A to szkoda, bo dobra pamięć do osób czasami pomaga w doprowadzeniu niektórych rzeczy do końca. Po przeczytaniu kilku Twoich postów ja też się nawiasem mówiąc nie dziwię, jeśli ktoś nie wierzy w Twoją "wiedzę w kierunku motoryzacyjnym" (co za kwiecisty stylelmroko pisze:siemasz Kaktus!
Ktoś mi pisał że w takich sprawach jak jakie kolwiek przeróbki najlepiej jest się zgłosić do ciebie albo do jeszcze kogoś ale za cholerę nie pamiętam do kogo.
Nie dziwię się także że totalnie nie wierzysz w jaką kolwiek moją wiedzę w kierunku motoryzacyjnym ale spoko jakoś przełknę tą łyżkę goryczy i chyba się nie pochlastam.
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Hmmm, coś mi podpowiada, że jeśli ten silnik ma mieć 300 koni, to jednak będzie miał parę więcej Nm p. Mechaniku. No chyba że zamierzasz go zakręcić na tym turbo do 15000 obr., tylko wtedy ewentualnie poinformuj mnie wcześniej, gdzie to się będzie działo, bo chciałbym znaleźć się daleko od tego miejsca.elmroko pisze:Rzeczywiście zgodzę się z tobą słyszałem że ludzie wkłądali tylne napędy od ścierki i to nawet z powodzeniem
Co do napędów z przodu ktoś mnie ostro przykatował że skąd ja wezmę do tego półośki. Powiem tak jeżeli ktoś mial okazję kiedyś widzieć półoś od gti6 to podejrzewam że będzie wiedział o czym mówię. Ale nie ma najmniejszych szans żeby seryjne 193Nm były w stanie sciąć taką średnicę (chyba że peugeot zrobił to z plasteliny) ale z tego co wiem to na półosie są odpowiednie stopy. jeszcze ktoś z was próbował mi udowodnić że półosie od 306 będą za długie. Tego nie wiem bo nie mierzyłęm ale jak będą to napewno niewiele. Dla niewtajemniczonych dodam że część czynna wielowkustu na półosi to 2/3 jej długości więc jeżeli okaże się że będzie biła po ogranicznikach to się ją delikatnie skróci o parę mm.
Co do fragmentu o skracaniu półosiek: Dzieci, nie próbujcie tego w domu!!
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Po pierwsze: jeśli chcesz zabłysnąć wiedzą i ironią, to upewnij się najpierw, że na pewno masz rację, bo inaczej odnosisz efekt dokładnie odwrotny do zamierzonegoelmroko pisze:Co do mojego studiowania nie wiem z jakiej ty choinki kaktus spadłeś i jaką mechanikę przyszło ci studiować ale moja średnio się wiąże z samochodami bo studiuję na wydziale "samochodów i maszyn roboczych".
Zapomniałbym o jednym jakiś wielki znawca sprężarek stosowanych w peugeocie oskarżał mnie o brak wiedzy chcąc mi wmówić że "w 405 mi16 jest garett vat 25 a to zupełnie co innego niż t25" mam dla ciebie przykrą informację kolego w peugeot 405 t16 jest garett t25 vat wiec jeżeli kiedykolwiek miałeś coś wspólnego z logicznym myśleniem zastanów się czasem nad tym co piszesz jak chcesz komuś ubliżyć.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![Confused :?](./images/smilies/huh.gif)
Po drugie, gdybym chciał Ci ubliżyć, to już dawno byś się o tym dobitnie przekonał, podejrzewam więc że nie znasz po prostu znaczenia tego słowa. Wskazówka natury ogólnej: jeśli ktoś prostuje Twoje błędy, to nie tylko nie stara Ci się raczej ubliżyć, a może nawet próbuje pomóc. To tylko Twoja sprawa, czy zechcesz trwać w błędzie. Wskazówka natury szczególnej: w 405 T16 (a nie w Mi16, bo one nigdy seryjnie turbo nie widziały) siedziało turbo VAT25 i nie jest to mój wymysł tylko ogólnie dostępna informacja (T25 musiałaby się chyba podwoić, żeby nadmuchać w 2-litrowym silniku 1,3 bara boostu i 220 koni
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Po trzecie: przestań się pienić i obrażać ludzi, bo wkrótce może Ci zabraknąć doradców (jednego już masz mniej). Dla porządku - to nie jest ubliżanie ani straszenie, to była też rada z dobrego serca
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
Jak dla mnie EOT.
Również pozdrawiam
Piweł