![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Do wlascicieli Turbo diesla
Obrotomierz w peugeotach dieselach jest podłączony pod czujnik obrotów koła zamachowego a nie pod alternator!!! Takie rozwiazanie też jest czesto spotykane, ale nie u nas!! Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta
Sprawdzone w TD u Banderoli !! w dieselu wyprowadzenia tego czujnika możemy odnaleźć w kostce diagnostycznej , powodzenia!!!
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
a u mnie od tego czujnika ida 3 kable i 3 wchodza do kabinytomek pisze:Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)