205 4x4

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

szczerze... nie mam zielonego pojęcia :D
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
elmroko

Post autor: elmroko »

Na stronie http://www.205gti.com/main_uk.htm jest zdjęcie korby z s16 myślicie że tak pękają kute?
elmroko

Post autor: elmroko »

strasznie zamulony chyba nie będzie?
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Moj samochód jest przystosowany pod naped 4x4, ale nawet teraz to jest koszt ok 6.000 - 8.000zł. taniej wyjdzie kupienie jakiegos 405 4x4, niz przerabianie. A np. załozenie napedu 4x4 w Eklipsie kosztuje ok 10.000 zł. a zaznacze ze on tez jest przystosowany pod naped 4wd.
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
elmroko

Post autor: elmroko »

To powiedz jak to zrobić jak jest przystosowany i czemu 6-8 tysięcy my mamy 15tysięcy i za robociznę nie płącimy Ile mogą części kosztować?Może chcesz sprzedać swoje 205 przystosowane do awd?
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Ja myślę że najłatwiej będzie kupić 405 x4 i "ubrać je" żeby wyglądało jak 205. Mówię poważnie, bo to do czego się przymierzasz to wg mnie rzeźbienie w g....

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
elmroko

Post autor: elmroko »

materiał się nie liczy czy w g... czy w kamieniu to już bez różnicy liczy się efekt finalny
elmroko

Post autor: elmroko »

już was kompletnie nie kumam może wsadzę 1.1 tyle że takiego silnika nie mam :-(
elmroko

Post autor: elmroko »

a najlepiej napęd na pedały albo na flinstona
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Może chcesz sprzedać swoje 205 przystosowane do awd?
Ja mam Lancia Delte (nie 205) i teraz to juz niewiem oco ci chodzi??? No jesli bez robocizny to troche zaoszczedzisz. Coś mi sie wydaje ze niewiesz o czym mówisz!!! 6-8 tys. tyle kosztuje w profesionalnym warsztacie przerobienie na 4wd( zaznaczam ze przy moim samochodzie). Piweł dobrze pisze. ale jesli masz kupe zbednej kasy i czasu to spoko, napewno da sie to zrobic ale czy warto, A poza tym jest kupe fajnych samochodów 4x4 turbo za cene 15-20 tys. np. celica, 323, vectra, 405, delta, 200sx, eclipse...itp. A 205 z silnikiem s16 bedzie niezle wymiatac.
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
elmroko

Post autor: elmroko »

szacuneczek dla wszystkich posiadaczy i wielbicieli hf-ki. Jestem zakochany w tym samochodzie i zbieram na evo bo to trochę kosztuje ostatnio się nawet podpaliłem na 16v bo była do sprzedania w wawie ale nie wyszło. głównie dla tego że jak ją kupię to spełnię swoje marzenia
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

elmroko - szczerze takze nie wierze w powodzenie waszego projektu!

Po pierwsze!

Aby wsadzic naped 4x4, musisz gdzies upchnac wieksza skrzynie, centralny dyfer, tylny dyfer, musisz z tylu miec zawieszenie na mcphersonach, a nie belke, musisz miec w podlodze miejsce na wal napedowy, a w 205 to raczej graniczy z cudem, musialbys zdjac bak paliwa i wlozyc do srodka cos sportowego, bo przy napedzie 4x4 seryjny nie moze zostac.... bo sie nie zmiesci na swoim miejscu.


Pozatym wkladajac silnik S16 ledwo ledwo go zmiescisz, bedziesz musial rzezbic w scianie grodziowej aby zmiescic kolektor wydechowy, pozniej kombinacje z wydechem.

Szczerze to ja nawety nie mam pojecia gdzie ty tam chcesz Turbo wsadzic?? To kolejna rzezba.

Powiedzmy ze wyciagniesz te 300KM, ale to trzeba by zmienic komputer, zmienic wtrysk, zmienic pompy paliwa, trzebaby odprezyc silnik, zrobic aluminiowa uszczelke pod glowice, wsadzic wytrzymalsze zawory, kute badz tytanowe tloki, wywazyc uklad korbowo tlokowy.

Pozatym, trzebaby wsadzic mocniejsze polosie, bo te na pewno by strzelaly co chwile, auto mialoby problemy z trakcja, trzebaby wlozyc jakies szpery, powiedzmy Torsena do przodu i tylu, i jakas wiskoze do srodka ?!

Szczerze - 15 tysiecy moze starczy, ale funtow.

Tymbardziej ze seryjnych polosi, i roznych pierdol nie dostaniecie, a Polos mocna z Peugeot Sportu to koszt 900 euro za sztuke, skrzynia z Peugeot Sportu to 8000 euro, itp itd.

Porywacie sie z motyka na ksiezyc.

Zrobcie najpierw projekt, przedstaw go tutaj, co i jak zamierzacie zrobic, a pozniej pomyslimy o pomocy Wam.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
elmroko

Post autor: elmroko »

a co do tej 205 4x4 to chcę zrobić coś niepowtaralnego. Chyba można?
elmroko

Post autor: elmroko »

spoko dzięki za radę. narazie chcemy upchnąć silnik od gti6 do tej 205 jak wszystko już będzie na mejscu to zaczniemy się głowić nad reszta. Podobno zawieszenie z przodu pasuje od 306? Ktoś coś wie więcej?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Spoko!

Ja tylko twierdze, ze najpierw trzeba miec projekt, a dopiero pozniej brac sie do roboty. Bo inaczej z tego nic nie bedzie.

Take "mechanicznie" podejscie juz mam do wszystkiego co robie...

Zycze Wam z calego serca aby sie udalo! Jednak uwazam ze musicie zmienic podejscie... napierw przemyslec, przeanalizowac, pomierzyc itp, a pozniej brac sie do roboty, bo inaczej mozna wiele kasy utopic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Zablokowany