PYTANIE DO KAKTUSA!!!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Tylko bedziesz musial zwezke wsadzic
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Ari pisze:Tylko bedziesz musial zwezke wsadzic
w układzie dolotowym???
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No do turbiny. Jak zrobisz w A to 34 mm jak w N to 32mm.Ale to zaden problem
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dlatego rob Hgrupe :) Nie baw sie w zadne A czy N do wyscigow... nie ma sensu! Jeszcze ci sie ktos przyczepi ze masz zderzak nie zgodny z homologacja, ze jeszcze pewnie wydech nie taki itp itd.

A w Hgrupie masz wolna reke! A auto z tego co wiem ma byc przyblizone do homologowanego. Jest to tak ze w Gorach w H puszczali Honde Civic CRX a takowa nigdy homologacji nie maiala. Miala za to homologacje zwykla Honda Civic.

W Hgrupie jest zajebiscie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

No tak ale ja myslałem o HR, Hobby Rally, i tam niema H grupy chyba??
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A lapiesz sie do HR?? Auto musi byc z przed 87 roku z tego co wiem.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

ja mam 84 :D
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No Demo najbardziej oplaca się jeździć w Historycznej. Zwłaszcza, że jak zgrzebie fure to mu będą mogli naskakać. Tytuł sobie wyjedzie już w pierwszym roku startów, a co Mistrz Polski to Mistrz Polski. No a poza tym wpisowe 400 zł, w porównaniu z innymi wpisowymi jest dość niskie. Demo84 do boju!
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Ari pisze:Fajnie tak czytac te opowiesci. Kto następny? :mrgreen:
Ja też mam ciekawą historyjkę, ale na razie bez finiszu :wink:
Niedługo życie ułoży zapewne jakieś ciekawe zakończenie, a moze właściwy początek... :D
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Ari pisze:No Demo najbardziej oplaca się jeździć w Historycznej. Zwłaszcza, że jak zgrzebie fure to mu będą mogli naskakać. Tytuł sobie wyjedzie już w pierwszym roku startów, a co Mistrz Polski to Mistrz Polski. No a poza tym wpisowe 400 zł, w porównaniu z innymi wpisowymi jest dość niskie. Demo84 do boju!
dzieki za wsparcie duchowe :D + grupy HR jet to ze moge przygotowac auto zgodnie z załącznikiem J z 84 roku :D Ale jak Nmike napisał życie ułoży własny scenariusz :D
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

hmm, ponieważ też mi się marzy taka szpera to przypadkowo trafiłem na tego posta i spoko są te Wasze historyjki. Moja historia z rajdowaniem zaczyna się na nowo po 7-8 latach, gdyby przenieść ten temat na ogólny to może znalazłoby się jeszcze paru chętnych na opowiedzenie swojej historyjki związanej z pasją do rajdów lub ogólnie do motoryzacji. :W
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
ODPOWIEDZ