205 4x4

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

elmroko pisze:siemasz Kaktus!
Ktoś mi pisał że w takich sprawach jak jakie kolwiek przeróbki najlepiej jest się zgłosić do ciebie albo do jeszcze kogoś ale za cholerę nie pamiętam do kogo.
Nie dziwię się także że totalnie nie wierzysz w jaką kolwiek moją wiedzę w kierunku motoryzacyjnym ale spoko jakoś przełknę tą łyżkę goryczy i chyba się nie pochlastam.
A to szkoda, bo dobra pamięć do osób czasami pomaga w doprowadzeniu niektórych rzeczy do końca. Po przeczytaniu kilku Twoich postów ja też się nawiasem mówiąc nie dziwię, jeśli ktoś nie wierzy w Twoją "wiedzę w kierunku motoryzacyjnym" (co za kwiecisty styl :) ).
elmroko pisze:Rzeczywiście zgodzę się z tobą słyszałem że ludzie wkłądali tylne napędy od ścierki i to nawet z powodzeniem

Co do napędów z przodu ktoś mnie ostro przykatował że skąd ja wezmę do tego półośki. Powiem tak jeżeli ktoś mial okazję kiedyś widzieć półoś od gti6 to podejrzewam że będzie wiedział o czym mówię. Ale nie ma najmniejszych szans żeby seryjne 193Nm były w stanie sciąć taką średnicę (chyba że peugeot zrobił to z plasteliny) ale z tego co wiem to na półosie są odpowiednie stopy. jeszcze ktoś z was próbował mi udowodnić że półosie od 306 będą za długie. Tego nie wiem bo nie mierzyłęm ale jak będą to napewno niewiele. Dla niewtajemniczonych dodam że część czynna wielowkustu na półosi to 2/3 jej długości więc jeżeli okaże się że będzie biła po ogranicznikach to się ją delikatnie skróci o parę mm.
Hmmm, coś mi podpowiada, że jeśli ten silnik ma mieć 300 koni, to jednak będzie miał parę więcej Nm p. Mechaniku. No chyba że zamierzasz go zakręcić na tym turbo do 15000 obr., tylko wtedy ewentualnie poinformuj mnie wcześniej, gdzie to się będzie działo, bo chciałbym znaleźć się daleko od tego miejsca.

Co do fragmentu o skracaniu półosiek: Dzieci, nie próbujcie tego w domu!! :wink: :lol:
elmroko pisze:Co do mojego studiowania nie wiem z jakiej ty choinki kaktus spadłeś i jaką mechanikę przyszło ci studiować ale moja średnio się wiąże z samochodami bo studiuję na wydziale "samochodów i maszyn roboczych".

Zapomniałbym o jednym jakiś wielki znawca sprężarek stosowanych w peugeocie oskarżał mnie o brak wiedzy chcąc mi wmówić że "w 405 mi16 jest garett vat 25 a to zupełnie co innego niż t25" mam dla ciebie przykrą informację kolego w peugeot 405 t16 jest garett t25 vat wiec jeżeli kiedykolwiek miałeś coś wspólnego z logicznym myśleniem zastanów się czasem nad tym co piszesz jak chcesz komuś ubliżyć.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po pierwsze: jeśli chcesz zabłysnąć wiedzą i ironią, to upewnij się najpierw, że na pewno masz rację, bo inaczej odnosisz efekt dokładnie odwrotny do zamierzonego :?

Po drugie, gdybym chciał Ci ubliżyć, to już dawno byś się o tym dobitnie przekonał, podejrzewam więc że nie znasz po prostu znaczenia tego słowa. Wskazówka natury ogólnej: jeśli ktoś prostuje Twoje błędy, to nie tylko nie stara Ci się raczej ubliżyć, a może nawet próbuje pomóc. To tylko Twoja sprawa, czy zechcesz trwać w błędzie. Wskazówka natury szczególnej: w 405 T16 (a nie w Mi16, bo one nigdy seryjnie turbo nie widziały) siedziało turbo VAT25 i nie jest to mój wymysł tylko ogólnie dostępna informacja (T25 musiałaby się chyba podwoić, żeby nadmuchać w 2-litrowym silniku 1,3 bara boostu i 220 koni :D ).

Po trzecie: przestań się pienić i obrażać ludzi, bo wkrótce może Ci zabraknąć doradców (jednego już masz mniej). Dla porządku - to nie jest ubliżanie ani straszenie, to była też rada z dobrego serca :P .

Jak dla mnie EOT.
Również pozdrawiam
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Niektórzy są po prostu odporni na argumenty. A w 405 T16 siedzi VAT25 :)
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

zbudowac jakis zawias na kolumnach mcphersona. wahacze pasowaloby pospawac samemu (najlepiej z aluminium)
elmroko

Post autor: elmroko »

Spoko chłopaki nie będę się z wani spierał więcej bo staropolskie przysłowie mówi "gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść". Nie będę już pisał na waszym forum i nie bynajmniej dlatego że co wypowiedź dowiaduję się że wiem coraz mniej. Poprostu znalazłęm 306 s16 do kupienia i do projektu 205 chyba szybko nie wrócę. Chyba że chcę wam zrobić niespodziankę i spotkamy się na jakimś zlocie. A na koniec odpowiem pytająco na pytanie po co mi 4x4 w 205. A co jest siłą napędzającą samochód?
Pozdro dla wszystkich wielbicieli HF i 205 z fantazją!!!
elmroko

Post autor: elmroko »

i gdzie oklaski? Trafiła się czarna owca w stadzie to trzeba ją zniszczyć :-)
Nawiasem mówiąc niektóre osoby na forum widzą tylko dwa kolory czarny i biały ja dostrzegam też barwy pośrednie. Nie potraficią zrozumieć że są na tej planecie ludzie którzy czasem chcą coś zrobić dla samej idei płynącej z tego faktu, więc chyba za cholerę się nie dogadamy. I jeżeli uważacie że jesteście mózgami bo potraficie zrobić furkę opanujcie się trochę bo to proste jak budowa cepa. Wiem co mówię bo wiem jakim głąbom muszę pomagać na studiach mechanicznych i jakoś sobie dają radę. PS. Ciekawe czy w codziennym życiu też potraficie tak szczekać bo widzę że bochaterów na forum nie brakuje. Poza tym czemu poruszacie cały czas sprawy finansowe co was to obchodzi ja nie pytałem się ile będzie kosztowała taka przebudowa tylko czy jest ktoś kto miał z takimi sprawami styczność. Ale widzę że nie. I gdyby Ci najbardziej szczekaci dyktowali normy społeczne bądź byli odpowiedzialni za postęp cywilizacyjny nadal byśmy siedzieli na drzewach i wpiepszali banany!!!
Pozdrawiam!!!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

EOT
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Zablokowany