need help .... przegub czy lozysko
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
need help .... przegub czy lozysko
przy prawej oslonie przegubu ( zewn. ) mam cala piaste zawalona smarem ... w ubiegle wakacje byly zmieniane oslony przegubow a tu bach ... i teraz nie wiem czy to przegub walniety i jakos tam sie wydala na zewn. przez puszke czy lozysko peklo ... jak sie macha kolem to nie czuc luzu, podczas jazdy nie slychac szumow ani chrupotania podczas skrecania. jedynie jak samochod stoi w miejscu i sie go pobuja trzymajac za polos slychac dziwne lekkie stukanie w oslonie przeguba. niby gosc ktory wymienial mi dzis olej mowi ze jak dla niego to lozysko. co o tym myslicie ?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
moze poprostu puszka jest nieszczelna i puszcza smar od strony piasty ??
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
no ale ja na warsztat pojade w sumie nie mam nic czym bym mogl je usunac czy wlozyc nowe. wiesz ostatnio pare razy bujalem sie 160km/h a nie chcialbym przy tej lub nawet mniejszej predkosci stracic kolo :>
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
moze poprostu przy wymianie na nowa w nowej przez nieuwage zrobiła sie dziura ja u siebie wymieniłem bo miałem dziurawa i po tygodniu bach patrze a tu znów pełno smaru albo zbieg okolicznosci i gdzies rozwaliłem na jakies gałezi albo rozwaliłem przy zakładaniu dziure zasmarowałem silikonem i jezdze do teraz za duzo roboty by zmieniac na nową osłone
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
no to dzis kukne heh juz piatek ( 00:07 )
tyle ze przypatrze sie uwazniej bo .... jak sie chwyci za polos i pcha auto przod-tyl to cos w srodku puka, lekko bo lekko ale puka
tyle ze przypatrze sie uwazniej bo .... jak sie chwyci za polos i pcha auto przod-tyl to cos w srodku puka, lekko bo lekko ale puka
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Cyborg bycmoze lozysko w polosi ....
ja dzis wymienialem u siebie ( dalem auto na warsztat ) zeby mi wymienili gume oslonowa i jak sie okazalo jakies lozysko w polosi - niby na zlaczeniu jakims ( nie wiem dokladnie co to ), podejrzewam ze u Ciebie moze wlasnie byc to lub inne lozysko ( kolo , skrzynia nie wiem ). W kazdym razie za lozysko zaplacilem 60, jakis uszczelniacz 30, guma oslonowa 30, robocizna 60 ( w tym mi naciagneli tez pasek klinowy troche i zamontowali pasek antystatyczny bo zaczal kopac jak nie wiem)
ja dzis wymienialem u siebie ( dalem auto na warsztat ) zeby mi wymienili gume oslonowa i jak sie okazalo jakies lozysko w polosi - niby na zlaczeniu jakims ( nie wiem dokladnie co to ), podejrzewam ze u Ciebie moze wlasnie byc to lub inne lozysko ( kolo , skrzynia nie wiem ). W kazdym razie za lozysko zaplacilem 60, jakis uszczelniacz 30, guma oslonowa 30, robocizna 60 ( w tym mi naciagneli tez pasek klinowy troche i zamontowali pasek antystatyczny bo zaczal kopac jak nie wiem)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
wygląda mi to na łożysko, niekoniecznie może być luz na piaście żeby na bank było można powiedzieć, że to łożysko. Wystarczy że będzie tam mała ilość smaru, przez co będzie głośniej pracowało a i luzu nawet nie wykryjesz.cyborg pisze:hmm...a ja jak puszczam gaz to mi tak dziwnie cos wyje w okolicy lewego kola...jak trzymam gaz to nie ale jak puszcze to prawie zawsze-juz coraz czesciej...wie ktos co to??
A co do osłony przegubu, to jak masz całe nadkole uwalone w smarze, to na bank będzie to sołona przegubu. Wystarczy dziurka wielkośći 1mm, żeby cały smar wyleciał