PEUGEOT 205 Rally 1,3 - wasza opinia, czy warto kupić?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie mozliwe??

Bardzo mozliwe :) Zerwac konserwacje, wstawic lekka klatke itp itd. Auto Romka Barana wazy 760kg.

Ja wiem ze Astry GSI byly bardzo ciezkie! Natomiast chyba GT byly lzejsze. A przelozenia to sie zgodze, przelozenia, kola, hamulce, oj duzo tego w sumie jest - czynnikow wplywajacych na wynik.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

z plynami??? no to niezle...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Ale Romek ma powycinaną maskę, klapę, i prawe drzwi, do tego plastikowe szyby, do tego nie ma koła zapasowego, zaślepki zamiast lamp, wyciętą deskę rozdzielczą, no i w rajdach przydałaby się trochę bardziej rozbudowana klatka, płyty, drugi fotel i pasy itp itd.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

no to nie jest auto do rajdow tylko do wyscigow...!
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No tak... ale mimo wszystko jestem zdania ze do regulaminowego minimum da sie zejsc!

Moza usunac wszystkie wygluszenia, a zostawic sama tapicerke, boczki drzwi zastapic kevlarowymi, usunac cala konserwacje i lakier, i polozyc cienka warstwe lakieru. Wstawic klatke chromowo-molibdenowa, fotele z carbonu itp itd. Wszystko sie da zrobic :)

Z ciekawostek, Uriasz Mirowski nie wiedzial co jeszcze wyciagnac aby zejsc z wagi bo jego 206 wazylo 960 KG i nie bardzo sie da zejsc nizej. A auto do A6 zrobione. A moj 205 wazy 850KG i mam 70KG niedowagi. A zaznaczam ze mam bardzo ciezka klatke !!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Zgadzam się Kaktus w 100 %. Tylko tak jak napisałem, nowy lakier lekkie boczki, piaskowanie nadwozia, to trochę kosztuje no i auto zaczyna przyjaźnić się z korozją :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No tak! Ale z waga zejsc sie da :)

A 205 same wsobie sa juz bardzo lekkie
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
fluff

Post autor: fluff »

Mav309 a jestes pewien ze Asterix Abrama to eNka?
Rekin
Nowicjusz
Posty: 71
Rejestracja: 09 lip śr, 2003 9:35 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: Rekin »

No macie racje – rallye ma odcięcie przy 7200 obr/min, kręci się niesamowicie, w ogóle super autko (jeżdżę nim już ponad dwa lata i nadal jestem pod wrażeniem :))) (choć wcześniej miałem duuużo mocniejszy samochód). Mój egzemplatrz to w 99% seria (ma tylko założone dwa K&N’y na gaźniki) – dzwięk jaki wydobywa się z pod maski naprawdę robi wrażenie. Ogólnie jakoś nie wieżę do końca że ten samochód ma silnik tylko o poj. 1294ccm... Podsumowując - jak ktos ma możliwość kupna rallye w miarę dobrym stanie to brałbym bez wahania. Co do eksploatacji – ja poza naprawami typowo ekploatacyjnymi nie miałem z nim żadnych problemów, a części są dostępne. Acha - chyba gdzieś wyczytałem (instrukcja obsł.?) że rallye powinien jeździć na Pb 98 ale ja jeżdzę na 95 i nic się nie dzieje :)
ODPOWIEDZ