozumiem tylko, że ja mam gaźnik, i to jest duży + No i przeskoczył mi za drugim razem tylko o 3 ząbki dzięki temu dało się dojechać do mechanika. Podobno największe szanse na taką awarię są podczas odpalania auta. No jak widać mnie to nie dotyczy 8)
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

sebol pisze:Heh no tak rozumiem tylko, że ja mam gaźnik, i to jest duży +

Niby dlaczego?? :?
sebol pisze:tylko o 3 ząbki
Tylko powiadasz-farciarz z Ciebie :!:

A powod-moze masz poprostu walniety napinacz?
Pozdrawiam,
Robakkk
sebol

Post autor: sebol »

Napinacz....no niby jest ok. Według mechanika to za drugim razem dostało się coś pod pasek i zostawiło ślad....nie brzmi to ciekawie, ale...mam nadzieje, że już nie przeskoczy. Pytam, bo myślałem, że to jakaś wada czy coś tędy, ale jednak to tylko ja jestem tym wybrańcem. :lol:
Awatar użytkownika
rmegane
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:51 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rmegane »

powiedzcie mi czy to nie za drogo szlif glowicy250zl+250za wymiane i 200za pierscienie+200za wymiane bo dla mnie to ceny z kosmosu
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

co do szlifu glowicy to mowie ze kosmos =] reszta, nie wiem ;>
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

planowanie głowicy miałem za 50, normalnie jest za 70
majpio

Post autor: majpio »

planowanie głowice to koszt 20zł :D
oczywiście u mnie w mieścinie,
grzanos

Post autor: grzanos »

rmegane pisze:powiedzcie mi czy to nie za drogo szlif glowicy250zl+250za wymiane i 200za pierscienie+200za wymiane bo dla mnie to ceny z kosmosu
W ASO się pytałeś o wycenę,że taka drożyzna?Zmień lepiej warsztat.
Planowanie głowicy da sie zrobić 5 raz taniej. Wymiana też stanowczo przesadzona. A pierścienie to sie nie orientuję, ale pewnie też zawyżone.
Da się to zrobić o wiele taniej i wcale nie u kowala w stodole.
pozdrawiam
ODPOWIEDZ