Nie wiem, moze w ramach eksportowych wersji zakladano katalizator...majpio pisze:to czego mój dziad gr 89 rok ma kata?słyszałem że na szwajcarie szły już przed 90 rokiem auta z katem
Problem z kontrolka katalizatora (?) + wymiana paska rozrząd
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
majpio pisze:mav silnik pracuej raczej normalnie nie dłąwi się a obroty skaczą jeżeli chodzi o to sterowanie przepustnicą to jak to sprawdzić?z góry dzieki za odpowiedzi
CIezko mi cos doradzic...przeczyscic silniczek krokowy (jesli takowy jest)sproboj ustalic troszeczke inne (wyzsze) obroty biegu jalowego...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
znalazlem...majpio pisze:dzieki za podpowiedzi
http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/wolne_obr.htm
http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/IAC.htm
http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/ ... czenie.htm
Wiem ze honda, ale sa rzeczowo i praktycznie opisane sprawy - wiedzy i praktyki nigdy za malo!
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
No, niezły ten poradnik dla Hondy. Może ktoś by zrobił coś takiego dla 205-tki? U mnie też obroty falują od 900 do 1600 (1.6 GTI). Teoria o tym, że to przepustnica lub zaworek sterujący wolnymi obrotami wydaje sie całkiem sensowna. Ale pewnie zakres czynności związany z czyszczeniem tych elementów w Pugu jest zupełnie inny niż w Hondzie. Może Etzold w swojej książce coś o tym pisze?